MuscleMeat

Jouw smerigste supplement

Bezoekers in dit topic

W.T.F. branderige k*tzooi
 
Was dat toevallig Mucle Milk? Dat heb ik in de VS een keer op. Een heel pak in een week (stuk of 6 pakkies) omdat ik anders niet aan mn eiwitten kwam. Gadverdamme. Dat was een kruising tussen lauwe gepasteuriseerde melk (jeweetwel, die ranzige langhoudbare melk) en koffiemelk. Mierzoet ook. Ugh.

Was volgens mij een ander merk maar ongetwijfeld een soort gelijke smaak als ik je omschrijving zo lees. Pfff ik zou het nog niet voor €100 drinken nu ik weet hoe vies het is.

Edit. Zou best musscle milk geweest kunnen zijn trouwens want ik kocht het bij de tuinen.
 
Meest smerige wat ik ooit geproeft heb was een sample van Unleash v3, wat een baggerzooi..

Verder is PEPTO PRO zonder toegevoegde smaak ook smerig, maar nog altijd 10x lekkerder dan Unleash v3
 
Mammoth banaan met klonten :)
 
Dorian Yates Nox pump
 
Een scoop Noxi in je mond en dan doordrinken, kon net binnenhouden.
 
sunny peach whey shake van B&F
 
Unleash V3 & Nox Pump

Enkel en alleen de kleur en geur van beide...

Nadien ook geen eetlust meer.
 
Snap de opmerkingen over Noxpump niet.. Een van de lekkerste NO producten die ik tot nu toe gehad heb!

Er staat trouwens letterlijk op de doos achterop iets over dat de smaak niet te zuipen is, maar dat dat niet boeit omdat het om het effect gaat haha :roflol:
 
Body en Fitshop Whey Perfection: Cookies en Cream, heb nog een halve pot staan GATVERDAMME :(
 
Optimum Nutrition Cookies & Cream Whey, had me een hele pot van 2kg besteld en na 1 shake staat ie nog altijd gewoon in de kast :-p
Glycomaize van Optimum vind ik ook gadverdamme niet te kappen, lost voor niks op en geeft een bloemige smaak in je mond...
 
Meest smerige wat ik ooit geproeft heb was een sample van Unleash v3, wat een baggerzooi..

Verder is PEPTO PRO zonder toegevoegde smaak ook smerig, maar nog altijd 10x lekkerder dan Unleash v3

Inderdaad pepto pro niet te zuipen, gelukkig heeft m'n sportschool een automaat met gratis smaak water ... anders krijg ik het niet weg

sunny peach whey shake van B&F

De lekkerste die ze hebben :) Al 10kg weggedronken
 
En dan nu de oplossing....

Hoe krijg je het smerige sup lekker of drinkbaar?

Arginine en citrulline in Aquarius Lemon en het is drinkbaar, lekker nog niet...
 
Magic EAA van b&f
 
no xplode, jezus wat ranzig! maat van me had magnificent gekocht en als je dat drinkt is het net of je een glas zand wegdrinkt! verders mag ik niet klagen, de whey van b&f is heerlijk!
 
En dan nu de oplossing....

Hoe krijg je het smerige sup lekker of drinkbaar?

Arginine en citrulline in Aquarius Lemon en het is drinkbaar, lekker nog niet...

Citrulline is lekker :D
 
Magic EAA van b&f

Deze, echt gruwelijk. Die EAS van XXL Nutrition komt ook in de buurt. En de onbestemde smaak van Total Muscle Solution van B&F was na de training ook niet bevorderend voor de eetlust :)
 
Back
Naar boven