XXL Nutrition

Jongen die eieren naar wagen gooit doodgeschoten

Onveiligheid verkleinen? Hoe kan je dat verklaren?
Meer schietpartijen in Duitsland en Nederland. Aan welke drugss heb jjij gezeten?
Kan je dat staven met een wetenschappelijke link?

We hebben hier de afgelopen jaren 2 schietpartijen gehad op middelbare scholen (murat, en nog een gevalletje eerwraak) Nederland heeft 16 miljoen inwoners, tegenover ruim 300 miljoen Amerikanen. 300/16=18.75 Ruwweg dus bijna 19 keer zoveel inwoners. De kans dat daar dus schietpartijen voorkomen op scholen is dus veel en veel groter (zeker gezien het recht op een wapen thuis voor zelfverdediging) In verhouding moeten er per jaar 38 schietpartijen op Amerikaanse scholen voorbij komen om Nederland te kunnen evenaren. Ze komen niet eens in de buurt met die aantallen.

Heb je ook enig idee hoeveel wapens daar in omloop zijn? En wat er zou gebeuren als alle legale wapenbezitters het recht op zelfverdediging m.b.v. vuurwapens verliezen, en dus hun wapen moeten inleveren? (alle illegale bezitters behouden hun wapen dus) De gevolgen voor dit laatste punt kan je zelf wel overzien lijkt me. Je bent naar eigen zeggen super intelligent met een hoog IQ.

We hebben hier de afgelopen jaren 2 schietpartijen gehad op middelbare scholen (murat, en nog een gevalletje eerwraak) Nederland heeft 16 miljoen inwoners, tegenover ruim 300 miljoen Amerikanen. 300/16=18.75 Ruwweg dus bijna 19 keer zoveel inwoners. De kans dat daar dus schietpartijen voorkomen op scholen is dus veel en veel groter (zeker gezien het recht op een wapen thuis voor zelfverdediging) In verhouding moeten er per jaar 38 schietpartijen op Amerikaanse scholen voorbij komen om Nederland te kunnen evenaren. Ze komen niet eens in de buurt met die aantallen.

Heb je ook enig idee hoeveel wapens daar in omloop zijn? En wat er zou gebeuren als alle legale wapenbezitters het recht op zelfverdediging m.b.v. vuurwapens verliezen, en dus hun wapen moeten inleveren? (alle illegale bezitters behouden hun wapen dus) De gevolgen voor dit laatste punt kan je zelf wel overzien lijkt me. Je bent naar eigen zeggen super intelligent met een hoog IQ.

die twee schietpartijen, daar baseer jij dan je hele vergelijking op?
De schietpartijen waar jij het over hebt in Nederland zijn wel van een veel kleienr kaliber dan die moordpartijen in Amerika. schietpartijen in Nederland komen in Amerika zo vaak voor dat ze slecht het nieuws halen als er meerdere doden vallen.
En waarom vergelijk je alleenhet aantal schietincidenten op de school?
ALs je de gevaarlijkheid van wapens wil analyseren moet je naar alle schietincidenten kijken en vuurwapenslachtoffers. Ik zal eens wat statistieken zoeken.

wist je trouwens dat de meeste mensen in amerika sterven door een wapen die thuis is weggestopt door papa.

In 1999 there were 1776 gun deaths in the 0 through 17 age group and 3385 gun deaths in the 0 through 19 age group. By subtraction we find that there were a whopping 1609 gun deaths in just the 18 through 19 age group. Historically the 18 through 24 age group is the highest crime-committing group. At age 18 part-time drug dealers leave school and become full-time drug dealers. Despite the propaganda from the gun control lobby, criminals in general and drug dealers in particular are the group of so-called children most likely to be shot by their fellow criminals. You can verify this by reading the local gun death news stories in any city newspaper. School shootings are so rare that every one gets national television coverage, but drug dealers are shot so often that they are barely mentioned in their local newspaper.

die twee schietpartijen, daar baseer jij dan je hele vergelijking op?
De schietpartijen waar jij het over hebt in Nederland zijn wel van een veel kleienr kaliber dan die moordpartijen in Amerika. schietpartijen in Nederland komen in Amerika zo vaak voor dat ze slecht het nieuws halen als er meerdere doden vallen.
En waarom vergelijk je alleenhet aantal schietincidenten op de school?
ALs je de gevaarlijkheid van wapens wil analyseren moet je naar alle schietincidenten kijken en vuurwapenslachtoffers. Ik zal eens wat statistieken zoeken.

wist je trouwens dat de meeste mensen in amerika sterven door een wapen die thuis is weggestopt door papa.

