Fitness Seller

Jolink schildert Wilders met Hitler en Breivik

Bennie Jolink van Normaal.
Stopped reading there :roflol:

Belachelijk en ik vind het niet erg goed geschilderd om eerlijk te zijn.

Belachelijke actie, wat een mafkees

Die kerel kan geen muziek maken en geen schilderijen. Wat een kleuter

Ziet er idd niet uit.

Uitgezonderd van Wilders vind ik het belachelijk dat je zo'n schilderij maakt terwijl de ramp net een jaar geleden is met Breivik.

Respectloos naar mijn mening.

Jarenlang høken doet rare dingen met een mens.

• Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

Vrijheid van meningsuiting is het belangrijkste wat er is volgens Wilders. Hij wil alles kunnen zeggen. Beledigend of niet dat maakt hem geen zak uit. Anderen mogen dat ook behalve als het over Wilders gaat.....

Ik denk wel dat Wilders hier gerechtelijk wat mee kan doen. De insinuatie is niet niets. Ben geen jurist maar dit lijkt me toch de grens voorbij. Alleen is Wilders die grens ook vaak genoeg voorbij gegaan...

Dat vonden een aantal mensen ook toen hij het over moslims of polen had. Dan zijn er geen grenzen want hij mag niet gehinderd worden wordt er dan gezegd.

wat een prutser, dacht eerst dat het om Gerard Joling ging trouwens :roflol:

wel leuk dat hij en niet kan zingen en niet kan schilderen maar er toch mee in het nieuws komt

Zijn altijd leuke feestjes hoor bij Normaal :D

Dat schilderij is niet eens zo heel slecht. Die reacties op die site zijn om te janken trouwens.

Laatst bewerkt:
Breivik lijkt gewoon niet, Hitler kijkt alsof hij een stuk genomen heeft van een limoen en Geert ziet eruit alsof hij dat laatste stukje poep, dat soms blijft zitten en waar je soms eerder de neiging bij krijgt om hem eruit te peuteren met je vinger in plaats van hem eruit te persen, maar niet uit zijn endeldarm gedrukt krijgt.

"Onthoud maar goed dat ook Hitler democratisch is gekozen met overweldigende meerderheid (voornamelijk omdat er toen net vrouwenstemrecht was, maar dat terzijde)."
- Ben Jolink

Ik heb het altijd al geweten, het zijn die verdomme wijven die verantwoordelijk zijn voor de holocaust!

Wie kaatst..... Nou niet huilie-huilie gaan doen mr Wilders.

Wie kaatst..... Nou niet huilie-huilie gaan doen mr Wilders.

Heeft Wilders dat al gedaan dan?

Verder vind ik het niet proportioneel met wat Wilders heeft gezegd. En zelfs als het proportioneel zou zijn, dan is het hypocriet om net hetzelfde te doen als dat net je kritiek is. Die Jolink is zo'n typische linkse mafkees die niets begrijpt van de wereld om hem heen.

Terug
Naar boven