XXL Nutrition

Job aanbieding gekregen,what do?

Heb een goede fysiek op 68kg en 13%. Toen stopte ik met lezen.

Ik snap hier niks van.. ze hebben je toch gescout met een bepaald uiterlijk en niet met een uiterlijk met ettelijke kilo's meer spiermassa, dan verwachten zij toch niet dat je binnen 2 maanden er opeens anders uitziet? Waarom zou je zoveel willen gainen in die tijd?

massa maakt toch geen k*t als je voor een kleding-merk model wordt,zijn altijd van die ectos. Gewoon zorgen dat je goed droog staat, 8% of lager. wat proviron laatste weekjes, een diuretisch supplementje de laatste dagen en klaar is kees.
Geloof nooit dat als jij puur gescout bent op je gezicht/looks dat ze verwachten dat je er enigzins buff bij staat, al helemaal niet als je ****ing 63kg weegt op 13% (no offence)

• Topic Starter Topic Starter
Indien een moderator zo vrij zou willen zijn dit thread te locken, feel free.

Blijkbaar veel mensen die zich niet verder kunnen zetten dan het gescout worden.

Manmanman wat een topic , maar goed ga deze komende maanden nog harder trainen in het kracht honk, na het kracht werk wat cardio sessie, ff roeien oid....

.ga clean vreten, high protein low carbs , staat genoeg op forum vr de goede eiwitten uit dagelijkse voeding wat je kan nemen., neem wat sups, bcaa's, zma, vitamines/mineralen. Fenegriek(bevoorderd de eetlust), wedde dat je aankomt en niet buff komt te staan.
oja ligt er aan hoe dedicated je bent, en denk na je foto sessie of je er mee wilt doorgaan.dus goodluck,beachboy alla david hazzelhof.

En let op dat je niet te hard groeit, krijg je mooie striae. Dan kan je bijna je baan ook opzeggen;)

Ik snap hier even helemaal niks van... Nu kom ik uit het modellen wereldje (part time wel is waar) En doe voornamelijk promotie en 1 of 2 shoots per maand voor o.a. Dim en Hom...
Doe dit nu 3 jaar en nog nooit een verhaal gehoord waarbij er iemand gescout wordt voor een shirt-less shoot voor een vooraanstaand merk zonder daarbij een redelijk fysiek te bezitten... Als je wordt gescout gaan ze eerst een shoot met je doen om een portfolio op te bouwen en zo door te sturen naar de opdrachtgever samen met andere kanshebbers.

Maar goed even on-topic:
Tren+testo 5 weken
Primonolan + testo 5 weken

en kijk dan even waar je op staat en of je kan gaan snijden.

En begin met eten, lijkt me niet onverstandig... Overigens voor puistjes op je rug hoef je niet bang te zijn die retoucheren ze toch wel.

Post je resultaten hier.. ik ben beniuwd wat het met je gaat doen! Ik ben 25 en wil ook wel is een keer kuren als ik 27 ben ofso.
ben een beetje aan het rond kijken .

Trouwens veel getroll hier :O.. 90% van berichten hier kunnen wel gedelete met waarchuwing erbij.

Kijk gewoon zelf wat werkt en wat niet werkt, eet als je trek hebt en gebruik je verstand.
Ik train nu 8 jaar en ik kan je zeggen dat het per persoon is wat hij nodig heeft aan eiwit en kcals.... dat verschil kan extreem oplopen. Vuistregel is gewoon ETEN als je kan en weten wat je eet ... en geen honger lijden ;)
Ik heb zelf overigens nooit gekuurd

Van een kuurtje ga je volgens mij trouwens niet dood.
Post wat pics before en after ;)

Laatst bewerkt:
Post je resultaten hier.. ik ben beniuwd wat het met je gaat doen! Ik ben 25 en wil ook wel is een keer kuren als ik 27 ben ofso.
ben een beetje aan het rond kijken .

Trouwens veel getroll hier.. 90% van berichten hier kunnen wel gedelete met waarchuwing erbij, niveau is echt huiveringwekkend laag hier.
Ik durf te wedden dat de helft 12 is die hier reageerd.

De standaard Veedingschemas die je strot in worden gedrukt, en kopieer gedrag is hier voornamelijk te bespeuren.

Is niet zo, probleem is het constant opboksen tegen het feit dat je luie en verwaande mensen wil aanraden geen anabolen te pakken omdat ze vaak alleen maar met de bijwerkingen blijven zitten en amper kwalitatieve massa pakken. Je kan ze wel 'goeie' raad geven mbt anabolen, vraag is alleen of dat ethisch wel verantwoord is zonder ze erop te wijzen hoe dom en sneu ze bezig zijn.

