Colossalx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een goede fysiek op 68kg en 13%. Toen stopte ik met lezen.

Post je resultaten hier.. ik ben beniuwd wat het met je gaat doen! Ik ben 25 en wil ook wel is een keer kuren als ik 27 ben ofso.
ben een beetje aan het rond kijken .
Trouwens veel getroll hier.. 90% van berichten hier kunnen wel gedelete met waarchuwing erbij, niveau is echt huiveringwekkend laag hier.
Ik durf te wedden dat de helft 12 is die hier reageerd.
De standaard Veedingschemas die je strot in worden gedrukt, en kopieer gedrag is hier voornamelijk te bespeuren.

.
.
, kijken wat AAS doet met weinig voeding.
Ik snap hier even helemaal niks van... Nu kom ik uit het modellen wereldje (part time wel is waar) En doe voornamelijk promotie en 1 of 2 shoots per maand voor o.a. Dim en Hom...
Doe dit nu 3 jaar en nog nooit een verhaal gehoord waarbij er iemand gescout wordt voor een shirt-less shoot voor een vooraanstaand merk zonder daarbij een redelijk fysiek te bezitten... Als je wordt gescout gaan ze eerst een shoot met je doen om een portfolio op te bouwen en zo door te sturen naar de opdrachtgever samen met andere kanshebbers.
Maar goed even on-topic:
Tren+testo 5 weken
Primonolan + testo 5 weken
en kijk dan even waar je op staat en of je kan gaan snijden.
En begin met eten, lijkt me niet onverstandig... Overigens voor puistjes op je rug hoef je niet bang te zijn die retoucheren ze toch wel.
Is niet zo, probleem is het constant opboksen tegen het feit dat je luie en verwaande mensen wil aanraden geen anabolen te pakken omdat ze vaak alleen maar met de bijwerkingen blijven zitten en amper kwalitatieve massa pakken. Je kan ze wel 'goeie' raad geven mbt anabolen, vraag is alleen of dat ethisch wel verantwoord is zonder ze erop te wijzen hoe dom en sneu ze bezig zijn.
Mensen die wel goed opgezocht en ingelezen hebben worden altijd vrij 'normaal' verder geholpen. Alleen zijn 90% van de topics hier van breezer boys of 18-jarige hardcore johnnies dat het gewoon triestig wordt. Mensen gaan na 10000 topics en eigenwijze antwoorden van de topic starters gewoon belachelijke antwoorden geven.