Fitness Seller

jeans veilig laten krimpen.. hoe?

Users who are viewing this thread

Mighty

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2005
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Geef maar even aan mij. Laat ik hem wel even krimpen voor je....:evil2::evil:

OP
E

el smurfo

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Heb je vroeger voetbal ofzo gedaan? Dan kan ik wel begrijpen dat je huge legs hebt. Ik neem m'n woorden terug!

je hoeft je woorden niet terug te nemen hoor :p je hebt gelijk! Ik zal en moet verder full squatten!!! we gaan harde tijden tegemoet !! :D

OP
E

el smurfo

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
OP
E

el smurfo

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
mss eens overschakelen naar de herenmaten en die kindermaten links laten liggen;)

:roflol: en wat een reacties allemaal weer :D

idd flowergirl je hebt gelijk. zo erg is het niet. alleen een beetje jammer maarja. doet me denken aan dat artikeltje van dat mensen liever spijt hebben dan te leven in twijfel maar spijt heb ik niet. Mijn broek ruleezzz :D

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
:roflol: en wat een reacties allemaal weer :D

idd flowergirl je hebt gelijk. zo erg is het niet. alleen een beetje jammer maarja. doet me denken aan dat artikeltje van dat mensen liever spijt hebben dan te leven in twijfel maar spijt heb ik niet. Mijn broek ruleezzz :D

Eh??? Heb ik dat gezegd?

klusmier

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
stuur hem maar op naar mij toe!

krijg je van mij een Tommy jeans terug die mij te KLEIN is geworden!
;)

Jesaja

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2006
Echte negers dragen oversized broeken...

Ben jij een echte neger?

OP
E

el smurfo

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
stuur hem maar op naar mij toe!

krijg je van mij een Tommy jeans terug die mij te KLEIN is geworden!
;)

mijn hilfiger jeans gaat ook te klein zijn voor jou :p ben maar een ecto hé :p
volop in de bulk maar de kilo's vliegen er weer af tijdens de week :(

Laatst bewerkt:

flowergrrl

Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Smurf ik heb schoenen voor je gevonden!!

RDLFS

OP
E

el smurfo

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Smurf ik heb schoenen voor je gevonden!!

RDLFS

haha :p toch bedankt maar aanschouw mijn dag:
na 7 smsen verspild te hebben aan k*tlawaaimakende familieleden die een slapende mens niet respecteren val ik uiteindelijk toch in slaap. Na 5 uur bereik ik het hoogtepunt van mijn droomwereld. De perfectie ervan is niet te evenaren en een gevoel van gelukzaligheid overspoeld my twisted mind braincells. om 3.30 loopt anders wel even de saddistische wekker af die eigenlijk wel aandacht te weinig krijgt. Ocharme het leven van een wekker... cry me a river... ik sta dus maar op, maak me klaar, eet mijn platte kaas, banaantje en enkele chokis cornflakes die overheerlijk zijn en spoel het door met een whey shake, vitaminetablet en omega 3 van tkruidvat. Niet dat het allemaal iets uitmaakt want als gezond leven soms 2 kg per dag kwijtraken is ... Damn wat a ****ed up life. But no time to get depressive cause here i am and this is where i stand for. Even 10 minuutjes op de pc om mij mentaal voor te bereiden op een massas zware dag en hop met de poep op de fiets en door de kille koude nacht (met gelukkig weinig wind) zet ik een start aan mijn 6 harde kilometers.

Na 80 meter wordt ik helaas al meteen geterroriseerd in het wegeltje door reuzenslakken zonder slakkenhuis. Ze konden me bijna overmeesteren maar ... euh nee toch nie. Ik vond het eerlijk gezegd prachtig om er zelfs even voor te stoppen en er een fotootje van te trekken. A memory too far for you but that much closer to me and my samsung U600 die ondertussen heel wat heeft moeten doorstaan maar dus hier een foto met flash en zonder flah (de slak rekt zich helaas niet volledig uit omdat ze bang was van mijn overgespierde postuur *kuch*:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"proficiat-dat-je-een-slak-hebt-gezien-reacties-geef-ik-geen-karma-op!!"

ik moet me helaas wassen dus ga mijn verhaal wat korter maken.
ik krijg een verrassing op het werk en mag een halve dag teamfunctie lopen wat behoorlijk minder zwaar is en de andere halve dag mocht ik zeker niet klagen aangezien de auto's draaglijk te doen waren.

dagje werken = uurtje shoppen + nog wat extra geld opdoen :D
kom ik toch wel een jack&jones winkel tegen in gent :o plots is ie daar!! gewoon uit het niets dus ik even naar binnen, beetje rondkijken, zien hoe jammer het is dat ze geen mooie nette jeansen maken maar alleeen oververkleurde kakajeans voor wannabe overhippe mensen.

