AndroidHealthClinic

Jimmy Laureys sterkste man van Limburg!

Net een half uurtje terug. Lange autoreis van 2,5 uur (240 km).
Ben inderdaad 6e geworden. Inderdaad jammer dat er blijkbaar veel DBB'ers waren. Eh, niet jammer natuurlijk dat ze er waren, maar had het leuk gevonden als sommigen even naar me toe waren gekomen. (Ik weet niet wie het zijn!). Ik heb vooral m'n punten gepakt op de timberwalk race, de medley en de wheelflip. Boom is niet zo'n sterk punt van me en die dumbbell press wil ik maar liever vergeten. Veel had ik er van te voren niet van verwacht, ik deed er maar 4 (2x2) in een minuut in de gym, maar vandaag dus gewoon 0! :mad:
De uitslagen volgen nog. Ik krijg ze waarschijnlijk morgen binnen. Ik zal kijken wat ik dan morgenavond evt. nog snel ervan wat op de site kan zetten, maar dinsdag ben ik waarschijnlijk pas zeer laat thuis van het werk.
Oja, Maurice Hellenbrand (met wie ik vandaag een persoonlijk maar sportieve strijd aan was gegaan, is als zevende geëindigd.

Laatst bewerkt:
Hey jan ! Je farmers en wheelflip waren heel goed idd :D Die dumbbell was maar bizar ... :p

1-Jimmy Laureys
2-Fouad Hsaini
3-Jp de Neut
4-Raymon Merckx.
5-Dries Willaert.
6.Jan Haaring
7-Maurice Hellenbrand
8-Mark van dijk
9-Ruben Scheepers
10-Jules Bremers
11-Simon de Vogelaere
12-Steve Ringoot
14-Tom Mestdagh
15.Joerie Polfliet
16-Richard Dirven
17-Sebastiaan Moonen
18-Steven Mestdagh
19-Niels Lubach
20-Marco Nafzger
21-Kenneth Schins
groetjes Roy

Woot 11de ipv 12de :)

Prachtige organisatie, heel mooie dingen gezien van sommigen, al bij al een machtige ervaring, maar mijn eigen prestaties waren echt k*t vergeleken met wat ik zou moeten kunnen.

Ik had al sinds vrijdag allerlei probleempjes met mn maag, vanmorgen heb ik bv onderweg in Brussel langs de autosnelweg alles eruit gekotst. Ik verscheen dus flets en totaal niet opgeladen in Brunssum. De farmers gingen nog behoorlijk, zelfs een PR. Maar dan. Ik begon bij de log met 100kg wat een opwarmgewicht zou moeten zijn (zie mijn filmpjes), vorige week had ik nog makkelijk 115kg gedaan. Maar bij het cleanen begonnen mn kuit en mn hamstrings volledig te verkrampen, resultaat : opener van amper 100kg gemist. Uiteindelijk toch nog 105kg gehaald.

Daarna had ik voortdurend last van erge krampen, kon geen meter verzetten zonder ineen te krimpen. De medley trok dus ook op geen zak, bij de eerste meters al geen greintje energie. Ik heb dan eigenlijk een moment overwogen om er gewoon mee op te houden. Patrick heeft me dan aangeraden om een schep zout in mn drank te doen en dat deed wonderen. Mineraal tekort dus.

Toch maar de wedstrijd uitgedaan maar de one-arm press trok ook op geen zak. 2 schamele reps, onlangs had ik er nog tien (wel met gewone dumbbell).
Bij het thuiskomen heb ik trouwens nog eens in de tuin gekotst.

Nu, het is natuurlijk allemaal een leerschool en de volgende keer moet ik zorgen dat ik netjes opgeladen aan de start verschijn zodat ik geen drie van de vijf onderdelen verknal, en natuurlijk op bepaalde onderdelen gewoon nog veel trainen. I'm hungry for gains now...

Proficiat aan iedereen, iedereen is tot het uiterste gegaan

Wie is er nou 6e?

Net een half uurtje terug. Lange autoreis van 2,5 uur (240 km).
Ben inderdaad 6e geworden. Inderdaad jammer dat er blijkbaar veel DBB'ers waren. Eh, niet jammer natuurlijk dat ze er waren, maar had het leuk gevonden als sommigen even naar me toe waren gekomen. (Ik weet niet wie het zijn!). Ik heb vooral m'n punten gepakt op de timberwalk race, de medley en de wheelflip. Boom is niet zo'n sterk punt van me en die dumbbell press wil ik maar liever vergeten. Veel had ik er van te voren niet van verwacht, ik deed er maar 4 (2x2) in een minuut in de gym, maar vandaag dus gewoon 0! :mad:
De uitslagen volgen nog. Ik krijg ze waarschijnlijk morgen binnen. Ik zal kijken wat ik dan morgenavond evt. nog snel ervan wat op de site kan zetten, maar dinsdag ben ik waarschijnlijk pas zeer laat thuis van het werk.
Oja, Maurice Hellenbrand (met wie ik vandaag een persoonlijk maar sportieve strijd aan was gegaan, is als zesde geëindigd.

Maurice 7e en jij 6e dus?

• Topic Starter Topic Starter
Prachtige organisatie, heel mooie dingen gezien van sommigen, al bij al een machtige ervaring, maar mijn eigen prestaties waren echt k*t vergeleken met wat ik zou moeten kunnen.

Ik had al sinds vrijdag allerlei probleempjes met mn maag, vanmorgen heb ik bv onderweg in Brussel langs de autosnelweg alles eruit gekotst. Ik verscheen dus flets en totaal niet opgeladen in Brunssum. De farmers gingen nog behoorlijk, zelfs een PR. Maar dan. Ik begon bij de log met 100kg wat een opwarmgewicht zou moeten zijn (zie mijn filmpjes), vorige week had ik nog makkelijk 115kg gedaan. Maar bij het cleanen begonnen mn kuit en mn hamstrings volledig te verkrampen, resultaat : opener van amper 100kg gemist. Uiteindelijk toch nog 105kg gehaald.

Daarna had ik voortdurend last van erge krampen, kon geen meter verzetten zonder ineen te krimpen. De medley trok dus ook op geen zak, bij de eerste meters al geen greintje energie. Ik heb dan eigenlijk een moment overwogen om er gewoon mee op te houden. Patrick heeft me dan aangeraden om een schep zout in mn drank te doen en dat deed wonderen. Mineraal tekort dus.

Toch maar de wedstrijd uitgedaan maar de one-arm press trok ook op geen zak. 2 schamele reps, onlangs had ik er nog tien (wel met gewone dumbbell).
Bij het thuiskomen heb ik trouwens nog eens in de tuin gekotst.

Nu, het is natuurlijk allemaal een leerschool en de volgende keer moet ik zorgen dat ik netjes opgeladen aan de start verschijn zodat ik geen drie van de vijf onderdelen verknal, en natuurlijk op bepaalde onderdelen gewoon nog veel trainen. I'm hungry for gains now...

Proficiat aan iedereen, iedereen is tot het uiterste gegaan

ja was jammer man, kwas gekomen met de hoop je in vorm te zien maar de kramp verpeste het voor je... heb wel genoten van de press techniek van je zus

Goed gepresteerd mannen :clap:

@locust; kramp = vocht en/of mineralen tekort --> komt door het kotsen. Voortaan voor de zekerheid een isotone of hypotone sportdrank bij je houden met mineralen als magnesium en kalium erin.

Congrats aan degene dat hebbe meegedaan !

niels had nog last van blessures zeker?.

ruben & jules ook in de top 10, nice

het waren idd allemaal beesten !!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha mhr :p heb mezelf ook nog gezocht, kon alleen niet vinden :( te klein schijnbaar, kwam niet boven de hekken uit.
ja boei:P alleen jonko herkende ik in publiek en die stelde me voor aan mhr team, sepiroth en bikerbabe

:D

gefeli heren! was een leuke wedstrijd :thumb:

net trug van een meer dan 3 uur durende reis!!(328KM):D
heir mn verslag;)

@half 7 smorgens in de auto gestapt en klaar voor de lange reis richting limboland!!
ging met een vrij goed gevoel heen!!
daar eenmaal aangekomen:
WEdstrijddeelnemers ff begroet veel mensen van het forum gezien.. relaxte gozers wel!!
mijn wedstrijd verloop:
Timberwalk:
volbracht de 80 en 100KG volledig en de 120KG 20M(ca)(wedstrijdPR!)
Okeej hierna het k*tgedeelte van de dag.. ik zette de 120KG neer en t schoot pardoes in mn handpalm.(lees berichten trug oude blssure) dus op goed geluk verder gegaan!!

Boomstam:
wilde beginnen met 80KG(lege boom) ivm hand!.. toch 90KG als 1e beurt gehad daarna de 100KG was nog easy en toen de 110KG mn hand speelde licht parten en kwam bovenin iets te kort!

Medley:
ik zag dr erg tegen op!!. vanwege mn ervaring met de Duckwalk
Het TubbyTrekken(sledpull) volbracht ik simpel!!(was licht) daarna de duckwalk(160KG) volbracht en een dikke PR!!:D en tevens mn 2e keer duckwalk ooit!! en toen de mijnas laden.. kwam tot de helft omdat mn tijd op was.. jammer want de as voelde licht en makkelijk aan(120KG)

ThomasInchDumbbell:
2 presses gedaan vanwege een irriterende handpalm en niet de juiste techniek:(:(
better luck next time;)

WheelFlip:
k*tonderdeel hier.. persoonlijk.. vond de band akelig klein en maar 1 flip kunnen doen:(:( de schijven in t midden waren doormidden:S.. da was apart:S.. maarjah.. til je de tyre op en zakt ie trug.. njah..

Vond het een superervaring om mee te maken jammer van de blessure(stond de hele wedstrijd onder masseurtoezicht) en wilde alle deelnemers via hier bedanken voor de sportieve bijdrage en Jules bedanken voor t perfect organiseren vd wedstrijd!! en natuurlijk big man Roy die me coachte;)

t5239s.jpg

de deelnemers

deed die 4e gast van rechts ook mee(met dat bruine vest)? wie was dat dan?

zure shit man, ik lees het inderdaad net

Sebastiaan Moonen is dat geloof ik

allright, dat was dan waarschijnlijk 1 van de lichtste deelnemers?

Terug
Naar boven