Leuk, maar als je je cijfertjes in verhouding zet dan blijkt toch dat het aantal doden niet zoveel scheelt kwa aantallen. Mag ik u er ook op wijzen dat ze daar een zeer groot probleem is met ghettowijken (daar zijn we hier niets bij) Daarnaast zal er ongetwijfeld ook weer een switch worden gemaakt naar wat primitievere wapens (steekwapens) als er een verbod komt. Je moet het niet erger laten lijken dan dat het daadwerkelijk is.

Een wapenverbod voor de VS is net zo onlogisch als legale zelfverdediging in Nederland.

Leuk, maar als je je cijfertjes in verhouding zet dan blijkt toch dat het aantal doden niet zoveel scheelt kwa aantallen. Mag ik u er ook op wijzen dat ze daar een zeer groot probleem is met ghettowijken (daar zijn we hier niets bij) Daarnaast zal er ongetwijfeld ook weer een switch worden gemaakt naar wat primitievere wapens (steekwapens) als er een verbod komt. Je moet het niet erger laten lijken dan dat het daadwerkelijk is.

Een wapenverbod voor de VS is net zo onlogisch als legale zelfverdediging in Nederland.

de cijfers die ik gaf gaan van de leeftijdsgroep 0 tot 24 jaar. De cijfers van nederland gaan over alle leeftijden.
"3385 gun deaths in the 0 through 19 age group. "

en dan staat er dat de groep van 18 tot 4 nog gewelddadiger is. DUs de cijfers zijn heel wat zwaarder dan hier in Nederland.
De regels is simpel: hoe meer wapens in een samenleving, hoe meer doden.
School shootings are so rare that every one gets national television coverage, but drug dealers are shot so often that they are barely mentioned in their local newspaper.

230 moorden waarvan 40 pocent mannen met vuurwapen en 12 procent vrouw met vuurwapen. Dus 120 mensen werden met een vuurwapen vermoord op 16 miljoen inwoners.
dus als je die cijfers met 16 vermenigvuldigt zit je aan 1920

In the U.S. for 2001, there were 29,573 deaths from firearms

Als ik me niet vergis is dat dan 15 keer meer!

Laatst bewerkt:
de kwajongensstreken zullen gauw de wereld uit zijn zo,zelfde als pissen in de brievenbus direct de pik afschieten

de kwajongensstreken zullen gauw de wereld uit zijn zo,zelfde als pissen in de brievenbus direct de pik afschieten

ja dat denk je maar; er zullen dus meer doden vallen. tof!

The NRA position that restricting access to guns causes more crime (because then only criminals will have guns), is not supported by evidence at a national level. In countries where guns are greatly restricted, such as Great Britain or Japan, deaths from guns are very rare, especially compared to the United States. In fact, the USA is a world leader in the rate of homicides from guns

"Homicide rates tend to be related to firearm ownership levels. Everything else being equal, a reduction in the percentage of households owning firearms should occasion a drop in the homicide rate".

Evidence to the Cullen Inquiry 1996: Thomas Gabor, Professor of Criminology - University of Ottawa

---------------
"The level of gun ownership world-wide is directly related to murder and suicide rates and specifically to the level of death by gunfire."

International Correlation between gun ownership and rates of homicide and suicide.' Professor Martin Killias, May 1993.

-----------------------

In 1999, there were 28,874 gun-related deaths in the United States - over 80 deaths every day. (Source: Hoyert DL, Arias E, Smith BL, Murphy SL, Kochanek, KD. Deaths: Final Data for 1999. National Vital Statistics Reports. 2001;49 (8).)

In 2000, 75,685 people (27/100,000) suffered non-fatal firearm gunshot injuries. (SOURCE: Federal Bureau of Investigation. Uniform Crime Reports for the United States: Crime in the United States 2000: Uniform Crime Reports. Washington, D.C: U.S. Department of Justice; 2001.)

--------------------------------------------------------------------------------
Als je nu nog je eigen bewering geloofd, dan begrijp ik er ook niks meer van;

Voer voor de slachterij van thinkalot:roflol:

Terug
Naar boven