StartingGrower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
Jeff boekt er goede resultaten mee, dus dan moet het wel goed zijn. . . .
+1
duhh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het is wel belangrijk dat je alleen de eiwitten en niet de dooiers eet, want dooiers zitten vol met koolhydraten en zo kan je geen gains maken natuurlijk.
. Maar goed, die gasten verdienen hopen aan die onwetende ectos.
.Ergste is dan nog de massa tieners die stond aan te schuiven bij hem op FIBO.
Is net een Justin Bieber maar dan van bodybuilding.
Letterlijk ook allemaal ecto c**ts aan zijn stand. Maar goed, die gasten verdienen hopen aan die onwetende ectos.
Vind hem prachtfysiek hebben maar dat gay gedoe is me wat te veel. Die gasten zijn ook allemaal zo vol van zichzelf, walgelijk gewoon.
Hoop dat ze ook nog wat hersens hebben want over een paar jaar is het sprookje voor de meeste van hen uit. Fitness model blijf je namelijk niet eeuwig.
Iemand enig idee of dit waar is?
Johnny Starr and Jeff Seid will no longer be attending bodypower this year due to health and personal reasons we hope everything is ok for them both. I'm sure both guys are truly disappointed and I know you supporters will be but don't worry you will get to see them all together at another event!!! #gymshark
http://www.facebook.com/GymShark?fref=ts
Op seid zijn page staat er dat een goede vriend van hem op sterven ligt
ConfirmedJeff Seid
38 minuten geleden
I am happy to finally announce the launch of my clothing line Seidwear!! Heres the link lemme know whatchu think! http://www.jeffseid.com/shop/seidwear/
*Also unfortunately I will not be able to attend bodypower this weekend. A close friend of mine is going to pass away in less then a week and I need to stay here. gonna miss everyone coming out to bodypower.. It was going to be an epic time. Wish I could make it.
Damn dat komt cold hearted over. Jeej ik ga kleertjes aan al jullie ecto's verkopen. *Edit, ohja, m'n maat gaat de pijp uit.
lijkt me niet bijster slim van hem om zo'n dingen te filmen
ze laten namelijk meerdere keren hier hun ware aard zien terwijl ze in de andere filmpjes vrij politiek correct zijn
en @ kerel die zei dat hij maar korte carriere gaat hebben: ik denk het niet, hij gaat enkel groeien (no pun intended).. hij gaat z'n supps en clothing verkopen. hij vult in feite gewoon de leegte in die Zyzz heeft achtergelaten
het is trouwens een schande dat nog niemand in de cirkel van zyzz zo slim is geweest om een fatsoenlijke zyzzclothing website te launchen... ze mislopen gewoon miljoenen....
achja