JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
Verhaal
Ongeveer 4 maanden heb ik nu getraint waarmee ik heel goed begon de eerste 2 maanden liepen perfect enkel daarna kwam einde schooljaar in de buurt waarbij veel vrij, veel stappen, veel drank dit had lange tijd niet goed gedaan met me voeding waardoor alles stuk minder verliep;p Daarna toch alles weer opgepakt voor de laatste 2 weken voor mijn operatie.
Nu lig er inmiddels al ongv 3 weken uit door operatie aan gelaat waarbij eerste week bijna tot niks kon eten en nu rustig weer normaal kan eten dus hierbij al weer wat kg's verloren terwijl ik al niet zoveel had.
Nieuw begin
Vanaf volgende week kan ik weer beginnen met trainen, nu wil alles netjes bij gaan houden en er flink tegen aan daarvoor ook deze log;
30-07-2012
Leeftijd: 20
Gewicht: 66,9
Vetpercentage: 5,6 ?? Waarschijnlijk klopt dat apparaat niet?
1e Doel: 75kg bereiken
2e Doel: 80kg bereiken
Foto's 23-07-2012:
Voedingschema (bijlage)
Hiermee zit ik nog beetje mee te klote, moet rond de 2900-3000 zitten.
Trainingschema
Ma: Rug (4oef)
Di: Borst (4oef)
Woe: Benen (4oef)
Do: Schouders (4oef)
Vrij: Biceps/Triceps (3 en 3 oef)
3 sets - 8 heralingen
Vanaf volgende week gaan we weer aan de gang en heb er zin in
Ongeveer 4 maanden heb ik nu getraint waarmee ik heel goed begon de eerste 2 maanden liepen perfect enkel daarna kwam einde schooljaar in de buurt waarbij veel vrij, veel stappen, veel drank dit had lange tijd niet goed gedaan met me voeding waardoor alles stuk minder verliep;p Daarna toch alles weer opgepakt voor de laatste 2 weken voor mijn operatie.
Nu lig er inmiddels al ongv 3 weken uit door operatie aan gelaat waarbij eerste week bijna tot niks kon eten en nu rustig weer normaal kan eten dus hierbij al weer wat kg's verloren terwijl ik al niet zoveel had.
Nieuw begin
Vanaf volgende week kan ik weer beginnen met trainen, nu wil alles netjes bij gaan houden en er flink tegen aan daarvoor ook deze log;
30-07-2012
Leeftijd: 20
Gewicht: 66,9
Vetpercentage: 5,6 ?? Waarschijnlijk klopt dat apparaat niet?
1e Doel: 75kg bereiken
2e Doel: 80kg bereiken
Foto's 23-07-2012:
Voedingschema (bijlage)
Hiermee zit ik nog beetje mee te klote, moet rond de 2900-3000 zitten.
Trainingschema
Ma: Rug (4oef)
Di: Borst (4oef)
Woe: Benen (4oef)
Do: Schouders (4oef)
Vrij: Biceps/Triceps (3 en 3 oef)
3 sets - 8 heralingen
Vanaf volgende week gaan we weer aan de gang en heb er zin in

Bijlagen
Laatst bewerkt: