- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeie daardoor volgen ook zoveel natty's hem. Ik zou hetzelfde doen als ik hem was
ja uiteraard, hij verdient zijn boterham eraan, ik zou ook hetzelfde doen haha. Blijft overigens gewoon een top fysiek, zeker respect voor op die leeftijd.
Mja wat moet je hierover zeggen. Uiteraard ontkent ie gebruik, maar zo'n statement maken gaat erover...
Toch kan je zeggen wat je wil over natty ditdat, maar deze gozer is wel echt zwaar ballin voor de rest van zn leven
Uit economisch oogpunt doet hij het prima inderdaad omdat hij zeker goed verdient. Echter vind ik het geen sympathiek eerlijke ogende gozer en is hij op lange na geen inspiratie.
Of hij natty is of niet is voor mij irrelevant, hij heeft gewoon een uitstekend fysiek voor zijn leeftijd.
Hij verdient echt op een heerlijke manier ze geld, kan elke vrouw krijgen dat ook nog eens.
Al is het inderdaad wel echt een leugenaar en daar hou ik niet van
Hij verdient echt op een heerlijke manier ze geld, kan elke vrouw krijgen dat ook nog eens.
Misschien met dat ego en fysiek van hem, maar heel veel kijken daar doorheen. Denk dat je je daar enorm in vergist. Overigens denkt iedereen dat als ze zo'n fysiek bereiken het ineens peanuts is om vrouwen te scoren, een goede persoonlijkheid hebben is zoveel beter geloof me.
Hij kan elk meisje krijgen dat hij wilt. Met zijn gedoe geraak je volgens mij niet aan een 'echte' vrouw. One night stands zal hij wel genoeg hebben, daar twijfel ik niet aanHij verdient echt op een heerlijke manier ze geld, kan elke vrouw krijgen dat ook nog eens.