Fitness Seller

Je zit in de trein en hebt geen kaartje...

Zelfde met de tram hoor
Geen kaartje? 39 euro boete
Als moest je maar een halte

Ongelooflijk, je neemt zelf het risico om zonder kaartje op de trein te stappen. Accepteer dan ook de straf die eropstaat, wanneer je gepakt wordt! Het is een spelletje met 90% onsportieve verliezers en dat maakt het echt zwaar irritant.
Altijd maar dat 'ja maar'. Wat nou 'ja maar'. fl**ker toch op! Als je je OV nog niet hebt opgehaald, ben je zelf gewoon een sukkel en als je dan zonder kaartje in de trein gaat zitten, moet je niet raar opkijken als je eruit wordt gezet. Klaar.

denk je? van vilvoorde naar gent betaal ik vb. 7 euro 80, 15 euro 60 heen en terug , als ik geen studentenpas zou hebben. als ik ga tanken voor 10 euro ben ik zowieso geraak ik zowieso met de auto heen en terug naar gent.
Investering wagen, taksen, verzekering vergeet je even, openbaar vervoer is goedkoper, maar ik heb er een hekel aan daarom rijd ik ook met de wagen (is ook 1000x praktischer).

Een truucje om minder te betalen dat ik vaak zelf uitvoer.
stel je moet van station A naar station C, met tussenstation B. Dan koop je lekker een ticketje A-B en terug. komt de conducteur tussen A en B heb je geluk en gaat ie heus niet merken als je later afstapt (ze komen ook maar maximum 1 maal langs.)

Komt hij echter niet tijdens A-B, dan doe je alsof je slaapt net voor en net na station B.
station B voorbijgereden wacht je een minuut of twee, oçm daarna heel de hele trein aftegaan om de conducteur te vinden en laat je hem weten dat je in slaap bent gevallen, door je vriendelijke verwittiging zal hij je laten doorrijden en nota bene nog een extra ticketje teruggeven om van C naar B te gaan. :)
Oh boy. Of je vraagt gewoon een "Via-ticket", die dingen zijn er voor gemaakt. Mensen die zoiets doen mogen ze voor mijn part ook voor de trein schoppen, net zoals ons stoer allochtoontje uit dit filmpje. :eyes:

denk je? van vilvoorde naar gent betaal ik vb. 7 euro 80, 15 euro 60 heen en terug , als ik geen studentenpas zou hebben. als ik ga tanken voor 10 euro ben ik zowieso geraak ik zowieso met de auto heen en terug naar gent.
Studentenpas en nog janken. :eyes:

Zelfde met de tram hoor
Geen kaartje? 39 euro boete
Als moest je maar een halte
En terecht. Regels zijn regels.

Wel stom dat je geen kaartje kan kopen op de trein in Nederland. Als je hier geen tijd meer hebt om nog om een kaartje te gaan, zoek je snel nog de conducteur voor je instapt. Normaal gezien betaal je dan een kleine bijdrage... Al heb ik dat nog nooit moeten doen, de meeste snappen het wel.

Heb ook een hekel aan openbaar vervoer, maar et kost me niks...

Oh boy. Of je vraagt gewoon een "Via-ticket", die dingen zijn er voor gemaakt. Mensen die zoiets doen mogen ze voor mijn part ook voor de trein schoppen, net zoals ons stoer allochtoontje uit dit filmpje. :eyes:

Studentenpas en nog janken. :eyes:

En terecht. Regels zijn regels.

Wel stom dat je geen kaartje kan kopen op de trein in Nederland. Als je hier geen tijd meer hebt om nog om een kaartje te gaan, zoek je snel nog de conducteur voor je instapt. Normaal gezien betaal je dan een kleine bijdrage... Al heb ik dat nog nooit moeten doen, de meeste snappen het wel.

wie jankt er hier, onze moeder theresa :roflol:

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die mensen die alles zo correct mogelijk willen doen, net zoals diegenen die voor een rood licht blijven staan om over te steken als er klaar en duidelijk niets afkomt.
Als ik ooit gepakt zou worden, wat nooit gebeurd, zal ik nooit moeilijk doen en rustig betalen of uitstappen, maar als ik de kans kan nemen om zoiets te doen, grijp ik ze zeker en vast. Denk wel dat er grotere zonden in het leven zijn en alsof die conducteur er snachts van zit te woelen in zijn bed..

Idd stelletje ****ing hypocrieten
Alsof niemand hier niks op zn kerfstok heeft staan
Stelletje scheinheiligerds, en dbc moet JIJ MOET echt helemaal je klep dichthouden want jij bent ook niks meer dan een ordinaire dief met je fietsenroof
Kan je wel om lachen maar ****ing scheef is het wel, maar maakt niet uit gebeurt wel vaker met....

Tja als je jong bent doe je soms domme dingen, maar ik heb nooit treinconducteurs staan uitdagen en er dan een debiel filmpje van op net gegooit om mijn kansloos gedrag te bevestigen voor heel de wereld :D

Hehe ik meen mij te herrineren big t dat jij een groot liefhebber van wapens was
Heeft deze voorliefde zich toevallig in je jeugd ontwikkeld?;)

Altijd maar discriminatie erbij halen.
Dat is idd zwak, maar juist daarom gebruiken ze het, lekker fokke.
Had hij dat ook gezegt als de conducteur een buitenlands uiterlijk had gehad?

Hij zegt wel U tegen haar, en zij komt me ook niet echt sympatiek over.
Ze heeft totaal geen overwicht, eigenlijk HUN, want ze is niet eens alleen.
Haar hele aanpak is verkeerd, ze is er te emotioneel bij betrokken waardoor ze niet consequent kan optreden.

Nee maar vroeger waren er ook geen mobieltjes waarmee je kon filmen,..niet zo algemeen als tegenwoordig.
Nu heb je buitenlandse hangjongeren die in het nieuws zijn,..in mijn tijd waren het de Nederlandse hangjongeren die rotzooi trapte.
Doen ze nog steeds maar dat is nu geen nieuws meer.

Als ie nou Pietje Bell had geheten was er een leuke kinderfilm van gemaakt.

Desalniettemin vind ik dergelijk gedrag bijzonder irritant.

Terug
Naar boven