Fitness Seller

Je zit in de trein en hebt geen kaartje...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
...Dan weet je dat sinds 1 januari 2006 conducteurs geen treinkaartjes meer hebben, alleen boetes die flink oplopen.
Als je je dan gedraagt is er geen conducteur die vervelend gaat doen; niemand (en de conducteur ook niet) zit te wachten op treinvertragingen of ruzies. Je accepteert die boete en kunt verder reizen en anders....word je eruit gezet. Simpel toch?

Maar ja...je hebt ze ook die zich dan niet gedragen.
Asociaal zijn en het bloed onder de nagels van de conducteur halen.
Meteen over 'diescrimienaasie' beginnen weet je tog?

Wat doe je als trein-rellerd?

Je neemt het op met je GSM...alleen zet je het op internet in een wat gekuisde versie, beetje aangepast zullen we maar zeggen.
Door het eerste stukje eraf te knippen ziet niemand hoe jij je misdraagt en zo lijkt het NET alsof je wordt gediescrimineerd.

Helaas voor de maker van het filmpje worden z'n echte beweegredenen al duidelijk als je de bijgeplakte teksten ziet die het filmpje
sieren...

Laatst bewerkt:
Ik word zo moe van die allochtonen.

Wat ik echt niet snap, is dat ze een trein hiervoor ruim 20 minuten vertraging laten oplopen. Dat tyfusjong de trein uit pleuren is maar een paar seconden werk.

Dus door die wanker, heb ik dus vertraging gehad van ruim 25 minuten :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik echt niet snap, is dat ze een trein hiervoor ruim 20 minuten vertraging laten oplopen. Dat tyfusjong de trein uit pleuren is maar een paar seconden werk.

Dat doen ze in de Achterhoek toch wat terughoudender dan in de Randstad denk ik. In de Randstad hebben ze dagelijks te maken met die clowntjes dus dan weet je wat de treffendste maatregel is.;)

Het zal je zoon of broer zijn zeg,...ik zou hem naar NS trappen, excuses laten aanbieden en een maand lang WC's laten schoonmaken.

Dat doen ze in de Achterhoek toch wat terughoudender dan in de Randstad denk ik. In de Randstad hebben ze dagelijks te maken met die clowntjes dus dan weet je wat de treffendste maatregel is.;)

Het zal je zoon of broer zijn zeg,...ik zou hem naar NS trappen, excuses laten aanbieden en een maand lang WC's laten schoonmaken.

Hoezo Achterhoek, Vught is gewoon Brabo-land..

wat is ie zielig.

oprotten met die kkmongolen, altijd hetzelfde liedje, 1000 kaartjes in hun zakken, maar nooit de goede, gigantisch moeilijk doen als ze krijgen wat ze konden verwachten en als de politie komt dan willen ze in ene wel meewerken omdat ze anders echt gezeur krijgen.

ontzegging voor het ov voor dit soort types, ikzelf reis zelden met het ov, maar ik heb dit al superveel meegemaakt in de trein, k*tmongolen.

beste oplossing is om ze 1 kans te geven en dan gewoon de politie in te schakelen en effectievere straffen voor dit soort types.

Die muziek ook...
Als ik in die trein zat had ik die wigger wel een handje geholpen!

Het is een triest ventje, maar het is ook wel treurig dat de NS tegenwoordig zo'n beleid heeft. Als je als toerist hier komt ben je al snel de lul, er is geen enkele ruimte meer om geen boete uit te schrijven. Ja de trein uitgekicked worden onder dwang, maar ja die afgang willen de meesten bespaard blijven.

Praat het gedrag van dit ventje niet goed, die hadden ze op de rails mogen leggen. Maar de NS mag wel eens service gaan verlenen.

Het is een triest ventje, maar het is ook wel treurig dat de NS tegenwoordig zo'n beleid heeft. Als je als toerist hier komt ben je al snel de lul, er is geen enkele ruimte meer om geen boete uit te schrijven. Ja de trein uitgekicked worden onder dwang, maar ja die afgang willen de meesten bespaard blijven.

Praat het gedrag van dit ventje niet goed, die hadden ze op de rails mogen leggen. Maar de NS mag wel eens service gaan verlenen.

Wat?

Zonder kaartje heb je toch geen recht op service

Wat?

Zonder kaartje heb je toch geen recht op service

Ehm, niet iedere toerist die hier komt kent ieder regeltje van de NS. Genoeg landen waar je in de trein nog gewoon een kaartje kan kopen. Dit pokkeventje zal wel zwart hebben willen rijden, ook al claimt hij een OV te hebben. Maar het zou wel enige servicegerichtheid zijn als ze gewoon kaartjes verkochten in de trein. Scheelt weer gezeik als er 1 kaartjesautomaat op een station staat en een lange rij bij het loket. Of als de automaten kaduuk zijn.

Ze zijn toch al van de strakke regeltjes. Stap maar 1 minuut voor negen de trein in met je 40% kortingskaart, hang je er ook aan als de conducteur het gezien heeft.

Heb in Duitsland controles gezien, dat gaat toch er coulanter aan toe.

• Topic Starter Topic Starter
Er worden boetes uitgeschreven in de trein en die geven recht op doorreizen als ik me niet vergis. Je betaalt de ritprijs + 45 euro ofzo en dan kun je doorreizen.

Ik had vorige week echt 2 kaartjes uit de automaat gehaald en betaald.
Blijk ik er maar eentje te hebben in de portemonnee.
Ik was meteen bereid om bij te betalen, en als dat een boete is so be it, da's niet de conducteur z'n regel maar de regel van NS die hij uitvoert.

De conducteur vroeg hoeveel ik had betaald. En ik gaf exact het pinbedrag aan van TWEE kaartjes.
Ik mocht m'n weg vervolgen en hoefde niet te betalen.

Weet je waarom niet? Omdat ik nog zoiets van respect voor anderen uitdraag en me gewoon GEDRAAG tegenover personeel. ZIJ bedenken de regels niet, ze voeren ze UIT.
Als ik fout zit en niet kan tonen wat ik moet hebben dan moet ik de gevolgen inzien.

Heel simpel.
Maar zelfs die simpele dingen als respect en je gedragen zijn tegenwoordig teveel.
Dan gaan we het opnemen op de GSM en er stoere teksten bij verzinnen en zeggen dat we gedieskriemeerd zijn.

Ophangen, Saddam achterna dat volk.

Terug
Naar boven