- Waardering
- 5
Wat zouden jullie doen als je vriendin/vrouw/partner net als jou een lekker actief leven lijdt in de sportschool. Ze traint goed eet goed let op dezelfde dingen als jou qua voeding. Maar dan op een dag naar jou toe komt en zegt lieve schat... ik moet je wat vertellen ik heb zitten overwegen om te gaan kuren om zo dat lichaam te bereiken wat ik wil bereiken.
Hoe zouden jullie hierop reageren?
Graag meningen van mensen die zelf ook kuren maar ook mensen die niet kuren.
Zelf zou ik het niet echt een fijne gedachte vinden als zij zou gaan kuren... ik zelf kuur (nog) niet. Stel ik zou gaan kuren wie ben ik dan om te zeggen, meisje ik wil niet dat je gaat kuren. Dus het is voor mij een tweestrijd. Daarbij denk ik dat als jij en je partner ook nog kinderen willen zij beter eerst nog "clean" kan blijven tot de kinderen er zijn of is dit bullshit?
Brand los!
Hoe zouden jullie hierop reageren?
Graag meningen van mensen die zelf ook kuren maar ook mensen die niet kuren.
Zelf zou ik het niet echt een fijne gedachte vinden als zij zou gaan kuren... ik zelf kuur (nog) niet. Stel ik zou gaan kuren wie ben ik dan om te zeggen, meisje ik wil niet dat je gaat kuren. Dus het is voor mij een tweestrijd. Daarbij denk ik dat als jij en je partner ook nog kinderen willen zij beter eerst nog "clean" kan blijven tot de kinderen er zijn of is dit bullshit?
Brand los!

De grens van vrouwlijkheid is in mijn ogen wel belangrijk.
)