Fitness Seller

Je vriendin komt naar je toe en zegt... Ik wil kuren!

b3ta

( * Y * )
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5
Wat zouden jullie doen als je vriendin/vrouw/partner net als jou een lekker actief leven lijdt in de sportschool. Ze traint goed eet goed let op dezelfde dingen als jou qua voeding. Maar dan op een dag naar jou toe komt en zegt lieve schat... ik moet je wat vertellen ik heb zitten overwegen om te gaan kuren om zo dat lichaam te bereiken wat ik wil bereiken.

Hoe zouden jullie hierop reageren?

Graag meningen van mensen die zelf ook kuren maar ook mensen die niet kuren.

Zelf zou ik het niet echt een fijne gedachte vinden als zij zou gaan kuren... ik zelf kuur (nog) niet. Stel ik zou gaan kuren wie ben ik dan om te zeggen, meisje ik wil niet dat je gaat kuren. Dus het is voor mij een tweestrijd. Daarbij denk ik dat als jij en je partner ook nog kinderen willen zij beter eerst nog "clean" kan blijven tot de kinderen er zijn of is dit bullshit?

Brand los!

Ik zou sowieso wachten tot de kids zijn gearriveerd. Ik kan dit niet eens helemaal goed onderbouwen, maar het is gewoon een stukje angst voor een risico dat ik liever vermijd.

Verder zou ik mijn vriendin er wel in steunen, al moet ik eerlijk zeggen dat ik haar liever niet verder zie gaan dan Miss Fitness. Lijkt me wel dat het voor jezelf een verschrikkelijke drive wordt om groter te blijven dan je vrouwtje!

Is zou het niet cool vinden. Om dezelfde reden dat zij het niet cool zou vinden als ik het zou gaan doen.

Hangt natuurlijk wel een beetje van de aard van de kuur af. Tussen een paar weken var en een GH kuur met alles erop en eraan zit nog wel een verschil, natuurlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik zou ook eerst willen afstasten waar de ambities liggen en of ze doelt op een figuur ala fitness of een figuur ala ex-vrouw coleman :) De grens van vrouwlijkheid is in mijn ogen wel belangrijk.

Ligt eraan kerel, hoe zij zelf over de sport denkt. En hou jij je daarbij voelt. Lijkt me in ieder geval belangrijk dat je het er samen over eens bent.
Voldoet ze aan jouw voorwaarden om te gaan kuren? bijvoorbeeld, genoeg ervaring, training in orde, voeding in orde? Wil ze wedstrijden gaan doen of wil ze het voor zichzelf doen en misschien zelfs wel voor jou?
Ikzelf kuur niet en zou het nooit accepteren als mijn vriendin zou kiezen voor het gebruik van anabolen of androgenen. Als iemand wedstrijd aspiraties heeft dan is dat een ander verhaal, maar dan zou het ook nooit mijn vriendin zijn.

Als je ervoor kiest om zelf wel te kuren, dan is het krom om te zeggen dat zij dit niet mag.

Je zult je er samen comfortabel onder moeten voelen. Succes makker, hou ons op de hoogte.

"schat ik wil kuren met *** en ***, tgaat me *** kosten"
"zeker niet doen schat, ik kan er goedkoper aanraken":D

Even voor de duidelijkheid :D Het gaat hier niet om mijn vriendin het is alleen een gedachte die al een tijdje door mijn hoofd speelt als je samen de zelfde interesses deelt !

Simpel gezegd: Als jij het zou doen, en je wilt dat zij je daarin steunt, zou het echt immoreel zijn om haar er niet in te steunen.

Dan gaan we er heel veel over lezen, want eerlijk gezegd weet ik niet zo heel veel over hoe vrouwen precies kuren en wat daar de bijwerkingen van zijn. Natuurlijk ken ik de voorbeelden van vrouwen die (IMO) te ver zijn gegaan, maar daartussen zit toch een aantal jaren van flink kuren.

Jizza zei:
Simpel gezegd: Als jij het zou doen, en je wilt dat zij je daarin steunt, zou het echt immoreel zijn om haar er niet in te steunen.

Dat is dus die tweestrijd. Zelf wel dolgraag een plateau hoger willen gaan dmv een kuur maar zelf niet willen dat je vriendin gaat kuren omdat je haar niet aan de anna wil hebben.

Ik besef me nu wel hoe vrouwen eigenlijk kijken naar hun partner als zij overwegen te gaan kuren. Hun gedachte zal niet veel afwijken als die van ons. Ze hebben het beste met je voor en zal daarom een kuur eerder afkeuren als goedkeuren in mijn ogen.

