MuscleMeat

Job aanbieding gekregen,what do?

Rvc09

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
72kg
Fellow DBB posters en readers,

korte inleiding is vereist:
Ik ben een 21 jarige werkende student die momenteel een aanbod heeft gekregen om als "model" aan de slag te gaan. ( Zo kan ik mijn weekendwerk opzeggen en verdergaan in die wereld)

Nu hebben ze mij enkel gescout op basis van uiterlijk die op dat ogenblik te zien was.

Aangezien het hier om een merk gaat die vaak topless laat poseren, heb ik dus een probleem. ( Heb een goede fysiek, maar ben in no way te vergelijken met iemand die al jaren lift en dergelijke)

Ik ben momenteel 1,78 m groot en 68 kg zwaar. Mijn BF ligt op 13%.

Aan deze deal hangt erg veel voor mij af ( enorm wat geld aangeboden indien de fotoshoot ook werkelijk iets oplevert..)

Nu moet ik grote resultaten halen in maximum 2 maanden tijd en heb hier in de loop van de jaren ( sinds men 16de) al meermaals op de fora geweest en destijds heel wat fitness (dieet, routines,...) leesmateriaal gevonden die me daadwerkelijk geholpen heeft om een betere fysiek te krijgen.

Na de verplichte stickies op het AAS gedeelte te lezen en nog heel wat websites af te schuimen in de laatste paar weken, kom ik hier als laatste middel nog even aankloppen.

Ik start namelijk met 8 weken winstrol vanaf volgende week. ( heb geen tijd meer om nog te treuzelen, heb inmiddels 6xweek getraind nu volgens een fitnessroutine die ik hier vond.)

week 1 en week 8 inleiding en afbouw : 20 MG winny / ED
Week 2-7 : 50 MG winny / ED

Nakuren met Clomid.

Kan er iemand me hier zeggen right off the bat, eigen ondervinding hoeveel ik zou kunnen/moeten veranderen?

P.S.: Heb geen "advies" nodig over eet strikter, train meer, had je al langer moeten aan beginnen, modelling is voor ****'s,...

Keep it constructive!

:roflol:

Hoop niet voor je dat je haaruitval van de winny krijgt, dan hoeven ze je helemaal niet meer.

Leuk aanbod, maar als je grijpt naar AAS ben je er duidelijk niet klaar voor. Oral winny gaat je amper wat opleveren als je er geen goed voedingsschemabij hebt, en al helemaal als je daarna weer off bent, dan ben je alles zo kwijt en ditchen ze je alsnog?

Sorry vind dit een beetje kansloos.

opbouwen/afbouwen is niet nodig.

40/50mg ed - weekje of 6 max 8.

clomid zou ik persoonlijk niet doen, ik zou voor nolva gaan. maar hier zijn de meningen over verveeld.

en 2 maanden "grote resultaten" ga je niet redden.

Succes met poseren.

• Topic Starter Topic Starter
Zouden jullie er dan nog iets bijdoen van AAS?

Ben wel van plan na de 2 maand te blijven doortrainen ofcourse!
Hierdoor zou ik toch wel een groot deel van de massa moeten kunnen bewaren?

Ik zou max 6 weken op 50 mg doen.. En indd nakuren met Nolva..
Maar zou geen Kilo's verwachten..

Wat je misschien beter zou doen is Test e voor een weekje of 8-10..
OP 250 of 500.. Daar zou je ( mits goeie voeding ) goed op gainen..

modelleren verdient overigens nauwelijk iets tenzij je je kunt binden aan een groot merk. Verwacht er dus niet al teveel van!

Ik zou max 6 weken op 50 mg doen.. En indd nakuren met Nolva..
Maar zou geen Kilo's verwachten..

Wat je misschien beter zou doen is Test e voor een weekje of 8-10..
OP 250 of 500.. Daar zou je ( mits goeie voeding ) goed op gainen..

En als ik de Test E nu 500 MG combineer met Winny?

Heb me ingelezen dat die combo wel degelijk tot extra kilo's leidt..

Je weet niet waar je aan gaat beginnen :) ik hoop echt dat je dit niet serieus meent.

Winny gaat je niks brengen je weegt 68kg met 13% en zegt al meerdere fitness routines te hebben gedaan. Gast je eet gewoon niet anders was je al lang 10kg zwaarder geweest. Zonder eten kun je winny en/of test nemen maar gaat niks doen hoor.

modelleren verdient overigens nauwelijk iets tenzij je je kunt binden aan een groot merk. Verwacht er dus niet al teveel van!

Indien de som niet groot genoeg was zou ik het risico niet nemen om mijn lichaam vol met AAS te proppen..

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 12:46 ----------

Winny gaat je niks brengen je weegt 68kg met 13% en zegt al meerdere fitness routines te hebben gedaan. Gast je eet gewoon niet anders was je al lang 10kg zwaarder geweest. Zonder eten kun je winny en/of test nemen maar gaat niks doen hoor.

Meerdere over de loop van de jaren, ik eet net 2100 kcal.

