MuscleMeat

Johnny's logje

SuperJohnny

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Hoi mede bbers, Ik ben er een tijdje uitgeweest (3 jaar ongeveer) maar ben nu terug. Heb in het verleden wel beetje meegelezen en besloten om een accountje te maken. En wil gelijk ook even een logje bijhouden van wat ik heb gedaan in de gym. Weet nog niet zeker of ik al mijn trainingen ga posten, maar iig de meeste. Een beetje over mezelf. Mijn naam is John, 28 jaar oud en vrij recentelijk weer vrijgezel doordat m'n vriendin me heeft gedumpt voor een andere gast... Ik wil me hierom weer bezighouden met trainen, omdat dat me in het verleden voor de nodige afleiding heeft gezorgd. Ik werk part time, wat ervoor zorgt dat ik ook in de middag kan trainen. Meer wil ik voorlopig liever niet over mezelf vertellen, maar als je vragen hebt stel ze. edit: uiteraard worden en binnenkort trainingen gepost!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Tijd om de eerste training te posten. Vanavond was het benen. Begonnen met 10 minuutjes lichte cardio ter warm up.

Squats
20 x 60 warm up
10 x 100 meer warm up
8 x 130
8 x 130
8 x 130

Leg press
12 x 160
10 x 160
10 x 160

Leg extension
3 dropsets startend met max gewicht, weet zo niet wat max is, heb ik niet opgeschreven.

Lying leg curls
15 x 30, 3 sets

Cooling down op een fiets voor 15 min.

Best aardige training en blij dat niet al m'n kracht verloren is gegaan in mijn periode buiten de gym (uiteraard heb ik niet helemaal stil gezeten in die tijd).

Euhm... Hoe diep ga je bij die squats en zijn ze met een vrije bar? :)

Succes!

Dank je. Ik ga onderkant benen parallel met squats. Inderdaad met een vrije barbell. Uiteraard ga ik trainen op beneden parallel, maar ik wil m'n knieen nog een beetje sparen. Ga binnenkort maar even wat bandage kopen ook.

Laatst bewerkt:
Yo mensen. Borst en triceps dag was het vandaag!

Bench press
Opwarm sets met lege bar, 60 en 80 kg, daarna werksets
3 x 10 x 110

Incline db press
3 x 10 x 44

Dips
3 x 10 met eigen lichaamsgewicht.

Scull crushers
2 x 10 x 50
7 x 50 laatste set (viel tegen)

Triceps pushdown
Stack op max gezet om wat te pompen, ergens rondom de 50 is dat. 3 setjes voor zo'n 15 reps elke set.

En toen was het tijd om weer te vertrekken. Lekker traininkje, begin er weer een beetje in te komen.
Ciao!

Terug
Naar boven