Dat je van buitenstaanders verwacht dat ze een heel negatief beeld hebben van wat dan ook, valt te verwachten. Dat is met bijna alles zo. Dat is dan ook een heel erg slecht argument.
Je moet iets kennen om het te kunnen waarderen, toch?
Maar wij 'bodybuilders' (waaronder ook Willem9) zitten helemaal in de bodybuild wereld en wij snappen/begrijpen mensen als phil heath dan ook. Dan is het niets dan normaal dat je dan toch ook respect toont voor Jeff, dat hij helemaal op gaat in zijn droom (waaronder ook flexen valt ja), in een omgeving die wij zelf ook kennen?
Wij kijken toch ook dagelijks naar monsters in slipjes, voor buitenstaanders is dat heel erg fout. Buitenstaanders vind ik dan ook een non argument.
Buitenstaanders zullen al negatief praten/denken over een gericht voedingsschema, wanneer jij rijst met kip zit te eten terwijl zij in hun pauze 3 witte bollen met hagelslag weg werken

.
Mee eens, Er zullen zo veel dingen in het leven zijn waar ik ook negatief en raar over denk, en het waarschinlijk snel gay zou vinden. Maar zodra ik ik me er in verdiep en interesseer trekt mijn mening pas recht(bij).