AndroidHealthClinic

Jeff Seid updates topic

Mooi fysiek voor zo'n jong kereltje!

Natty or Enhanced

FILT OF THE WEEK AWARD GOES TO JEFFERY SEID.

CREDENTIALS

1- Lies about his Steroid Use non stop 24/7

2- Spreads Bullshit nutrition and lifting advice

3- Claims steroids are for Cheaters

4- Doesn't even compete in Drug tested orgs

5- He buys Fake Facebook Likes and Youtube Views

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste reactie:
Thomas Stewart: 52 dumb people

Haha ik kwam het ook net tegen op facebook. Ik snap echt niet waarom die het zo moet overdrijven, hij kan ook gewoon zeggen 'ja ik ben natty'. Het blijft een leugen maar dingen zeggen zoals 'Be as healthy as possible' 'I don't need to cheat' is gewoon ronduit lachwekkend. Natuurlijk kunnen ze niet naar buiten komen met hun AAS gebruik, maar ontkennen is al voldoende, zwart praten van AAS terwijl je er zelf al jarenlang op draait is gewoon hilarisch.

Boeie daardoor volgen ook zoveel natty's hem. Ik zou hetzelfde doen als ik hem was

Boeie daardoor volgen ook zoveel natty's hem. Ik zou hetzelfde doen als ik hem was

Ja uiteraard, hij verdient zijn boterham eraan, ik zou ook hetzelfde doen haha. Blijft overigens gewoon een top fysiek, zeker respect voor op die leeftijd.

Mja wat moet je hierover zeggen. Uiteraard ontkent ie gebruik, maar zo'n statement maken gaat erover...

Toch kan je zeggen wat je wil over natty ditdat, maar deze gozer is wel echt zwaar ballin voor de rest van zn leven

Toch kan je zeggen wat je wil over natty ditdat, maar deze gozer is wel echt zwaar ballin voor de rest van zn leven

Uit economisch oogpunt doet hij het prima inderdaad omdat hij zeker goed verdient. Echter vind ik het geen sympathiek eerlijke ogende gozer en is hij op lange na geen inspiratie.

Of hij natty is of niet is voor mij irrelevant, hij heeft gewoon een uitstekend fysiek voor zijn leeftijd.

enigste respect voor de gasten is dat ze alles geven, maar gedoe erom heen /care

Uit economisch oogpunt doet hij het prima inderdaad omdat hij zeker goed verdient. Echter vind ik het geen sympathiek eerlijke ogende gozer en is hij op lange na geen inspiratie.

Of hij natty is of niet is voor mij irrelevant, hij heeft gewoon een uitstekend fysiek voor zijn leeftijd.

Hij verdient echt op een heerlijke manier ze geld, kan elke vrouw krijgen dat ook nog eens.
Al is het inderdaad wel echt een leugenaar en daar hou ik niet van

Hij verdient echt op een heerlijke manier ze geld, kan elke vrouw krijgen dat ook nog eens.

Misschien met dat ego en fysiek van hem, maar heel veel kijken daar doorheen. Denk dat je je daar enorm in vergist. Overigens denkt iedereen dat als ze zo'n fysiek bereiken het ineens peanuts is om vrouwen te scoren, een goede persoonlijkheid hebben is zoveel beter geloof me.

• Like
Waarderingen: YOGI
Ik heb soms het idee dat er IRL geen enkel zinnig woord uit zijn mond komt en hij alleen maar over zichzelf praat..

Laatst bewerkt:
Misschien met dat ego en fysiek van hem, maar heel veel kijken daar doorheen. Denk dat je je daar enorm in vergist. Overigens denkt iedereen dat als ze zo'n fysiek bereiken het ineens peanuts is om vrouwen te scoren, een goede persoonlijkheid hebben is zoveel beter geloof me.

sinds ik train diggen de verkeerde chicks mij ;(
mijn zachtaardige karakter willen ze niet

Hij kan elk meisje krijgen dat hij wilt. Met zijn gedoe geraak je volgens mij niet aan een 'echte' vrouw. One night stands zal hij wel genoeg hebben, daar twijfel ik niet aan :p
Voor de rest wel topfysiek voor zijn leeftijd, zou er mee willen wisselen :)

wat boeit het nu dat hij "liegt" ..... het feit dat hij een topic heeft op dit forum zegt in feite alles, hij heeft gewonnen.. en ik ben zeker dat hij geen slaap verliest over onze mening :)

Terug
Naar boven