MuscleMeat

Jeff Seid updates topic

Bezoekers in dit topic

jammer dat die de pomp in zn borst mist. Verder goede fysiek
 
spijtig maar hij gaat dezelfde route als zyzz
 
wat doe die eigenlijk? Wedstrijden? Of een internet 'hero' worden
 
11251141_1429003124075101_62122885_n.jpg


202 lbs
11236037_1612973982294554_473171229_n.jpg
 
Wat een mooi gespierd lichaam!!
 
Goed fysiek maar z'n super sayan xxv23 kapsel kan echt niet
 
ligt dat nu aan mij of is die serieus aan het snoepen geweest?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij heeft altijd wel gesnoept. En op zulke foto's staat hij er altijd groter en droger op (photoshop).
 
Hij heeft altijd wel gesnoept. En op zulke foto's staat hij er altijd groter en droger op (photoshop).

Dat hij dat altijd al heeft gedaan twijfel ik niet over :D Viel me op op deze foto dat hij er toch een pak anders uitzag
 
Dat hij dat altijd al heeft gedaan twijfel ik niet over :D Viel me op op deze foto dat hij er toch een pak anders uitzag

Zo staat hij op al die ge-photoshopte foto's hoor. Dit is bijvoorbeeld een hele oude:
photo.jpg
 
zal idd wel een serieus stuk photoshop aan te pas gekomen zijn :p
 
blijft wel een streeffysiek hebben voor 99.9% van dbb. Hij maakt het tenslotte toch wel waar in het wereldje. Op fibo vb stond er nergens zoveel volk als bij hem. Zelf niet bij kai greene etc
 
Het gaat erom hoe men eruit wilt zien, veel mensen zien zich terug bij Jeff seid en zien zijn fysiek als een streeffysiek.

Kai greene is qua fysiek walgelijk, heb even de begin stukje van generation iron bekeken waar die zit te poseren in een metrostation en godver wat een vies fysiek is dat, zijn buik stak meer vooruit dan zijn borst
 
Back
Naar boven