MuscleMeat

Job aanbieding gekregen,what do?

Rvc09

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Fellow DBB posters en readers,

korte inleiding is vereist:
Ik ben een 21 jarige werkende student die momenteel een aanbod heeft gekregen om als "model" aan de slag te gaan. ( Zo kan ik mijn weekendwerk opzeggen en verdergaan in die wereld)

Nu hebben ze mij enkel gescout op basis van uiterlijk die op dat ogenblik te zien was.

Aangezien het hier om een merk gaat die vaak topless laat poseren, heb ik dus een probleem. ( Heb een goede fysiek, maar ben in no way te vergelijken met iemand die al jaren lift en dergelijke)

Ik ben momenteel 1,78 m groot en 68 kg zwaar. Mijn BF ligt op 13%.

Aan deze deal hangt erg veel voor mij af ( enorm wat geld aangeboden indien de fotoshoot ook werkelijk iets oplevert..)

Nu moet ik grote resultaten halen in maximum 2 maanden tijd en heb hier in de loop van de jaren ( sinds men 16de) al meermaals op de fora geweest en destijds heel wat fitness (dieet, routines,...) leesmateriaal gevonden die me daadwerkelijk geholpen heeft om een betere fysiek te krijgen.

Na de verplichte stickies op het AAS gedeelte te lezen en nog heel wat websites af te schuimen in de laatste paar weken, kom ik hier als laatste middel nog even aankloppen.

Ik start namelijk met 8 weken winstrol vanaf volgende week. ( heb geen tijd meer om nog te treuzelen, heb inmiddels 6xweek getraind nu volgens een fitnessroutine die ik hier vond.)

week 1 en week 8 inleiding en afbouw : 20 MG winny / ED
Week 2-7 : 50 MG winny / ED

Nakuren met Clomid.

Kan er iemand me hier zeggen right off the bat, eigen ondervinding hoeveel ik zou kunnen/moeten veranderen?

P.S.: Heb geen "advies" nodig over eet strikter, train meer, had je al langer moeten aan beginnen, modelling is voor ****'s,...

Keep it constructive!

:roflol:

Hoop niet voor je dat je haaruitval van de winny krijgt, dan hoeven ze je helemaal niet meer.