MuscleMeat

Je vriendin komt naar je toe en zegt... Ik wil kuren!

axestream zei:
Niet iedere man die gebruik heeft toch het doel om er als een nieuwe Ronnie Coleman bij te lopen, dus waarom zouden alle vrouwen de ambitie hebben om er als een Tatianna Butler (of erger) uit te zien?

Ja het uitzicht is een kwestie van smaak, maar voor mij moet een vrouw een vrouw blijven. Elke ader dat je bij een vrouw ziet lopen is er één te veel, het hoeft daarom nog geen Tatianna te zijn, ik vindt het in een vroeger stadium al lelijk. Geef mij maar borsten en billen ipv spieren bij een vrouw :p

Geweldig dit....hoeveel van jullie hebben al eens gepost 'mijn vriendin loopt te zeiken dat ik niet te breed moet worden...'

Mijn partner vertrouwt er op dat ik weet wat ik doe (of in dit geval 'zou doen' aangezien ik niet serieus aan het kuren ben geslagen) Verder is alles bespreekbaar. Maar eerlijk is eerlijk, als ik echt zou willen en hij is ertegen, tja dan heeft ie toch pech denk ik. Zo werkt het bij jullie ook als ik me niet vergis. Niet voor niets dat er zoveel vrouwen zijn die helemaal niet weten wat vriendlief uitspookt, hij weet dat ie gezeik krijgt maar wil toch zijn ding doen.

Overigens geldt bovenstaande andersom ook. Als hij laat merken te weten wat ie doet vertrouw ik daar op. Mss ben ik het er niet mee eens maar ik respecteer zijn keuze. Ik vind sowieso niet dat je elkaar kunt vertellen wat 'mag' en wat niet.

HondaDelsol zei:
Ja het uitzicht is een kwestie van smaak, maar voor mij moet een vrouw een vrouw blijven. Elke ader dat je bij een vrouw ziet lopen is er één te veel, het hoeft daarom nog geen Tatianna te zijn, ik vindt het in een vroeger stadium al lelijk. Geef mij maar borsten en billen ipv spieren bij een vrouw :p

Goed, je zei dat een beetje spier ook naturel te behalen valt. Voor de ene vrouw wel en voor de ander is het een stuk moeilijker. Wat wij vaak als een beetje gespierd zien is voor een vrouw heel moeilijk te realiseren. Er zijn veel meer vrouwen die gebruiken dan je denkt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn vriendin mag best zo'n lichaam hebben als niet al te grote risico's met zich meebrengt.

Ik vind het wel stoer wanneer een vrouw serieus met haar lichaam bezig is.
AAS voor een vrouw sluit ik niet uit.

Anavar vind ik zeker kunnen (anders krijg ik mot met Dani :o ).
Een fitness lichaam vind ik wel mooi bij een dame, maar ik moet geen baardhaar zien en een zware stem gaan horen.

Wanneer een vrouw aan de testosteron gaat en een mannelijk lichaam begint te krijgen, houdt het voor mijn op.
Spierdefinitie mag zeker aanwezig zijn, maar wanneer ik het idee krijg dat ik mijn chickie moet gaan ppen is de lol er wel af!

Big'r zei:
Ik vind het wel stoer wanneer een vrouw serieus met haar lichaam bezig is.
AAS voor een vrouw sluit ik niet uit.

Anavar vind ik zeker kunnen (anders krijg ik mot met Dani :o ).
Een fitness lichaam vind ik wel mooi bij een dame, maar ik moet geen baardhaar zien en een zware stem gaan horen.

Wanneer een vrouw aan de testosteron gaat en een mannelijk lichaam begint te krijgen, houdt het voor mijn op.
Spierdefinitie mag zeker aanwezig zijn, maar wanneer ik het idee krijg dat ik mijn chickie moet gaan ppen is de lol er wel af!
Denk niet dat je buiten de meiden die echt aan de bb-top meedraaien snel dames tegenkomt die echt heftig aan het kuren slaan. Waarom zou je als recreant. Denk dat ook veel van de vrouwen die wel serieus wedstrijden draaien (ik bedoel nu geen C wedstrijden, no offence) als het aan henzelf zou liggen veel eerder gestopt waren. Kwestie van de competitie bijbenen.

haha nou zien jullie eens wat wij meemaken!

