- Waardering
- 8
Twee jaar geleden had ik enorme last van mijn onderrug: ik had de hele dag pijn, stond er mee op en ging er mee naar bed. Ook had ik geregeld nek-pijn.
Dus: naar de fysio. Die masseerde mijn rug en zette er electroden op die mijn lange rugspieren deden trillen waardoor ze sterker zouden worden. Verder kreeg ik wat oefeningen aangeleerd voor thuis.
Resultaat: iedere keer 1 dag pijnvrij en dan sloop het er weer in. (Net een chinese maaltijd: direct na het eten voel je je voldaan, maar na een paar uur heb je weer honger
)
Toen zag ik een advertentie staan van een rug-school. Ik er heen en ik kreeg drie avonden per week oefeningen voor het verstevigen van mijn buitenste spierkorset en mijn binnenste spiercorset (spiertjes direct om de ruggegraat heen, met name balansoefeningen). Na 5 weken was de pijn weg!
Inmiddels ben ik op diezelfde sportschool al bijna 1,5 jaar aan het KT-en en guess what: geen lage rugpijn meer gehad in die periode!
Pas geleden was mijn vrouw bij diezelfde fysio en hij vroeg hoe het met mijn rug ging. Mijn vrouw zegt: sinds hij aan krachttraining doet is het over.
Zegt hij: ja, dat is vaak de beste manier om ervanaf te komen, maar wij moeten ook wat verdienen, hè!
Lekkere vent, had hij me maar gelijk aan de KT gezet...
Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat er veel meer klachten prima te verhelpen zijn door KT.
hebben sommigen van jullie ook dit soort ervaringen?
Dus: naar de fysio. Die masseerde mijn rug en zette er electroden op die mijn lange rugspieren deden trillen waardoor ze sterker zouden worden. Verder kreeg ik wat oefeningen aangeleerd voor thuis.
Resultaat: iedere keer 1 dag pijnvrij en dan sloop het er weer in. (Net een chinese maaltijd: direct na het eten voel je je voldaan, maar na een paar uur heb je weer honger
)Toen zag ik een advertentie staan van een rug-school. Ik er heen en ik kreeg drie avonden per week oefeningen voor het verstevigen van mijn buitenste spierkorset en mijn binnenste spiercorset (spiertjes direct om de ruggegraat heen, met name balansoefeningen). Na 5 weken was de pijn weg!
Inmiddels ben ik op diezelfde sportschool al bijna 1,5 jaar aan het KT-en en guess what: geen lage rugpijn meer gehad in die periode!
Pas geleden was mijn vrouw bij diezelfde fysio en hij vroeg hoe het met mijn rug ging. Mijn vrouw zegt: sinds hij aan krachttraining doet is het over.
Zegt hij: ja, dat is vaak de beste manier om ervanaf te komen, maar wij moeten ook wat verdienen, hè!
Lekkere vent, had hij me maar gelijk aan de KT gezet...
Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat er veel meer klachten prima te verhelpen zijn door KT.
hebben sommigen van jullie ook dit soort ervaringen?

Had een lange tijd veel last van mn onderrug, ik paar x naar de therapuet laten masseren en kraken t hielp wel maar voor 1dag ofzo. hij gaf mij geen oefeningen om mn rug te versterken ofzo...ben toen gaan trainen het versterken vanb mn rug met mn vriend nu heb ik er geen last meer van. Heb nu alleen veel last van mn schouders, maar ga nie meer terug naar die sukkel. Hij mag wel 1omin. te laat komen op een afspraak maar als ik 1x 5min. te laat was werd ik nie meer geholpen en kreeg ik de rekening thuisgestuurd. 
Toen kwam ik langzaam in aanraking met BB...