spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Investering wagen, taksen, verzekering vergeet je even, openbaar vervoer is goedkoper, maar ik heb er een hekel aan daarom rijd ik ook met de wagen (is ook 1000x praktischer).denk je? van vilvoorde naar gent betaal ik vb. 7 euro 80, 15 euro 60 heen en terug , als ik geen studentenpas zou hebben. als ik ga tanken voor 10 euro ben ik zowieso geraak ik zowieso met de auto heen en terug naar gent.
Oh boy. Of je vraagt gewoon een "Via-ticket", die dingen zijn er voor gemaakt. Mensen die zoiets doen mogen ze voor mijn part ook voor de trein schoppen, net zoals ons stoer allochtoontje uit dit filmpje.Een truucje om minder te betalen dat ik vaak zelf uitvoer.
stel je moet van station A naar station C, met tussenstation B. Dan koop je lekker een ticketje A-B en terug. komt de conducteur tussen A en B heb je geluk en gaat ie heus niet merken als je later afstapt (ze komen ook maar maximum 1 maal langs.)
Komt hij echter niet tijdens A-B, dan doe je alsof je slaapt net voor en net na station B.
station B voorbijgereden wacht je een minuut of twee, oçm daarna heel de hele trein aftegaan om de conducteur te vinden en laat je hem weten dat je in slaap bent gevallen, door je vriendelijke verwittiging zal hij je laten doorrijden en nota bene nog een extra ticketje teruggeven om van C naar B te gaan.![]()

Studentenpas en nog janken.denk je? van vilvoorde naar gent betaal ik vb. 7 euro 80, 15 euro 60 heen en terug , als ik geen studentenpas zou hebben. als ik ga tanken voor 10 euro ben ik zowieso geraak ik zowieso met de auto heen en terug naar gent.
En terecht. Regels zijn regels.Zelfde met de tram hoor
Geen kaartje? 39 euro boete
Als moest je maar een halte
Oh boy. Of je vraagt gewoon een "Via-ticket", die dingen zijn er voor gemaakt. Mensen die zoiets doen mogen ze voor mijn part ook voor de trein schoppen, net zoals ons stoer allochtoontje uit dit filmpje.
Studentenpas en nog janken.![]()
En terecht. Regels zijn regels.
Wel stom dat je geen kaartje kan kopen op de trein in Nederland. Als je hier geen tijd meer hebt om nog om een kaartje te gaan, zoek je snel nog de conducteur voor je instapt. Normaal gezien betaal je dan een kleine bijdrage... Al heb ik dat nog nooit moeten doen, de meeste snappen het wel.

Tja als je jong bent doe je soms domme dingen, maar ik heb nooit treinconducteurs staan uitdagen en er dan een debiel filmpje van op net gegooit om mijn kansloos gedrag te bevestigen voor heel de wereld![]()