Is het een stel vraag of speelt dit echt?Waarom zouden vrouwen moeten wachten tot de kids er zijn en mannen niet?Is het niet zo dat het voor mannen veel meer geaccepteerd is?Dat het net zoiets is als regelmatig in de kroeg een pilsje te pakken?Ik zou het niet toejuichen maar dat heeft er niks mee te maken dat het een vrouw is, om diezelfde reden juich ik het ook bij mijn vriend niet toe! Wie zegt er dat ze nog ongesteld wordt als ze al die mannelijke hormonen inspuit?Is kinderen krijgen dan uberhaupt nog wel een optie?Maar het zelf wel doen en het haar verbieden of ontzeggen omdat dat niet ten goede komt aan de uitbreiding van het nest zou ik wel een beetje hypocriet vinden!Is er eigenlijk al bewezen wat voor schade die steroiden op lange termijn aanrichten bij het nageslacht(denk maar aan het DES hormoon dat een generatie oversloeg en waarbij twee generaties later pas de gevolgen duidelijk werden). Dit geld volgens mij voor zowel het gebruik bij mannen als vrouwen....is daar ooit onderzoek naar verricht?:rolleyes:

monique zei:
Is het een stel vraag of speelt dit echt?Waarom zouden vrouwen moeten wachten tot de kids er zijn en mannen niet?Is het niet zo dat het voor mannen veel meer geaccepteerd is?Dat het net zoiets is als regelmatig in de kroeg een pilsje te pakken?Ik zou het niet toejuichen maar dat heeft er niks mee te maken dat het een vrouw is, om diezelfde reden juich ik het ook bij mijn vriend niet toe! Wie zegt er dat ze nog ongesteld wordt als ze al die mannelijke hormonen inspuit?Is kinderen krijgen dan uberhaupt nog wel een optie?Maar het zelf wel doen en het haar verbieden of ontzeggen omdat dat niet ten goede komt aan de uitbreiding van het nest zou ik wel een beetje hypocriet vinden!Is er eigenlijk al bewezen wat voor schade die steroiden op lange termijn aanrichten bij het nageslacht(denk maar aan het DES hormoon dat een generatie oversloeg en waarbij twee generaties later pas de gevolgen duidelijk werden). Dit geld volgens mij voor zowel het gebruik bij mannen als vrouwen....is daar ooit onderzoek naar verricht?:rolleyes:

Van mannen is al bekend dat kuren zorgt voor een verminderde sperm count, maar verder geen effect heeft. Je geeft het zelf al aan, als ze gebruikt zal ze waarschijnlijk niet meer vruchtbaar zijn, maar wat zijn daar de gevolgen van op de lange termijn? Daar is maar weinig over bekend, dus waarom zou je het risico nemen? Lijkt me toch niet zo vreemd dat mensen er zo over denken. Was het over mannen niet bekend wat de gevolgen om de lange termijn zouden zijn, dan zou ik me er ook in schikken om te wachten met kuren. Kwestie van prioriteiten stellen. Als haar prioriteiten niet bij het (toekomstige) gezin zouden liggen, maar bij zichzelf zou ze lekker d'r spullen mogen pakken en iemand zoeken die het wel met haar eens is.

Het is leuk dat je pleit voor gelijkheid, maar het kloten met (afgeleiden van) test heeft voor mannen niet dezelfde risico's als voor vrouwen.

In een relatie kan je de ander niks verbieden, dus als iemand wil dat hun partner iets niet doet en ze blijven wel, dan moeten ze niet zielig gaan lopen doen. Ze hebben het zelf gewild.

axestream zei:

Een meid met een paar stevige benen vind ik zeer opwindend maar dit vind ik
een beetje de extreme kant opgaan.
Ik bedoel, als ik een man wil nken was ik wel homo geworden.

Hetzelfde geld voor mezelf.
Als ik weer kan trainen ga ik me ook niet helemaal ompompen tot gorilla formaat.
Dat vind ik zelf niet mooi en de meeste vrouwen houden niet van beastiallity. :D

Met alle respect voor de mensen die hier wel voor kiezen en/of van houden,
maar zo denk ik er gewoon over.

alle respect maar die chick op de foto, heeft een behoorlijke kaak gekweekt!!!

G21 zei:
alle respect maar die chick op de foto, heeft een behoorlijke kaak gekweekt!!!

Die zgn behoorlijke kaak heeft ze waarschijnlijk van nature. [Link niet meer beschikbaar]

Er zijn genoeg vrouwen die van nature een wat breder(e) kaak/gezicht hebben. Niet elke vrouw is gebouwd als een Barbie.

axestream zei:
Die zgn behoorlijke kaak heeft ze waarschijnlijk van nature. [Link niet meer beschikbaar]

Er zijn genoeg vrouwen die van nature een wat breder(e) kaak/gezicht hebben. Niet elke vrouw is gebouwd als een Barbie.

dat is waarschijnlijk ook zo, maar het is er vast niet beter op geworden!!
alle respect voor haar lichaam hoor :thumbs: maar persoonlijk vind ik het niets!!

axestream zei:

jammer dat op deze foto haar gezicht een beetje verdoezelt is :(
Ze ziet er naar mijn mening errug lekker uit op deze foto :thumbs:

Ik begin pas te mekkeren als mijn meisje me probeert anaal te enteren met haar clitoris.

als mijn meisje wil kuren dan zeur ik alleen als de kuur nergens op slaat. (100 mg tren e.d. en 1 gram test per week lijkt me bijvoorbeeld niks voor mijn meisje :D).

