AndroidHealthClinic

Job aanbieding gekregen,what do?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij ga je de kuur er nog niet eens uit halen met wat jij gaat verdienen.
btw, vraag naar de photoshop opties , hoef jij jezelf niet te verkloten.

Het contract die ik aanga na de shoot beschrijft specifiek het topless poseren in een van hun winkels in europa. Mag geen namen vernoemen maar het is een internationaal alom gekend merk met een mooie verdienste ( jaarlijks tot 26.000 euro zonder extra's ) te vergelijken met mijn loon waarvan ik nu mooi 8euro netto overhoud een groot verschil alsook mijn gans lichaam die er goed uit zal zien.

Het contract die ik aanga na de shoot beschrijft specifiek het topless poseren in een van hun winkels in europa. Mag geen namen vernoemen maar het is een internationaal alom gekend merk met een mooie verdienste ( jaarlijks tot 26.000 euro zonder extra's ) te vergelijken met mijn loon waarvan ik nu mooi 8euro netto overhoud een groot verschil alsook mijn gans lichaam die er goed uit zal zien.

... Jup, en dit had dus niemand van die blaatkaken hier verwacht! ;-)
Netjes & zeker het harde werken kwa voorbereiding waard. Niet aan de test gaan deze 2 maand. Lekker winny nemen waarmee de kans op bijwerkingen zoveeeeel kleiner zijn dan met test. (Doel ik op bijwerkingen die je uiterlijk gaat zien)

... Jup, en dit had dus niemand van die blaatkaken hier verwacht! ;-)
Netjes & zeker het harde werken kwa voorbereiding waard. Niet aan de test gaan deze 2 maand. Lekker winny nemen waarmee de kans op bijwerkingen zoveeeeel kleiner zijn dan met test. (Doel ik op bijwerkingen die je uiterlijk gaat zien)

Als het om een kleiner contract en of doorgroei ging zou ik het natuurlijk anders proberen. Voor sommigen is dit ook weer geen grof geld maar voor mij namelijk wel. Zo kan ik na enkele jaren toch al een mooie woonst aanscahffen. Ik hoop gewoon op genoeg vordering..

:roflol: @ topicstarter

ze bieden je dus een shoot aan waar je bovenlichaam te zien is en je bent gescout enkel op je uiterlijk van je hoofd? klink ni logisch

Ik denk dat Je dit niet wilt horen maar in 2 maanden kan je geen noemenswaardige transformatie ondergaan met jou stats.. De meeste roids kryg je ook nog wat extra puisten op de rug van met wat vocht.. Gezien je stats eet en train je niet goed kan je beter topic in de voeding sectie openen..aan roids heb je op dit moment niets

Geen enkele som is het waard om je lichaam te verklote. Nu klinkt het spannend en is het inderdaad veel geld. Vergeet niet, als je complicaties krijgt dat je dan verder van huis bent en dan pas denkt wat heb ik gedaan.

De meeste gebruiken AAS omdat ze net dat stukje verder willen. Of ze doen het voor hun zelf en niet voor een baan.

Winstrol en andere middelen zijn niet zomaar snoepjes. Zit ook aan de winny en heb een keer gehad dat ik veel last heb gehad tijdens het plassen (branderig gevoel), last van m'n nieren en puistjes.

Denk wel dat je er aan gaat. Desondanks wens ik je wel heel veel geluk.

ze bieden je dus een shoot aan waar je bovenlichaam te zien is en je bent gescout enkel op je uiterlijk van je hoofd? klink ni logisch

Ik denk dat Je dit niet wilt horen maar in 2 maanden kan je geen noemenswaardige transformatie ondergaan met jou stats.. De meeste roids kryg je ook nog wat extra puisten op de rug van met wat vocht.. Gezien je stats eet en train je niet goed kan je beter topic in de voeding sectie openen..aan roids heb je op dit moment niets

Waarom is dit zo vreemd? Als je hoofd namelijk op neits trekt kunnen ze je toch moeilijk een shoot laten doen met papieren zak over het hoofd?

