XXL Nutrition

Contest Log Jeppe : Light days? What's that...some kind of tampon!?

keiharde boomstronken!
Wta vind je bij jezelf de meest dominante spiergroep van je lichaam?

Gruwelijke poten Jeppe!:D

• Topic Starter Topic Starter
16ll7gi.jpg

Weer die domme achtergrond maarja...

Vanaf morgen begin ik officieel aan mijn road to...;) jullie zien het wel :p maar zal normaal binnenkort terug on stage staan. Zo zal ik ook in een doenbare shape staan voor deze foto contest normaal, dus komt nog vrij goed uit...

meer nieuws binnenkort

meest dominant zal toch quads zijn denk ik

goede foto weer - dikke rug!

Weer even doorgenomen. Gaat goed hier! Vooral de sweep van de quad is mooi. Net alds bij mij vind ik je medialis wat minder.

de echte kilo's worden hier niet meer gegained, denk ik zo. Ik zie weinig vooruitgang in je pics.

Man man, gaat hier weer goed! Ziet er allemaal zeer netjes uit, Legs lijken wel getekend!

Wanneer komt ge nu es naar Willems ?

En breng Von Delt ook mee...

Succes !

bump

BEEST !

Volgende keer trek ik wa langer tijd uit voor het trainen als ge komt, ma heb alleen dinsdag avond vrij en ik moest net om 20.30 een afspraak voor werk doen tot nu!

Beetje schraal log dit. Jammer, we hadden er nog wat van kunnen leren. Op mij komt dit over als even een logje openen omdat het moet en er dan met de prijs vandoor gaan.

Beetje schraal log dit. Jammer, we hadden er nog wat van kunnen leren. Op mij komt dit over als even een logje openen omdat het moet en er dan met de prijs vandoor gaan.

Laatste training werd gepost op 17 mei, erna een 5-tal foto's met een zinnetje erbij, inderdaad erg mager. :(

Mwa, veel post ik niet nee, maar er zijn nog ergere logs als ik het zo bekijk :)
Mijn trainingen zijn vrijwel elke keer hetzelfde hoor dus zo boeiend is dat ook niet...

Daanet fotootje genomen ongepompt in de tuin

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whaha wat een freaky ass benen kerel! Monster! :thumbs:

Ben toch zeer benieuwd bij welke wedstrijd je straks op het podium gaat staan:D

bruut hoor!!!!

Mwa, veel post ik niet nee, maar er zijn nog ergere logs als ik het zo bekijk :)
Mijn trainingen zijn vrijwel elke keer hetzelfde hoor dus zo boeiend is dat ook niet...

Daanet fotootje genomen ongepompt in de tuin

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn je staat echt al goed droog aan je abs en benen te zien! Ben ook benieuwd om je on stage te zien (en de vergelijking met vorig jaar)...

Damn, je bent nog maar 24? Dan is dit nog veel netter, je ziet er wat ouder uit. Damn, heel veel respect man. Is altijd een super motivatie om naar je foto's te kijken in de gym :)

Succes!

Check die rear friggin delt haha!
Zeer goed bezig maat!

Terug
Naar boven