XXL Nutrition

Jeff Seid updates topic

Toch meer pleasing fysiek dan de juice fysieken hierboven, zeker in de MAP klasse. Ziet er hier natty uit.

Zeg niet dat hij nooit gejuiced heeft, maar zeker minder dan zijn tegenstanders in de IFBB. Zie je duidelijk aan de vasculariteit en massa verschil, zeker tijdens de cut oogt zijn fysiek heel leeg.

Toch meer pleasing fysiek dan de juice fysieken hierboven, zeker in de MAP klasse. Ziet er hier natty uit. Zeg niet dat hij nooit gejuiced heeft, maar zeker minder dan zijn tegenstanders in de IFBB. Zie je duidelijk aan de vasculariteit en massa verschil, zeker tijdens de cut oogt zijn fysiek heel leeg.

Ik vind alleen zijn korte bovenarmen en (in verhouding) lange onderarmen er grappig uit zien.
Als je verticaal kijkt, zijn schouders zijn bijna even lang als zijn bovenarmen.

Toch meer pleasing fysiek dan de juice fysieken hierboven, zeker in de MAP klasse. Ziet er hier natty uit.

Zeg niet dat hij nooit gejuiced heeft, maar zeker minder dan zijn tegenstanders in de IFBB. Zie je duidelijk aan de vasculariteit en massa verschil, zeker tijdens de cut oogt zijn fysiek heel leeg.

dude , vergelijk je nu een most musculair met een relaxed foto?

Het is een hype, meer niet

Hij heeft wel flikke doppe op t eind van filmpje of niet :P?

hahah kijk m die fangirl aflebberen :D

haha dat verklaard waarom hij al zijn gains kwijt is. Dit + wat pilletjes E :p :p

Als ik goed lees gaat zijn gewicht in de lucht en maakt ie zogezegd gains maar hij ziet er steeds maar minder shredded en kleiner uit. 2 tot 1,5 jaar geleden echt Mirin, maar nu?

zal zon seid en andere aesthenogwatmense TRT gebruiken of on/off? geloof niet dat het natty is maar kan me er ook niet bij vinden dat ze nu mega doseringen gebruiken. iemand die hier wat meer over weet?

mirin op jeff

Terug
Naar boven