Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je vroeger voetbal ofzo gedaan? Dan kan ik wel begrijpen dat je huge legs hebt. Ik neem m'n woorden terug!
je hebt gelijk! Ik zal en moet verder full squatten!!! we gaan harde tijden tegemoet !! 
LIF / jeans veilig laten krimpen.. hoe?
dat topic is ook van jouw zeker
lees dit anders eens door
spijkerbroek laten krimpen op 90 graden- HuishoudPlaza.nl | Forums | Huishoudelijke vragen

mss eens overschakelen naar de herenmaten en die kindermaten links laten liggen![]()
en wat een reacties allemaal weer 

en wat een reacties allemaal weer
idd flowergirl je hebt gelijk. zo erg is het niet. alleen een beetje jammer maarja. doet me denken aan dat artikeltje van dat mensen liever spijt hebben dan te leven in twijfel maar spijt heb ik niet. Mijn broek ruleezzz![]()
Heb ik dat gezegd?Geef maar even aan mij. Laat ik hem wel even krimpen voor je....![]()

Echte n*gers dragen oversized broeken...
Ben jij een echte n*ger?

stuur hem maar op naar mij toe!
krijg je van mij een Tommy jeans terug die mij te KLEIN is geworden!
![]()
ben maar een ecto hé 

toch bedankt maar aanschouw mijn dag: 
plots is ie daar!! gewoon uit het niets dus ik even naar binnen, beetje rondkijken, zien hoe jammer het is dat ze geen mooie nette jeansen maken maar alleeen oververkleurde kakajeans voor wannabe overhippe mensen.
plots gaat alles in slow motion... close up van haar kont, blijft ze nog even staan ook
ik kreeg een it-must-be-my-lucky-day-gevoel-vanbinnen... totdat haar vriendje, die mr perfect himself is, achter haar komt staan en haar langs vanachter begint te knuffelen... buuuuh wat een saddist, strontkakker en momentverpester!!! life is so unfair, why do roses have torns? (tickle me emo
) Gaat ze dus weg en zie ik daar plots uit het niets de enige niet verkleurde jeans van gans de winkel liggen
ja normaal heb ik 30 maar tis een strakke broek (geen skinny) komt door mijn huge legs
(beetje dan, kom geef maar toe)
dan stond ik daar en zag ik daar een sjaal hangen, kwam ik tot het besef dat ik echt wel dringend een sjaal nodig had!! deze week gans de week de vroege dus dat wordt koud aan mn keel!! sjaaltje erbij van 10 euro en dat was dan nog net geen 70 euro voor een broek en sjaal
en de duurste zak uit gans de winkelstraat wrs !!! dat ding is van een soort zwarte stof met een plakker voor dicht te doen, draagriem en mooi het jack&jones loge erop :-0 en daar stak ze dan mijn jeans en sjaaltje in
dacht eerst dat ze me die jack&jones tas wou aansmeren ofzo
niet dat ik die zak in het dagelijks leven nog ga gebruiken maar wegsmijten doe ik zeker ook niet
what a nice bag!! and it's soooo free!
dan besefte ik dat ik eigenlijk wel dorst had ...stonden ze daar toch wel toevallig geen cola plus vitamines uit te delen zeker ... damn wat is het goed om even door gent te lopen
nog wat later passeer ik de take off (schoenenwinkel) zie ik daar toch wel die mooie asics whizzer staan in het zwart met witte streepjes en indoor zool. Ik wou ze eigenlijk nooit omdat het lief van mijn zus ze heeft maar aangezien ik zo goed als kan fluiten naar die reeboks velocera schoenen heb ik ze toch gekocht. eerst maatje 41.5 uitproberen --> te klein, maatje 42.5 dan --> te groot. Damn wat een k*tboel!! even winkelbediende aanspreken of ze geen normale volle maten hebben maar alle maten stonden uitgestald, even twijfelen, dan maar die 41.5 en zei erbij dat die schoenen toch nog zouden uitzetten
nee maar!!! geen afzetters die zeggen: idd zal wel wat uitzetten en hup kassa kassa nee niet bij de take off. professioneel advies!! ze zei dat ik dat beter niet zou doen omdat het zeeer slecht is voor mijn tenen en dat schoenen alleen in de breedte wat kunnen uitzetten maar nooit in de lengte. Zei ik erop dat ik ze toch absoluut wou en dat ik dikke kousen aan had dus ging ze dan wel dragen met dunne kousen. Ging ze naar het magazijn en heeft dan nog voor mij een maatje 42 gevonden ook
De ideale maat!!! hij zit perfect nu..voor 75 euro. Alleen dat mijn broek er nogal overheen valt maarja dat is niet erg want er zijn nog 2 paar schoenen uit duitsland op komst
zal binnenkort wel alles eens posten
en nu is het definitief gedaan met kleren te kopen!!! tenminste voor 6 maand
tenzij een gewoon blauwe jeans die echt mooi is of max 1 tshirt of 1 trui. maar ik reken er niet op dus toch maar nix 
SMURF, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Alinea's, pleassseeeeee!!!!!!!!
DIT IS NIET TE LEZEN!!!! (En ik ga het dus ook niet proberen.)

SMURF, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!
Alinea's, pleassseeeeee!!!!!!!!
DIT IS NIET TE LEZEN!!!! (En ik ga het dus ook niet proberen.)
Luvya guys.Grappig eigenlijk. Bij mij zit mijn kleding altijd binnen no-time te krap.
By the way, met een Azrael op het forum is het wel erg riskant om "el smurfo" te heten. Voor je het weet word je gegrepen!