Mensen die wel goed opgezocht en ingelezen hebben worden altijd vrij 'normaal' verder geholpen. Alleen zijn 90% van de topics hier van breezer boys of 18-jarige hardcore johnnies dat het gewoon triestig wordt. Mensen gaan na 10000 topics en eigenwijze antwoorden van de topic starters gewoon belachelijke antwoorden geven.

ts ze willen je gebruiken voor je lichaam maar ze hebben het nog niet gezien? vreemd.. eerder dat het iemand is die denk om nog vlug een kuur te doen voor de vakantie en een beach boy fysiek te willen of denken te krijgen en er maar een modelverhaal bijzet om evt betere kuren te kunnen krijgen van leden:)

Ik had me post al wat aangepast btw.
Ah ok, weet ik ff hoe het zit.. :).

Ik had zoiets van WTF wat voor posten allemaal :D.

Maja laat die kerel lekker kuren het is toch geen dodemans kuur.... hij heeft alleen zichzelf er mee uiteindelijk.
Wil wel ff de results zien in pics.. Voor ons ene leuke wetenschap zonder onzelf ter proef te stellen :D, kijken wat AAS doet met weinig voeding.
Wie wete krijg je wel zoveel honger van AAS dat je automatisch meer gaat eten :D

Laatst bewerkt:
1,78 m 68 kg bf 13% en nu al een aas zonder voeding ?
succes :D

Ik snap hier even helemaal niks van... Nu kom ik uit het modellen wereldje (part time wel is waar) En doe voornamelijk promotie en 1 of 2 shoots per maand voor o.a. Dim en Hom...
Doe dit nu 3 jaar en nog nooit een verhaal gehoord waarbij er iemand gescout wordt voor een shirt-less shoot voor een vooraanstaand merk zonder daarbij een redelijk fysiek te bezitten... Als je wordt gescout gaan ze eerst een shoot met je doen om een portfolio op te bouwen en zo door te sturen naar de opdrachtgever samen met andere kanshebbers.

Maar goed even on-topic:
Tren+testo 5 weken
Primonolan + testo 5 weken

en kijk dan even waar je op staat en of je kan gaan snijden.

En begin met eten, lijkt me niet onverstandig... Overigens voor puistjes op je rug hoef je niet bang te zijn die retoucheren ze toch wel.

Deze man weet waar hij het over heeft.
Een goede maat van me,oud collega, doet ook zo`n 5 a 6 shoots per jaar, heeft al in wat bekende bladen gestaan kuurt op Primo-Tren Ace en Test prop, samen met hoge dosis T3 voor lange perioden.
niet dat dit enigzins van toepassing is op de topicstarter want als je met 63kg/13% aan de tren gaat ben je debiel.

Heb zelf gewerkt als fitness model een tijdje.

1) Begin er niet te vroeg aan, en zeker geen middelen die uitslag bevorderen.
2) Fitness modellen letten CONSTANT op hun voeding, aangezien jij stats overdreven raar zijn, betwijfel ik dat deze factor al inorde is.
3) Je lengte is niet lang genoeg als model, je moet minstend 1m86 als jongen.
4) Je BF ligt veel te hoog. Als fitness model moet je constant rond de 8-10% liggen
5) De modellen die ik ken zitten al jaren aan de clen/ecay/HGH/... Maar zij verdienen er ook letterlijk hun geld mee en ze weten er genoeg van.
6) Er zijn regels voor een shoot/show .. Ik heb deze ooit gepost
* Dag ervoor moet je zo lang mogelijk in de sauna
* Een glas rode wijn de dag voor de shoot/show
* 3 dagen voor de laatste dag telkens 1 Lasix (Niet de laatste, ivm de sauna)
* De dag zelfs niets eten/drinken en een stuk chocolade eten 1 uur voor de show/shoot
* Oppompen kwartier voor de show/shoot
..... Zijn er nog veel meer

Goeie hint en start met je voeding om te beginnen.

Is niet zo, probleem is het constant opboksen tegen het feit dat je luie en verwaande mensen wil aanraden geen anabolen te pakken omdat ze vaak alleen maar met de bijwerkingen blijven zitten en amper kwalitatieve massa pakken. Je kan ze wel 'goeie' raad geven mbt anabolen, vraag is alleen of dat ethisch wel verantwoord is zonder ze erop te wijzen hoe dom en sneu ze bezig zijn.

Mensen die wel goed opgezocht en ingelezen hebben worden altijd vrij 'normaal' verder geholpen. Alleen zijn 90% van de topics hier van breezer boys of 18-jarige hardcore johnnies dat het gewoon triestig wordt. Mensen gaan na 10000 topics en eigenwijze antwoorden van de topic starters gewoon belachelijke antwoorden geven.

je slaat de spijker op zijn kop! ik heb me voorgenomen om niet op dit soort topics in te gaan maar bij gebrek aan beter... Het stikt hier de laatste tijd van dit soort onzin. Zal wel aan de zomer liggen

deze gaat weer over alle toppen :D
word leuke shoot als je bovelichaam en kop volstaan met acne photoshop incl.? :cool:
of je gebruikt AAS met liefde voor de sport en je eigen lichaam verder te brengen of je doet het beter niet! maar even snel voor fabelachtig verhaal van de grote som voor een shoot zoals kriel het al zei : get real :)

Terug
Naar boven