Ooit de kaak van Inge de Bruin bekeken? Zij wordt overigens ook (zijdelings) verdacht van het gebruik van groeihormoon....

Betreft vrouwen en juice: Als mijn vriendin het zou doen, zou ik daar geen problemen mee hebben. Zou ook behoorlijk hypocriet zijn...

Wel vind ik dat ze oog moet hebben voor de bijwerkingen en die zijn bij vrouwen nu eenmaal zwaarder dan bij mannen. Dus: Aan de var of de kortwerkende esters; nog liever de test susp. :rolleyes:

Als je ooit kinderen wilt, gewoon not done.
Verder, moet ze dat zelf weten.
Echter als ik haar niet meer aantrekkelijk zou vinden moet ze dat ook begrijpen.

Volgends mij is dat toch niet helemaal haar natuurlijke kaaklijn, maar ja vrouwen worden ook geil van AS dus door al dat al dat ppen...
Maar goed haar neus is ook aan de grote kant, en op zo'n manier dat het volgends mij ook door de AS komt. Veel mannelijke BBers hebben dit ook.
Persoonlijk vind ik dat heel veel van de pro fitness chickies een rare synthetische kop hebben, blader maar eens door de bladen en let er eens op.

mijn mening: Ik kan erg genieten van atlethisch uitziende vrouwen, met name de wat exotischere 100m sprintsters, maar AS is niet voor (vaste)vriendinnen.

Het is leuk dat je pleit voor gelijkheid, maar het kloten met (afgeleiden van) test heeft voor mannen niet dezelfde risico's als voor vrouwen.

helemaal mee eens er zijn grote verschillen tussen de gevolgen en risico's tussen mannen en vrouwen.

Ik vind het nemen van sterioden door vrouwen zo ongeveer hetzelfde als mannen die vrouwelijke hormonen nemen. Je neemt hormonen van het andere geslacht!!!! Ik vind het ook gewoon jammer het ziet er niet uit!!! Als een vrouw goed afgetrained is en gewoon de rondingen goed te zien zijn met een laag bf is mooi. Geen vrouwen die dikkere armen hebben als de gemiddelde man. Niet te vergeten wat sommige hormonen allemaal bij een vrouw kunnen veranderen....

je krijgt vrouwen die op mannen gaan lijken... Wanneer mannen op vrouwen willen lijken denken de meesten hier denk ik toch ook wel van gadverdamme!!! kijk je moet het zelf weten maar ik vind het gewoon ranzig!

dat gelijkheid verhaaltje is gewoon bullshit vind het gewoon zielig gezeik vind het hetzelfde als zeggen van omdat we nu gelijkzijn moet de vrouw ook de man beschermen. Nee mannen en vrouwen verschillen gelukkig maar ik wil dat graag zo laten mannen hebben hun kwaliteiten en vrouwen hebben zo hun kwaliteiten. laten we het vooral zo houden!

Niet iedere man die gebruik heeft toch het doel om er als een nieuwe Ronnie Coleman bij te lopen, dus waarom zouden alle vrouwen de ambitie hebben om er als een Tatianna Butler (of erger) uit te zien?

je kan zonder steroiden als vrouw naar mijn mening gespierd genoeg worden als je wat discipline en doorzettingsvermogen hebt. Verder heb ik een beetje het idee dat de meesten hier niet weten dat steroiden op vrouwen hele andere bijwerkingen kan hebben als voor mannen. Als dat maar duidelijk is dan is voor de rest aan de persoon de de beslissing maakt.

axestream zei:
Goed, je zei dat een beetje spier ook naturel te behalen valt. Voor de ene vrouw wel en voor de ander is het een stuk moeilijker. Wat wij vaak als een beetje gespierd zien is voor een vrouw heel moeilijk te realiseren. Er zijn veel meer vrouwen die gebruiken dan je denkt.

Mijn vriendin mag best zo'n lichaam hebben als niet al te grote risico's met zich meebrengt.

Mijne ook, vind haar best lekker eerlijk gezegd.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je axestream opnieuw punten kan geven

Terug
Naar boven