Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit pokkeventje zal wel zwart hebben willen rijden, ook al claimt hij een OV te hebben.

Er worden boetes uitgeschreven in de trein en die geven recht op doorreizen als ik me niet vergis. Je betaalt de ritprijs + 45 euro ofzo en dan kun je doorreizen.
Toch altijd gezellig als je als toerist eventjes zoveel geld moet dokken. Dit systeem is gewoon klantonvriendelijk. Komt nog bij dat er nog steeds grijsrijders zijn, die halen een kaartje en laten die niet stempelen. Even uitstappen op een perron, achter de conducteur langs en je bent binnen. Daarna je geld terug claimen en kassa.
Wie het systeem wil vernken doet dat toch wel, maar nu verdoet de NS gewoon alle klanten.
Omdat je de juiste conducteur treft. Ik heb ook weleens mijn ov vergeten, dat meteen bij instappen gezegd tegen de conducteur en dan mag ik gewoon blijven zitten, maar sommigen zetten je er ook uit.

LINK DOET ET NIE
Toen ik een keer naar amsterdam ging hoorde ik de conducteur door de microfoon schreuwen: je kan nu nog de trein uit, of ik laat je eruit halen door de politie!!!!!

Bereid je al maar voor op some asswhooping!
DBC z'n links doen het trouwens nooit maar dat laat je dan gewoon niet merken. Reply gewoon met wat smilies enzo![]()

Bereid je al maar voor op some asswhooping!
DBC z'n links doen het trouwens nooit maar dat laat je dan gewoon niet merken. Reply gewoon met wat smilies enzo![]()

Als ik niet de juiste conducteur had getroffen dan had ik bijbetaald (dus gewoon de voorgeschreven regel= boete betalen geaccepteerd!) kerel.
Simple as that.![]()