AndroidHealthClinic

Jeff Seid updates topic

en natuurlijk nog steeds natty

en natuurlijk nog steeds natty

Volgens mij zegt hij zelf nooit iets over wel of niet natty, het enige wat hij doet is z'n mond houden en zijn sponsors navolgen. Logisch, zo doen bijna alle fitnessmodellen het.

Heeft sowieso wel een aantal kuurtjes gedaan. Kan niet anders, gezien z'n shape gedurende het jaar. Elke keer weer bulken en cutten voor al die fotoshoots en wedstrijden gaat niet natty, zeker niet als je year-round shredded wilt staan. Overigens zou ik het zelf denk ik ook doen mocht ik in dat wereldje zitten. Het maakt het zoveel makkelijker en je hebt tenminste zekerheid dat je wedstrijden haalt en shredded genoeg staat voor shoots, zodat je tenminste bij je sponsor kan blijven.

Die is heel het jaar onn hoor. Zoals je zegt kan die persoon het zich niet veroorloven om off te gaan.
Hij moet meteen klaar staan voor shoots/promo's. En natty kun je nu eenmaal niet heel het jaar super droog blijven staan en toch je spiermassa behouden.

Volgens mij zegt hij zelf nooit iets over wel of niet natty,

U sure about that? :o

2nkqgww.jpg

Toch hebben hun een voor een wel 1000 x meer chickies dan jij :rolleyes:
al was dat op die roltrap wel een beetje overdreven gay

De helft er van is minderjarig jongen. Hun gedrag gaat er gewoon echt over.
Beetje de coolboy uithangen en geen eigen persoonlijkheid hebben.

De helft er van is minderjarig jongen. Hun gedrag gaat er gewoon echt over.
Beetje de coolboy uithangen en geen eigen persoonlijkheid hebben.

Ben dat toch liever een coolboy met 1000 wijfe om me heen dan de 120 kilo bodybuilder zonder wijfe omdat die allemaal denken dat door de anabolen ze pikkie 5cm is.

truestory

Ben dat toch liever een coolboy met 1000 wijfe om me heen dan de 120 kilo bodybuilder zonder wijfe omdat die allemaal denken dat door de anabolen ze pikkie 5cm is.

truestory

Zullen vast alleen maar r**ards zijn dan, als ze denken dat je leuter krimpt door annabollen.

truestory

Grow up, scoor genoeg chicks en ik ben niet bepaald het type dat het leuk vind om 100 wijven te palen op een jaar. Ben er trouwens zeker van dat de helft daar full time virgin is.

Grow up, scoor genoeg chicks en ik ben niet bepaald het type dat het leuk vind om 100 wijven te palen op een jaar. Ben er trouwens zeker van dat de helft daar full time virgin is.

jij bent ook geen 120 kilo... en ik zeg ook helemaal niet dat jij weinig chicks heb ???.
Wou alleen zeggen dat er niks mis mee is om zo'n coolboy te zijn, ookal is dat flexen overal natuurlijk echt m0ng0lisch

En stunna denk dat 80% van de wereldbevolking denk dat je pik krimpt van anabolen..

Jawel er is veel mis met een coolboy te zijn. Niet voor niets dat er hier een superdude topic is :D
Komop dat is toch gewoon echt pokke irritant. Effe stoer staan flexen tusse de senioren in een shoppingscenter.
Als je die jongens van elkaar afzondert durven ze zelfs nog niet rechtdoor kijken.

Ik vind hem echt een baas :D

zyzz gehalte is hoog

Jawel er is veel mis met een coolboy te zijn. Niet voor niets dat er hier een superdude topic is :D
Komop dat is toch gewoon echt pokke irritant. Effe stoer staan flexen tusse de senioren in een shoppingscenter.
Als je die jongens van elkaar afzondert durven ze zelfs nog niet rechtdoor kijken.

ja dat vind ik ook overdreven, maar ik bespeur hier toch wel een tikkeltje jaloesie gxl1

ja dat vind ik ook overdreven, maar ik bespeur hier toch wel een tikkeltje jaloesie gxl1

Nee helemaal niet , ze zijn bijna identiek aan die groepjes marokanen met hunt petjes op en al dat stoer gedrag als ze in GROEP zijn.
Daar stoor ik mijzelf echt enorm aan. En ik ben ook niet de enige volgens mij. Dat heeft dus niets met jaloezie te maken.

Nee helemaal niet , ze zijn bijna identiek aan die groepjes marokanen met hunt petjes op en al dat stoer gedrag als ze in GROEP zijn.
Daar stoor ik mijzelf echt enorm aan. En ik ben ook niet de enige volgens mij. Dat heeft dus niets met jaloezie te maken.

Ik snap wat je bedoeld, heb zelf ook een groot hekel aan mensen die alleen in een groep wat durfen of wat betekenen.

laten we nu weer jeff seid aanbidden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind dat die 'coolboys' toch wel een mooi streef fysiek hebben

Terug
Naar boven