XXL Nutrition

jeans veilig laten krimpen.. hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wist dat iemand dat ging zeggen :p maar dan zou ik ook mijn buik moeten laten groeien en dat doe je niet op 1 2 3. Wil die jeans zo snel mogelijk aan :p koop wel een nieuwe als ik er niet meer in pas. Mijn benen lopen zelfs iets voor op mijn bovenlichaam en door mijn heavy work train ik mijn benen voorlopig zelfs niet meer terwijl savonds de aders uit mijn kuiten springen na het werk :o maar dat zal eerder door de hitte zijn waarin ik werk :p

Heb je vroeger voetbal ofzo gedaan? Dan kan ik wel begrijpen dat je huge legs hebt. Ik neem m'n woorden terug!

Jeans krimpt jammer genoeg niet of amper. Je kan ze wassen op 20 30 graden meer dan aangegeven en hopen op een klein mirakeltje. Maar zoals Flowergirl zegt komt ze terug tot gerekte positie(haar oorsrponkelijke staat) Ruilen kan binnen min.5 werkdagen ook al is ze niet meer gelabeled, op het kasticket staat daar nix op vermeld trouwens. En mss vind je wel een slachtoffer om ze te gaan ruilen. Indien niets helpt plaats ze dan op Ebay ofzo;)

kerel, meer trainen en eten zodat hij past, niks te krimpen!!!!

Naaimachine.. en dan gewoon in het midden van de pijp verticaal dichtstikken :D

Heb je 'em al 1 keer gewassen? Meestal krimpen kleren met 5-10% na 1 keer gewassen en gedroogd te zijn.

Heb je 'em al 1 keer gewassen? Meestal krimpen kleren met 5-10% na 1 keer gewassen en gedroogd te zijn.

Dat zeiden we dus al, als je een jeans (of andere broek) na het wassen weer aantrekt, loopt-ie gewoon weer uit en is-ie al snel weer even groot als eerst.

Het enige dat blijvend krimpt is H&M-kleding. :( Die wordt korter naarmate je het vaker wast.

jij werkt toch in een h&m winkel? :D
moet je juist niet zeggen dan ;)

aantrekken en in de wasmachine gaan zitten....

Dat zeiden we dus al, als je een jeans (of andere broek) na het wassen weer aantrekt, loopt-ie gewoon weer uit en is-ie al snel weer even groot als eerst.

Het enige dat blijvend krimpt is H&M-kleding. :( Die wordt korter naarmate je het vaker wast.
Het is toch gewoon allemaal katoen, of wat?

Het is toch gewoon allemaal katoen, of wat?

Heb je soms nooit gemerkt dat wanneer je een broek in de was gooit, hij eerst wel strakker zit maar na een dag dragen alweer gewoon wijder is? Is toch echt algemeen bekend.

En heb je kleren van H&M?

90 graden was en dan in de droger.... werkt 100%

ik zou sommige jeans hier liever wat oprekken...... zou me boel knaken schelen

Gewoon normaal wassen, en dan in de droger gooien. Eigen ervaring, ik moest een broek in breedtemaat 38 kopen omdat ze 36 niet meer hadden, even de droger in en, je hebt een 36 half.

Gewoon normaal wassen, en dan in de droger gooien. Eigen ervaring, ik moest een broek in breedtemaat 38 kopen omdat ze 36 niet meer hadden, even de droger in en, je hebt een 36 half.

Maar als je 'm draagt loopt-ie weer uit.
Bij mij tenminste wel.

Niemand wil me geloven. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven