Roy, je uitslag klopt niet!
Zo was de uitslag:
1-Jimmy Laureys
2-Fouad Hsaini
3-Jp de Neut
4-Raymon Merckx.
5-Dries Willaert.
6.Jan Haaring
7-Maurice Hellenbrand
8-Mark van dijk
8-Tom Lahaye
10-Ruben Scheepers
11-Jules Bremers
12-Simon de Vogelaere
13-Steve Ringoot
14-Tom Mestdagh
15.Joerie Polfliet
16-Richard Dirven
17-Sebastiaan Moonen
18-Steven Mestdagh
19-Niels Lubach
20-Marco Nafzger
21-Kenneth Schins
Plaats 13 had je niet ingevuld en de gedeelde 8e plaats had je maar een persoon ingevuld.
Maar het was een toffe wedstrijd.
Na de kerst was eigenlijk mijn motivatie niet zo goed geweest en had ik overal pijntjes en kwaaltjes.
Ik had op het punt gestaan om gewoon niet mee te doen, zo slecht ging mijn laatste training voor de wedstrijd.
Maar als je dan ineens daar staat, de wedstijdspanning voelt en de adrenaline komt dan stort je jezelf er toch vol in.
En uiteindelijk met een goed resultaat.
Ik had de gedeelde 8e plaats met Mark van Dijk (ik was dus de vergeten persoon, Tom Lahaye, in de uitslag)
In dit sterke deelnemersveld, met veel inzet van de deelnemers, heb ik dus voor mijn doen een zeer goede klassering gehaald, en net een half puntje van de nr. 7 verwijderd.
Met de timberwalk ging het heel goed, de 5e tijd tussen al dit geweld is zeker niet om te klagen, en het was mijn beste onderdeel. (was wel f*cking duizelig in de laatste 7 meter, hevige zuurstofnood die bij de boom nog niet over was

)
De boom ging wat minder dan eigenlijk had gemoeten, moeizaam werd de 110kg gelift, maar op de trainingen had ik de laatste weken al dat ik alleen maar achteruit ging op boom (overtraind?)
De medley ging dan wel weer redelijk goed.
De slee ging lekker, maar had nog wat sneller gekund (iets te rustig aan gedaan vanwege de 2 volgende onderdelen), de duckwalk ging goed zonder neerzetten, en het asje ging lekker, maar ik ging wel pas halverwege rennen wat ik al gelijk had moeten doen.
Dus wel goed maar ik had wellicht nog een paar seconden laten liggen wat gezien de close liggende tijden in de middengroep hierop in de eindklassering had gescheeld.
De Dumbbell, in het begin even klooien, had hem niet goed liggen.
Toen 1 rep rechts, overgepakt, 4 reps links, en op de valreep nog net een rep rechts (was bijna een soort snatch)
6 reps dus, iets wat ik in de 1x trainen met dit ding dus niet gehaald had, en best wel een fijn gevoel
(Jules had hier trouwens een superprestatie neergezet, met zijn 9 reps)
Als laatste de wheelflip, ging goed, op de 4e rep na, waar de band zodanig lag dat ik mijn vingertoppen er niet meer onder geduwd kreeg, om hem op mijn been te krijgen en goed te pakken heeft me wellicht 4/5 seconden gekost, maar ja, shit happens.
Al met al een mooie wedstrijd, die mijn motivatie echt naar een hoger peil gekrikt heeft, strongmanwedstrijden werken als een soort drug.
Alleen mijn knieën zijn helemaal aan gort vandaag, meteen door de fysio in laten pakken, ik had er al last van voor de wedstrijd (ontsteking van de pattelapezen), dus moet ik nu noodgedwongen even rustig aan doen.