MuscleMeat

Jolink schildert Wilders met Hitler en Breivik

Die Jolink kwam altijd al over als een zwakzinnige.

Ja ik spreek nu ook vanuit de huidige situatie. Maar het liefst zou ik een grondwet zien die de politiek zo weinig mogelijk macht geeft en gebaseerd is op principes waarin vrijheid en een kleine overheid centraal staan. Ik snap wat je punt is, maar mijn punt is dat het volk niet altijd gelijk heeft, soms wil het volk gewoon een zo groot mogelijke overheid, en dan is het juist belangrijk dat er politici zijn die principes hebben en "nee" kunnen en durven zeggen.

Zeker, alleen hoe los je zoveel achterlijkheid van het volk op is de vraag.

... reageert met afschuw... Vind ik aardig huilie huilie. En niet in verhouding tot zijn eigen uitspraken? Kom op zeg, onder welke steen heb je gezeten?

Natuurlijk reageert Wilders met afschuw. Hij wordt op één lijn gezet met massamoordenaars, zelfs genocide van een hele bevolkingsgroep. Wat moet hij anders zeggen? Dat hij het wel een leuk plaatje vindt? Kom op zeg, het niet met hem eens zijn is één, maar hem vergelijken met daders van genocide en massamoord gaat echt veel te ver.

Vrijheid van meningsuiting waarom zou dit niet mogen.

Tuurlijk mag het, dit soort zaken pakt uiteindelijk toch alleen goed uit voor Wilders. Ik bedoel, het wordt zo toch steeds verleidelijker om op Wilders te stemmen, puur om te trollen alleen al.

Vrijheid van meningsuiting waarom zou dit niet mogen.

ff denken hoor, iemand op hetzelfde doek zetten met één van de gruwelijkste dictators ooit, een recente gevoelloze massamoordenaar, alleen maar om die persoon zijn reputatie te schaden. Wat zou daar mis mee kunnen zijn? Hm. Wat dacht je van SMAAD???

Wetboek Strafrecht
Artikel 261

Omschrijving 1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.

2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift , gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.

Dat Wilders dit negeert toont alleen maar aan wat voor een verdraagzaam iemand hij is. Want hij heeft gewoon WETTELIJK het recht om die kl***zak aan te pakken.

En kom aub niet aan met "Wilders is ook geen lieverdje" want ze hebben hem voor veel minder voor de rechter gesleurd.

Het verbaast me trouwens niet dat dit weer komt van zo'n "artiest" met het uiterlijk van een landloper. Dat soort dat niets toevoegt aan de maatschappij maar wel de handjes openhoudt als er wat te ontvangen valt.

Laatst bewerkt:
Onthoud maar goed dat ook Hitler democratisch is gekozen met overweldigende meerderheid (voornamelijk omdat er toen net vrouwenstemrecht was, maar dat terzijde).

:roflol:

als je zulke dingen beweert, dan verlies je IMO het recht om op enige politieke zaken kritiek te leveren, just another r*tard...

lol @ alle r**ards die roepen 'vrijheid van meningsuiting'

Dit is geen vrijheid van meningsuiting, dit is gewoon hartstikke strafbaar Anders mag je een agent ook gewoon kk lul in z'n gezicht noemen, vrijheid van meningsuiting toch? mag gewoon!

zucht

Is gewoon een spotprent. Lijkt me niet strafbaar.

lol @ alle r**ards die roepen 'vrijheid van meningsuiting'

Dit is geen vrijheid van meningsuiting, dit is gewoon hartstikke strafbaar Anders mag je een agent ook gewoon kk lul in z'n gezicht noemen, vrijheid van meningsuiting toch? mag gewoon!

zucht

vrijheid van meningsuiting heeft zn grenzen, maar of dit erover gaat moet een rechter beslissen.

populisme': "Gewoon roepen wat de meerderheid wil horen."

Wat wil hij dan ? Nederland is een monarchie dus wil hij waarschijnlijk wat HKH Beatrix wil horen. Zij gaat plat op de buik voor D'66 en Alexander Pechtold :vomit:

Schilderij is toch om je krom te lachen, die face van Wilders:hahaha: Meer van dat.

Klagen over populisme en dan via een Wilders bash je cd promoten. Riiiggghhtttt.

Ik snap sowieso niet dat mensen zich hier druk om maken. Het is Benno Jolink maar. alsof hij iets voorstelt...

• Topic Starter Topic Starter
Jolink wordt nu ook bedreigt

Terug
Naar boven