MuscleMeat

Jouw smerigste supplement

Bezoekers in dit topic

Hebben jullie wel eens de geur van Horny Goat Weed geroken? Goddamn! Als je zo'n pilletje alleen al vastpakt ruikt je hand er ook gelijk nog 2 uur naar. K*tlucht.
Vis dus?
je moet er ook niet aan ruiken ;)
 
jack3d citroen.... echt het is net van astrix en oblix .... je gaat er helemaal van shaken... dan heb je wel kracht alleen wel fukign vies
 
Het verbaast me dat je gewoon went aan smerige smaakjes.

Ik verheug me bijna op de citrulline en arginine....
 
Hard! is prima te doen, Jack3D watermeloen ook. Noxplode is echt een drama..
 
van MAN - CLOUT, horror brrrrr
 
Liquid Amino's, van wat voor merk dan ook. Ver bovenaan de lijst. Ik kan best wennen aan rare smaken, maar dit was een brug te ver.
 
PeptoPro naturel, easy
 
Een opengebarsten softgel met vitamine b complex. Yuck!
 
Pre workout power B&F niet te drinken
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****, wat was dat smerig, bedankt voor die sample zeg :kots:
 
Pepto Pro op water iemand ?
 
Pepto pro met water, wij noemen het altijd: verse kattenpis!
 
Ooit een pakje kant en klare eiwitshake gekocht omdat m'n shake was vergeten. Dit ziet er uit als een pakje drinken maar dan iets groter. Spul was zo smerig dat ik moest kotsen. BCAA en pepto-pro drink ik puur, maar dit spul was wel 10x zo smerig als houdbare melk ofzo.
 
Noxpump (en varianten) O_o'
Wat ik op het moment gebruik: anadraulic state, dus niets te klagen op het moment :D.
 
Ooit een pakje kant en klare eiwitshake gekocht omdat m'n shake was vergeten. Dit ziet er uit als een pakje drinken maar dan iets groter. Spul was zo smerig dat ik moest kotsen. BCAA en pepto-pro drink ik puur, maar dit spul was wel 10x zo smerig als houdbare melk ofzo.


Was dat toevallig Mucle Milk? Dat heb ik in de VS een keer op. Een heel pak in een week (stuk of 6 pakkies) omdat ik anders niet aan mn eiwitten kwam. Gadverdamme. Dat was een kruising tussen lauwe gepasteuriseerde melk (jeweetwel, die ranzige langhoudbare melk) en koffiemelk. Mierzoet ook. Ugh.
 
Back
Naar boven