Ik keer me dus maar om en zie daar plots toch een zeer mooi lief meisje met het mooiste karakter ooit :o plots gaat alles in slow motion... close up van haar kont, blijft ze nog even staan ook :D ik kreeg een it-must-be-my-lucky-day-gevoel-vanbinnen... totdat haar vriendje, die mr perfect himself is, achter haar komt staan en haar langs vanachter begint te knuffelen... buuuuh wat een saddist, strontkakker en momentverpester!!! life is so unfair, why do roses have torns? (tickle me emo:roflol:) Gaat ze dus weg en zie ik daar plots uit het niets de enige niet verkleurde jeans van gans de winkel liggen :eek:
Niet dat ik van plan was een jeans te kopen maar toch even kijken kan nooit kwaad, passen kan eigenlijk ook nooit kwaad. Beseffen dat die donkerblauwe broek eigenlijk wel nog mooi is en dat ze maar 60 euro kost ... beseffen dat je toevallig ook meer dan 60 euro bij hebt ... en toevallig maatje 31 lengte 32 hebben :eek: ja normaal heb ik 30 maar tis een strakke broek (geen skinny) komt door mijn huge legs :D (beetje dan, kom geef maar toe)

Dan stond ik daar dus met die broek en moest ik een beslissing maken... dus ik dacht als de kassabediende nog mooi is dan (en eigenlijk keek ik al naar de kassabediende) dan koop ik ze... oké dus :D dan stond ik daar en zag ik daar een sjaal hangen, kwam ik tot het besef dat ik echt wel dringend een sjaal nodig had!! deze week gans de week de vroege dus dat wordt koud aan mn keel!! sjaaltje erbij van 10 euro en dat was dan nog net geen 70 euro voor een broek en sjaal :D en de duurste zak uit gans de winkelstraat wrs !!! dat ding is van een soort zwarte stof met een plakker voor dicht te doen, draagriem en mooi het jack&jones loge erop :-0 en daar stak ze dan mijn jeans en sjaaltje in :D dacht eerst dat ze me die jack&jones tas wou aansmeren ofzo :p niet dat ik die zak in het dagelijks leven nog ga gebruiken maar wegsmijten doe ik zeker ook niet :D what a nice bag!! and it's soooo free!

evan later passeer ik nog de inno, besefte dat ik eigenlijk deo vergeten aandoen was dus vlug even wat parfum op mij gespoten, die dingen staan er toch voor... :D dan besefte ik dat ik eigenlijk wel dorst had ...stonden ze daar toch wel toevallig geen cola plus vitamines uit te delen zeker ... damn wat is het goed om even door gent te lopen :D nog wat later passeer ik de take off (schoenenwinkel) zie ik daar toch wel die mooie asics whizzer staan in het zwart met witte streepjes en indoor zool. Ik wou ze eigenlijk nooit omdat het lief van mijn zus ze heeft maar aangezien ik zo goed als kan fluiten naar die reeboks velocera schoenen heb ik ze toch gekocht. eerst maatje 41.5 uitproberen --> te klein, maatje 42.5 dan --> te groot. Damn wat een k*tboel!! even winkelbediende aanspreken of ze geen normale volle maten hebben maar alle maten stonden uitgestald, even twijfelen, dan maar die 41.5 en zei erbij dat die schoenen toch nog zouden uitzetten

Maaaaaaaaaaar wat een winkelbediende :eek: nee maar!!! geen afzetters die zeggen: idd zal wel wat uitzetten en hup kassa kassa nee niet bij de take off. professioneel advies!! ze zei dat ik dat beter niet zou doen omdat het zeeer slecht is voor mijn tenen en dat schoenen alleen in de breedte wat kunnen uitzetten maar nooit in de lengte. Zei ik erop dat ik ze toch absoluut wou en dat ik dikke kousen aan had dus ging ze dan wel dragen met dunne kousen. Ging ze naar het magazijn en heeft dan nog voor mij een maatje 42 gevonden ook :D De ideale maat!!! hij zit perfect nu..voor 75 euro. Alleen dat mijn broek er nogal overheen valt maarja dat is niet erg want er zijn nog 2 paar schoenen uit duitsland op komst :D zal binnenkort wel alles eens posten :D en nu is het definitief gedaan met kleren te kopen!!! tenminste voor 6 maand :D tenzij een gewoon blauwe jeans die echt mooi is of max 1 tshirt of 1 trui. maar ik reken er niet op dus toch maar nix :D

flowergrrl

Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
SMURF, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Alinea's, pleassseeeeee!!!!!!!!

DIT IS NIET TE LEZEN!!!! (En ik ga het dus ook niet proberen.)

clawfinger

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
19 sep 2006
Lengte
1m68
Massa
74kg

heb halfwege opgegeven:eek::p

OP
E

el smurfo

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%

ok zal het aanpassen voor jou schat tsss

Azrael

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 jun 2003
Lengte
1m83
Grappig eigenlijk. Bij mij zit mijn kleding altijd binnen no-time te krap.

By the way, met een Azrael op het forum is het wel erg riskant om "el smurfo" te heten. Voor je het weet word je gegrepen!

flowergrrl

Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Grappig eigenlijk. Bij mij zit mijn kleding altijd binnen no-time te krap.

By the way, met een Azrael op het forum is het wel erg riskant om "el smurfo" te heten. Voor je het weet word je gegrepen!

Ja.

Naar boven