Ik zou het wel goed vinden.. mits het een beetje beschaafd blijft kwa spullen en doseringen.

Niet zo leuk om smorgens om het scheermes te moeten vechten met je vriendin :D

b3ta zei:
Dat is dus die tweestrijd. Zelf wel dolgraag een plateau hoger willen gaan dmv een kuur maar zelf niet willen dat je vriendin gaat kuren omdat je haar niet aan de anna wil hebben.

Ik besef me nu wel hoe vrouwen eigenlijk kijken naar hun partner als zij overwegen te gaan kuren. Hun gedachte zal niet veel afwijken als die van ons. Ze hebben het beste met je voor en zal daarom een kuur eerder afkeuren als goedkeuren in mijn ogen.

Ja, maar als man zal je nooit hebben dat iemand naar je kijkt en zich afvraagt of je nu man of vrouw bent. Bij vrouwen bestaat dit risico wel en ik zie m'n vrouwen wel graag vrouwelijk. Een vrouw kan haar uiterlijk goed vernken. Hoe het met de vruchtbaarheid zit weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat daar ook wat risico's aan verbonden zijn en dat is ook iets dat heel belangrijk is.

Ik zou eerst gaan lachen, daarna gaan huilen, en daarna zeggen dat ze mag kiezen...

schumanneke zei:
ik had haar een klap in het gezicht gegeven, en dan gezegd nee, respect my authority !!!

man moet niet veel gekker worden als mijn vriendin begon te kuren

En jij moet minder Southpark kijken :rolleyes:

Het kan ook een bescheiden kuurtje zijn je moet niet gelijk aan zwaar anabolen gebruik denken. Maar ja wie de eerste stap neemt en geproeft heeft van die "verboden" vrucht zal denk ik ook eerder een tweede kuur nemen.

inVorm zei:
Ik zou eerst gaan lachen, daarna gaan huilen, en daarna zeggen dat ze mag kiezen...

p*ssy!! :p

Ik zou ze direct een high-kick geven, hoppa! Nu wakker schat? Allé hup en nu gaan afwassen

ja het is idd wel een tweestrijd bro. je kan natuurlijk niet van je vriendin verwachten, als je zelf wel gebruikt. dat zij het niet mag doen. dat is dan toch niet reëel . denk dat als je vriendin een doel voor ogen heeft, dat jij haar dan de kans moet geven, om dat te bereiken.

jij hebt ook namelijk een doel dat je wilt halen. waarom zou zij het dan niet mogen.

Anabole steroiden zijn voor mannen! (en voor vrouwen die man willen zijn ;) )

Maarja als jij graag een vrouw wil met baard en snor en een stem die zwaarder is dan die van jou... :rolleyes: Maar ik kots al van de gedachte alleen...

Mijn vriendin heeft al voorgesteld om te kuren en ik heb haar toen gewezen op de neveneffecten die zouden kunnen optreden, ze was snel van gedacht verandert ;) Ik denk dat elk meisje/vrouw met een beetje intelligentie ook zo zal reageren.

En dan nog, indien er geen nevenwerkingen zouden optreden is het nog niet goed te praten want een vrouw die anabolen gebruikt, komaan, dat is toch gewoonweg lelijk? En als ze het gebruikt voor een "beetje" meer spieren... dat is natuurlijk ook haalbaar (en dan zonder het gevaar half man te worden).

Gr.

En kinderen mogen normaal geen probleem geven, maar ze moet wel tijdig stoppen met kuren zodat alle stoffen uit je vrouw haar lichaam zijn voordat ze zwanger wordt (eens gelezen in een bodybuilding magazine maar weet niet juist meer hetwelke). Maar voor alle zekerheid neem je best toch minstens 2 jaar tussen de kuur en de zwangerschap, je weet maar nooit...

HondaDelsol zei:
En dan nog, indien er geen nevenwerkingen zouden optreden is het nog niet goed te praten want een vrouw die anabolen gebruikt, komaan, dat is toch gewoonweg lelijk? En als ze het gebruikt voor een "beetje" meer spieren... dat is natuurlijk ook haalbaar (en dan zonder het gevaar half man te worden).

Gr.

Niet iedere man die gebruik heeft toch het doel om er als een nieuwe Ronnie Coleman bij te lopen, dus waarom zouden alle vrouwen de ambitie hebben om er als een Tatianna Butler (of erger) uit te zien?

Terug
Naar boven