MuscleMeat

Jerk off pics

ItaStaLLion67

Ripped Bodybuilder
Waardering
242
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Laatst bewerkt:
flinke massa!

nette massa inderdaad, propere biceps

Netjes man! goede massa. ben je natural?

Gezien je leeftijd is dit super

Je pics interesseren me niet. Vertel eens iets meer over je zusje!

*fapfapfap*

Hoe lang train je? Vind het ook echt een gruwelijk fysiek zo voor je leeftijd. Lekkere striae ook ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang train je? Vind het ook echt een gruwelijk fysiek zo voor je leeftijd. Lekkere striae ook ;)

Ben nu ong. 3 jaar lid van een sportschool, waaronder 1,5 die hard trainen. Striae is ronduit k*t, een tanktop dragen zit er helaas niet in.

nog wel buikje voor 12%...
flinke massa ! echt bruut, zal maar eens in je log kijken want wil wel net zo groot en sterk worden
ben wel stuk knapper ;):D

zeer netjes man.
ook die krachtstats van je zijn sick :o

keep it up :thumbs:

Ben nu ong. 3 jaar lid van een sportschool, waaronder 1,5 die hard trainen. Striae is ronduit k*t, een tanktop dragen zit er helaas niet in.
Straie is voor echte beesten.
geen reden om je daar voor te schamen...mijn reet en het punt dat je biceps bij je borst komen( waar jij het dus ook hebt) zitten ook onder .../care!

nog wel buikje voor 12%...
flinke massa ! echt bruut, zal maar eens in je log kijken want wil wel net zo groot en sterk worden
ben wel stuk knapper ;):D

Haha no man, in real life ben ik Tha BomB! Ik zie er idd gruwelijk lelijk uit op de pics:D. Zowiezo komen op deze pics mijn fysiek niet super uit. Zal binnekort wel betere pics plaatsen.

Voor naturel en op die leeftijd zo'n fysiek, super!
Jij hebt het recht om ecto's zoals mij (ons) af te kraken;)

Wat meten je armen ong?

Striae is idd the bomb.

Ik wacht op betere hardcore pics

Terug
Naar boven