XXL Nutrition

Jongen hangt zichzelf op om Saddam te imiteren

wat moet een 10jarige naar een executie zitten kijken?

Idd,.. als hij dat niet had gezien dan was het dus ook niet gebeurt.
Dat is hetzelfde wanneer ze een kind een uzie in zijn hand geven, er zijn verschillende filmpjes daarvan te zien van de Amerikanen.
Ziek,.. ze zouden een kan-ik-wel-kinderen-opvoeden-test moeten invoeren.

idd, alleen jammer dat het niet realiseerbaar is :(

beetje knullig om zo aan je einde te komen maar that's life...

Dit soort verhalen verbazen me helemaal niets. Jezelf ophangen lijkt redelijk veilig, maar voor je het weet kan het misgaan. Mensen kunnen zich gewoon niet voorstellen hoe snel zoiets al dodelijk is. Als je eenmaal hangt is het heel moeilijk jezelf te bevrijden, mensen onderschatten dat. Hij zou absoluut niet de eerste zijn die zichzelf per ongeluk ophangt.

10 jaar is wel jong.... Maar ja...geen familie dus, boeiend.

:roflol:

OK, ik moest lachen, deze wereld is ontspoord gewoon, maar ernstig is het wel als het waar is.

HOUSTON - De politie in het Amerikaanse Webster (Texas) sluit niet uit dat een jongen die zichzelf ophing de executie van Saddam Hussein nadeed. De 10-jarige was zondag dood in zijn slaapkamer aangetroffen. Hij had zich aan een stapelbed opgehangen. Dat meldden Amerikaanse media donderdag.

Sergio Pelico had de terechtstelling van de verdreven Iraakse dictator zaterdag op televisie gezien. Ook zijn familie vreest dat de jongen de executie wilde nadoen, en dat het experiment uit de hand liep. Volgens een oom was Sergio een blij en nieuwsgierig kind.

De politie vernam dat de jongen boos was geweest omdat hij geen kerstgeschenk had gekregen van zijn vader. Maar de onderzoekers geloven niet dat hij daarom zichzelf wilde doden.

Bron: Nu.NL

10 jaar:eek:

Beedje te nieuwsgierig was hij dan.

Zag laatst in een programma dat in amerika de kinderen ook het ''stik spelletje'' spelen. Daarbij is het de bedoeling dat je zo lang mogelijk je adem inhoud ofzo, daar waren er ook al heel wat aan dood gegaan.
Dat lijkt me stug. Voordat je sterft doordat je je geen zuurstof krijgt, zal je eerst buiten bewustzijn raken. Omdat je bewust probeert je adem in te houden zal je nadat je out gaat vanzelf weer gaan ademen.

Idd,.. als hij dat niet had gezien dan was het dus ook niet gebeurt.Dat is hetzelfde wanneer ze een kind een uzie in zijn hand geven, er zijn verschillende filmpjes daarvan te zien van de Amerikanen.
Ziek,.. ze zouden een kan-ik-wel-kinderen-opvoeden-test moeten invoeren.

:rolleyes:

Beetje kortzichtig Musclebear, elke dag worden er mensen opgehangen en de hele wereld heeft die tape gezien van saddam's executie.
Even statistisch gezien: op 2.6 miljard wereldinwoners is 1 persoon al helemaal nix. Was hij 35 jaar geweest had dit het nieuws niet gehaald, maar omdat hij 10 is is het ineens zielig :rolleyes:

De enige die je aansprakelijk kunt stellen zijn zn ouders, en zelfs dat niet in grove mate!~

Waardeloze imitatie als hij het niet heeft gefilmd, trouwens.

de strop is een van de simpelste knopen die er is.

maar er zijn idd genoeg andere manieren.
Voor mensen die met knopen bezig zijn is het misschien simpel, voor de doorsnee burger is het een knoop die zelden gebruikt wordt, niet nuttig is, en toch enige kennis van de juiste handelingen vereist:

Rhetoricadispuut Tau - sTAUt - Knopen

Vraag 10 mensen om hem te maken en je mag blij zijn als er 1 tussenzit die hem kan maken, laat staan dat een tienjarig jongetje het vanzelfsprekend kan, maar met internet gaat dat natuurlijk wel sneller tegenwoordig.

Executie nadoen mijn reet. Weer een dom excuus om het een maar een oorzaak te geven.

:rolleyes:

Beetje kortzichtig Musclebear, elke dag worden er mensen opgehangen en de hele wereld heeft die tape gezien van saddam's executie.
Even statistisch gezien: op 2.6 miljard wereldinwoners is 1 persoon al helemaal nix. Was hij 35 jaar geweest had dit het nieuws niet gehaald, maar omdat hij 10 is is het ineens zielig :rolleyes:

De enige die je aansprakelijk kunt stellen zijn zn ouders, en zelfs dat niet in grove mate!~

Op welke manier is het kortzichtig dan?
Bepaalt een kind van 10 zelf waarnaar en wat hij op tv kijkt?
Of zou de juf het als onderwerp hebben gehad in de klas?
De hele wereld heeft de tape gezien,..sure !!!
Een kind van 10 is zieliger omdat die vooral geestelijk nog niet volgroeit is.
Een persoon van 35 die is er meer met zijn verstand bij.
En ik heb niet gezegt dat het kind aansprakelijk is.
Dus ik vraag me echt af wat jij ziet als kortzichtig.

Voor mensen die met knopen bezig zijn is het misschien simpel, voor de doorsnee burger is het een knoop die zelden gebruikt wordt, niet nuttig is, en toch enige kennis van de juiste handelingen vereist:

Rhetoricadispuut Tau - sTAUt - Knopen

Vraag 10 mensen om hem te maken en je mag blij zijn als er 1 tussenzit die hem kan maken, laat staan dat een tienjarig jongetje het vanzelfsprekend kan, maar met internet gaat dat natuurlijk wel sneller tegenwoordig.

De enige knoop die ik kan is die van mijn veter.

nee die hele familie zal wss met de pik in de hand en met de stars en stripes vlag op hun schoot de excecutie op tv aan het bekijken zijn .

jongen krijgt geen aandacht of cadeau , wil aandacht krijgen door saddam te immiteren zodat de ouders dan naar hem kijken

En dat er nog maar velen mogen volgen

Terug
Naar boven