Wat is volgens jou niet noemenswaardig?

Waarom is dit zo vreemd? Als je hoofd namelijk op neits trekt kunnen ze je toch moeilijk een shoot laten doen met papieren zak over het hoofd?

Wat is volgens jou niet noemenswaardig?

Nee nu moeten ze een shoot doen met een juten sinterklaas zak om je lichaam..
jonge die stats die je hebt heeft elke 3e klas vmbo'r die 2x gymles heeft per week no offence :) .. je wilt dus massa gainen maar ook droog worden dat lukt nooit in 2 maanden...natuurlyk als je winny pakt zal je er best iets beter uit zien als je je voeding verbeterd en ook je kcals van je shakes meerekent dus. marja 2 maanden is gewoon te kort voor goeie voorbereiding...

en noemenswaardig is wel ongeveer je doel wat je aangeeft..van 13% naar 8% en van 68kg naar 72kg maar in 2 maande? kzou het knap vinden

Nee nu moeten ze een shoot doen met een juten sinterklaas zak om je lichaam..
jonge die stats die je hebt heeft elke 3e klas vmbo'r die 2x gymles heeft per week no offence :) .. je wilt dus massa gainen maar ook droog worden dat lukt nooit in 2 maanden...natuurlyk als je winny pakt zal je er best iets beter uit zien als je je voeding verbeterd en ook je kcals van je shakes meerekent dus. marja 2 maanden is gewoon te kort voor goeie voorbereiding...

en noemenswaardig is wel ongeveer je doel wat je aangeeft..van 13% naar 8% en van 68kg naar 72kg maar in 2 maande? kzou het knap vinden

Hoeveel tijd zou er dan nodig zijn om dat doel te behalen?

En bedankt voor het compliment m.b.t. die juten zak over men lichaam, way to be constructive.

Geen test e pakken als je binnen 6 weken resultaat wilt.

Je moet wel rekening houden dat je puisten kan krijgen. Dit kan tijdens je kuur, maar ook in je nakuur. En dan ben je wel genaaid tijdens je shoot.

Geen test e pakken als je binnen 6 weken resultaat wilt.

Je moet wel rekening houden dat je puisten kan krijgen. Dit kan tijdens je kuur, maar ook in je nakuur. En dan ben je wel genaaid tijdens je shoot.

Wat zou een goede kuur dan zijn met test en winny + nakuur en de lengte van de kuur?

Hoezo wil je buff op die shoot staan? Neem aan dat het niet voor BSN is?
De meeste modellen zijn über ecto's, volg een crash dieet :cool:

Doe:

wk 1-8 test prop 150mg EOD
wk 1-4 winny 50mg ED
wk 8.5-10.5 nolva 20mg ed
miss proviron erby?

hou wel log by ben wel benieuw hoe iemand met zulke stats op zal knallen

als je al jaren traint en dan maar 67 weegt doe je iets fout, laat staan dat je nu ook nog aan de winny gaat. Neem je voeding eens door

als je al jaren traint en dan maar 67 weegt doe je iets fout, laat staan dat je nu ook nog aan de winny gaat. Neem je voeding eens door

Aub lees alles in de topic.. Nergens beweer ik al jaren te bodybuilden.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 17:03 ----------

Doe:

wk 1-4 winny 50mg ED
miss proviron erby?

De resultaten die je hierbij verwacht? Zal zeker een log bijhouden.

Bedankt voor de kuurtip!

Doe:

wk 1-4 winny 50mg ED
miss proviron erby?

Zou dan 6 weken winny doen en nakuur gewoon 4 weken hoor.

staat inderdaad nergens, ging daar eigenlijk al vanuit aangezien je het over aas hebt je al jaren trainingservaring hebt.

Terug
Naar boven