- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ik idd ook, alleen Joling is wat beter met een ander soort kwasten.wat een prutser, dacht eerst dat het om Gerard Joling ging trouwens![]()
OmnomnomHaha dat commentaar hier, met z'n allen in de bres voor Wilders.
Tegelijkertijd ook maar stellig uitleggen dat marktwerking precies is wat gezondheidszorg en het orgaandonatie programma missen, dat stemrecht en democratie wel op de schop kunnen en dat er eigenlijk ook gelijk wel een muur om Nederland kan want de rest van de wereld hebben we ook niet nodig, behalve voor vakanties maar daarvoor houden we een luikje open. Zijn spannende tijden hier op DBB.
Omnomnom
Hoe dan ook, m'n voorliefde voor Normaal is lang bekoeld geweest, eigenlijk sinds m'n elfde maar nu ben ik dus weer fan.
Vroeger had ik er een singletje van op de platenspeler van m'n ouders en dat was m'n eerste "stevigere" plaat. Toekomstige metalhead was daar geboren.
Echter werd m'n fanbasis steeds meer onderuitgeslagen door m'n middelbare schoolvrienden die veelal met de trekker naar school kwamen en waar ik noodgedwongen mee naar school moest rijden. Wat stond daar altijd voor muziek in op. Juist ja.
Overigens scholden wij met deze muziek op over en op buitenlanders gezeten vanuit onze hoge onaantastbare trekker. Maar later ben ik de macht van de trekker gaan relativeren en ben ik de wereld ook vanuit het gezichtspunt (van op een gestolen fiets) van de buitenlander gaan bekijken. Dan praat je wel anders. Mijn vrienden van toen hebben die stap nooit gemaakt overigens.
En dus maakt Jolink een krachtig statement voor z'n achterh..ban en Godwint heel die boel!

"scoren"Goedkoop scoren van die Jolink. Maar dat heb ik altijd al een naar mannetje gevonden.

Hij zou dit geschilderd hebben omdat hij zich ergerde aan het populisme.
Beetje vreemd, want populistischer dan dit kan haast niet.
Tegen populisme als hij het oneens is met de stelling van een partij, voor als hij het eens is.
'Populisme' is weer zo'n woordje dat links-liberalen maar al te graag gebruiken om politieke tegenstanders negatief af te schilderen. Net als 'progressief' en 'conservatief' verkeerd begrepen en/of misbruikte begrippen zijn in de politiek.
De realiteit is dat populisme door alle partijen gebruikt wordt. Men moet immers voor een stuk rekening houden met wat er leeft onder de bevolking om stemmen binnen te halen. Zowel links als rechts zal tenminste voor een deel moeten luisteren naar de kiezer, zelfs als dat bij momenten indruist tegen het eigen programma.
Het is dus niet zo dat populisme per definitie 'slecht' is. Waar het over gaat is dat een partij haar belangrijkste principes blijft respecteren, en ook echt in die principes gelooft.
Leer jij eerst maar Nederlands.Wilders is een kl***zak, als je op hem stemt ben je een grote stomkop. Lol, so much troof. Would buy album and support dem

Heb toch liever dat ze voledig luisteren naar de kiezer, dan maar voor een deel.
Je doet alsof het normaal is eigen idealen er door drukken.
De hele insteek van politieke partijen is dan ook verkeerd en niet een vertegenwoordiging van het volk.
En populisme verbind ik zelf niet direct aan politiek, ik bedoel dat algemeen al denkt de politiek een patent op dat woord te hebben.
Ik zie populisme meer als aandacht naar je toe trekken met goedkope en lage acties.
Soms is de bevolking gewoon totaal fout, genoeg voorbeelden te noemen.
Het is altijd makkelijk als je eigen principes ook gesteund worden door een meerderheid van het volk, maar dat maakt ze niet noodzakelijk juist of fout. Democratie is niets anders dan een gok over wat goed of slecht is voor een samenleving door de meerderheid van de bevolking. Het is een groep wolven en schapen die samen beslissen over wat ze voor diner gaan eten.
Politiek is voor mij totaal op het verkeerde spoor. Het zou de wetenschap moeten zijn van je eigen principes vormen op basis van kennis en ervaring, en met die principes zoveel mogelijk mensen proberen overtuigen. Niet omgekeerd.
Politieke partijen moeten stemmen winnen door hun principes zo goed mogelijk uit te leggen, en zo verwerven ze macht en kan een samenleving evolueren (goed of slecht). Daar kan die samenleving dan weer van leren. Het is niet de taak van een politieke partij om de principes overboord te gooien om aan de macht te kunnen komen, dat is de wereld op zijn kop. Het zaait ook wantrouwen over een partij als haar principes deels of totaal arbitrair zijn.
Het cultuurtje van de politiek is nog vele malen erger dan de bonuscultuur.
Ik vind juist niet dat het op eigen principes gebasseerd moet zijn, maar er meer fundamenteel moet, zoals de grondwet.
Er word te veel eengepast en gekloot, niks is meer veilig voor de idealen van politici.
Het zou voor zich moeten spreken dat een overheid klein is en de burger steund waar strict noodzakelijk is, zoals zorg, veiligiheid en onderwijs.
Politiek bemoeit zich ook veel te veel met allerlei zaken, zoals de banenmarkt.
Daar gaan hun helemaal niet over, daar gaan de ondernemers over.
En die moeten het dus makkelijk hebben ipv lastig gevallen worden met allerlei regels waar niemand wat aan heeft.