Als student die thuis woont heb ik ook niet gigantisch veel tijd om zelf te koken, dus schuif ik de voeten onder tafel en eet wat de pot schaft.

Maar voeding is wel de sleutel tot resultaat dat je vast kunt houden.

Wat wil je in die 2 maanden bereiken? Hebben ze ook wat aangegeven wat je moet hebben?

Tren zo op 500mg zou ik echt niet doen.

Indien de som niet groot genoeg was zou ik het risico niet nemen om mijn lichaam vol met AAS te proppen..

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 12:46 ----------

Meerdere over de loop van de jaren, ik eet net 2100 kcal.

Als student die thuis woont heb ik ook niet gigantisch veel tijd om zelf te koken, dus schuif ik de voeten onder tafel en eet wat de pot schaft.

AAS of geen AAS, met 2100 ga je echt geen kilo's bij komen in die korte tijd. Zorg dat dat ook op orde is anders doe je het allemaal voor niets.

Persoonlijk wil ik op 70-71 kg komen met een BF van 9% zodat er toch mooi wat abs tevoorschijn komen. Als cardio ga ik 3 maal per week naar de muay thai trainingen. Daarbij dan 4 verschillende dagen met andere spiergroepen en om de dag buikspieren.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 12:57 ----------

AAS of geen AAS, met 2100 ga je echt geen kilo's bij komen in die korte tijd. Zorg dat dat ook op orde is anders doe je het allemaal voor niets.

Dus ik zou meer moeten eten tot op 2500 kcal /ED waarvan prot.shakes geen onderdeel van de dagelijkse kcal zijn?

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 13:04 ----------

Maar voeding is wel de sleutel tot resultaat dat je vast kunt houden.

Wat wil je in die 2 maanden bereiken? Hebben ze ook wat aangegeven wat je moet hebben?

Tren zo op 500mg zou ik echt niet doen.
Persoonlijk wil ik op 70-71 kg komen met een BF van 9% zodat er toch mooi wat abs tevoorschijn komen. Als cardio ga ik 3 maal per week naar de muay thai trainingen. Daarbij dan 4 verschillende dagen met andere spiergroepen en om de dag buikspieren.

Winny kan weinig kwaad maar ik zie je nu al beginnen over testo, ik hoop voor je dat je niet gevoelig voor gyno bent want dalijk moet je worden geopereerd en zit je met littekens!

Als je het toch wilt doen zou ik met een lage dosis inzette.

OMG as gebruiken om goed voor fotoshoot te komen....tren.test ..ik zie alles voorbij komen...get real

OMG as gebruiken om goed voor fotoshoot te komen....tren.test ..ik zie alles voorbij komen...get real

Bedankt voor de constructieve meerwaarde aan de tpoic, met een mooi onderbouwde kritiek als dit raakt een mens snel verder. Enorm bedankt!

Je wilt dus 5,5KG VVM aankomen en meer dan 2,5KG vet verliezen? In 2 maanden? ICM 3x per week muay thai? 4x per week krachttraining? Dus alle dagen van de week bezig?
Wellicht dat je 4% vet kunt verliezen zonder verlies van spiermassa mits je goed traint. Winny only gaat je niet ook nog eens deze extra massa brengen. Zul je toch test bij moeten zetten, misschien dat Test E een mogelijkheid is voor je of gaat voor korte esters voor een week of 6 vanaf nu. 3e week misschien starten met winny's om droger te worden. Deze tot 2 weken na de test innemen en dan nakuren.

En foto's zijn verplicht hier als je adviezen gaat opvolgen :P

Je wilt dus 5,5KG VVM aankomen en meer dan 2,5KG vet verliezen? In 2 maanden? ICM 3x per week muay thai? 4x per week krachttraining? Dus alle dagen van de week bezig?
Wellicht dat je 4% vet kunt verliezen zonder verlies van spiermassa mits je goed traint. Winny only gaat je niet ook nog eens deze extra massa brengen. Zul je toch test bij moeten zetten, misschien dat Test E een mogelijkheid is voor je of gaat voor korte esters voor een week of 6 vanaf nu. 3e week misschien starten met winny's om droger te worden. Deze tot 2 weken na de test innemen en dan nakuren.

En foto's zijn verplicht hier als je adviezen gaat opvolgen :P

Van 68 naar 72 ( maximum die ik eruit wil halen, besef dat dit een hoge doelstelling is) maakt 4 kg VVM?

De bedoeling is inderdaad iedere dag bezig te zijn met trainen, cardio of liften.

Dus 6 weken test e en dan 2 weken winstrol? Nakuren me clo of nolva?

Foto's zijn een garantie als ik dit volg

ik had voor een shoot eerder zoiets genomen:

250-375 mg test e/week
400-600 mast e/week
evt kickstart winny 40 mg of aantal weken voor de shoot

sta je er wat harder bij ipv misschien vochtig door de test

Volgens mij ga je de kuur er nog niet eens uit halen met wat jij gaat verdienen.
btw, vraag naar de photoshop opties , hoef jij jezelf niet te verkloten.

Terug
Naar boven