XXL Nutrition

jongens help! ik snap niets van het eten!

sonja63

Cool Novice
Waardering
0
ik heb echt mijn best gedaan om voor mezelf een schema op testellen.. via info van het forum....

even kort ben een vrouw ik ben 1,70 en mijn gewicht is 63 bmi 21,7 %
mijn doel is om gespiert te worden, niet kei breed maar wel gespiert... en ik wil hele dikke squat billen ;)

ik train 6 dagen in de week, dat heb ik wel door hoe het moet...

ik eet nu dit

0700 : paar happen kwark of rijstepap
1000 : pakje sultana
1200 : 1 hard broodje of2 boterhammen met kaas totmaat.
1600 : fruit of sultana
1800 : avond eten
* en als ik het in de avond niet meer volhoud een pakje sultanan liga of fruit..

kan iemand mij op een makkelijker manier vertellen wat ik niet moeten eten en wat wel.....eiwitten wel suikers niet..???

alvast bedankt !!!!!!!!!!!!!!

ik heb echt mijn best gedaan om voor mezelf een schema op testellen.. via info van het forum....

even kort ben een vrouw ik ben 1,70 en mijn gewicht is 63 bmi 21,7 %
mijn doel is om gespiert te worden, niet kei breed maar wel gespiert... en ik wil hele dikke squat billen ;)

ik train 6 dagen in de week, dat heb ik wel door hoe het moet...

6 keer is te veel.

Wat doe je in die 6 keer ?

ik eet nu dit

0700 : paar happen kwark of rijstepap
1000 : pakje sultana
1200 : 1 hard broodje of2 boterhammen met kaas totmaat.
1600 : fruit of sultana
1800 : avond eten
* en als ik het in de avond niet meer volhoud een pakje sultanan liga of fruit..

kan iemand mij op een makkelijker manier vertellen wat ik niet moeten eten en wat wel.....eiwitten wel suikers niet..???

alvast bedankt !!!!!!!!!!!!!!

Helemaal als je alleen dat eet.. je moet vooral niet luisteren naar dieetadvies van Sonja's. Van wat je hier zegt ga je niet groot en sterk worden.

(oh en BMI is geen % ... wat is het nu 22% vet, of een BMI van 22 ?)
(en het is gespierD)

idd eiwitten wel. suikers niet.

niet zo moeilijk doen met dat eten. gewoon 5/6 x per dag eten (om je metabolisme een boost te geven) en zorg dat bij elke maaltijd iets van eiwit, complexe koolhydraten en goede vetten zit.

vergeet je 2 stuks fruit en 2 ons groente niet ;)

verder hard trainen. 6 is idd wat veel. houd het op 4... 5 max in de week zou ik zeggen. niet te veel machinewerk doen en het komt goed. s6!

Veel te weinig eten. Die dieten van tegenwoordig voor vrouwen zijn echt waardeloos, je sloopt je lichaam door zo weinig te eten. Eet gewoon vaak en goed en zou hou je je spijsvertering ook aan de gang. Als je nu een keer wat veel eet komt het als een bom aan op je lijf.

• Topic Starter Topic Starter
oky..... ahahahahah ik heb gewoon niet meer honger....

en ik train graag ghhihiih

Terug
Naar boven