XXL Nutrition

Jintropin Super Of.........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forever

Novice
Waardering
0
Wie Kan Zijn Ervaringen Delen M.b.t. Jintropin, Tevens Ben Ik Benieuwd Hoe Veel Kans Je Maakt Om Valse Jintropin Te Krijgen.
Zijn Hier Ervaringen Mee...............alle Info Is Welkom.

ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar weet wel dat de kans groot is dat je nep spul krijgt of dat het niet goed is behandeld tijdens het transport en dat daardoor de jintropin niet meer werkzaam is. Het hangt dus allemaal van je source af

4cc

4CC zei:
ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar weet wel dat de kans groot is dat je nep spul krijgt of dat het niet goed is behandeld tijdens het transport en dat daardoor de jintropin niet meer werkzaam is. Het hangt dus allemaal van je source af

4cc

Dat je nep spul krijgt valkt meestal wel mee...je ziet het zo aan de ampullen en de doos waarin ze geleverd worden..Maar het tweede gedeelte van je antwoord klopt als een bus..Dit spul is erg in-stabiel. Moet gekoeld vervoerd worden..enm aangezien het uit China komt kan het hier weleens fout gaan dus..

D.W.

klopt wat windmill zegt!
de weg hierna toe gaat vaak goed omdat die chineesjes het bij gekoelde levensmiddelen stoppen en daar is bar weinig contole op weet ik uit betrouwbare bronnen.
waar het vaak fout gaat is bij de DEALERTJES hier!!
je ziet niet echt vaak een handelaartje met een coolboxje komen.
check bij je verkoper goed over de kwaliteit en hoe het bij hem geleverd wordt en vraag ook aan andere sth gebruikers wat hun ervaringen waren met sth van die dealer.

zoek het eerst goed uit want het gaat om teveel eurootjes om shit te kopen.

DW in tha house :p

euh. als je goeie jintropin hebt, dat zit er een beschrijving bij. op die beschrijving staat dat het iets van 4 weken ofzo op kamer temp bewaard en gebruikt kan worden!