XXL Nutrition

jongens, een mijlpaal!

gefeliciteerd met je balkje gab

proficiat kerel............ik help ook regelmatig wat leden aan een balkje ( de laatste is Hertje geweest ;) )

:D

cool:D

Gefeliciteerd

En wie heb je allemaal om moeten kopen voor al die karma :p

Zonder die recentelijke 50 punten van mij zat je nog lekker zonder balkje meneer Niggard.
En pas op voor karma-afpersers; die geven je karma en dan ben je verplicht terug te geven anders gaan ze huilen.

600 posts en nu al een balkje.

Oh, was ik maar een vrouw.

Mag ik vragen wat er zo boeiend is aan karma? No offence hoor maar ik begrijp het niet.

blabla

sletjes :D

Mag ik vragen wat er zo boeiend is aan karma? No offence hoor maar ik begrijp het niet.

Het sparen. Laat mensen ergens voor sparen en ze worden wild.
Althans Nederlanders. Die zegeltjes bij benzinepomp en supermarkt zijn nergens ter wereld te vinden. En wie meer heeft gespaard dan een ander voelt zich daar prettig bij.

Sommige boards stellen de karma zo in dat je alleen kunt weggeven wat je zelf hebt, dus als je geeft gaat het er bij jou vanaf. Andere boards maken van de karma spaardollars en dan kan je dingen bestellen van de site.

Does normaal Mikki. Wanneer ga je weer voor Wehkamp poseren?

Het sparen. Laat mensen ergens voor sparen en ze worden wild.
Althans Nederlanders. Die zegeltjes bij benzinepomp en supermarkt zijn nergens ter wereld te vinden. En wie meer heeft gespaard dan een ander voelt zich daar prettig bij.

Sommige boards stellen de karma zo in dat je alleen kunt weggeven wat je zelf hebt, dus als je geeft gaat het er bij jou vanaf. Andere boards maken van de karma spaardollars en dan kan je dingen bestellen van de site.

Does normaal Mikki. Wanneer ga je weer voor Wehkamp poseren?

ik werk bij de shell en mensen komen zelfs terug als ze een zegeltje te weinig hebben gekregen :p

Terug
Naar boven