AndroidHealthClinic

Jouw smerigste supplement

Bezoekers in dit topic

leucine gewoon door je eiwitshake gooien dan proef je het niet eens...

het allergoorste.. k*tpeptopro!:mad: ben ik echt goed ziek van geweest:mad:

Hahahaha k*tpeptopro? Lemon en sinaasappel kende ik al ;)

Voor mij is BCAA's smaakloos walgelijk!
 
alles met grapefruit smaak. een hoop animal spul heeft die grapefruit punch

en de pre work out fruit punch ofzo die ik laatst bij mijn bestelling kreeg. echt dingen waarvan ik bijna over mijn nek ga en dat heb ik met haast niets meer (vroeger wel)
 
Met al die smerige smaken voor PWO's zou je je afvragen of die CEO's van die bedrijven het product wel is geproefd hebben. :p

De enige die goed te drinken zijn, zijn imo Jack3D en NoxiPro.
 
Pure BCAA's en Pepto pro. Allemachtig wat een smaak :P
 
Net voor de 1ste keer soort BCAA ding op, Result van BF is daarbij een lachtertje. Wat een sicke smaak zeg. Zelfs Bear Grylls zou dit niet op drinken.
 
-De inhoud van een capsule Tribulus gemengd met water...
-Powerpack van Bodyplus ca. 15 jaar geleden, een dagelijks zakje met ca. 10 pillen in alle soorten en maten. Hield je een paar uur een bakkes met apothekerslucht aan over.

Die powerpack inderdaad, kan ik me nog goed herinneren ughhhhhhh :eek:
 
Pre workout van B&F Huismerk niet te drinken
 
Vind alles tot nu toe goed te doen.
 
Horsepower
 
Megagrow van xxl . Topproduct maar ****ing ranzige smaak . Sorry ...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze shit heb ik verkocht op marktplaats. Echt smerigste wat ik ooit geproeft heb. Had op marktplaats erbij gezet dat het hèèrlijk smaakt! :P
 
Welke smaak van noXplode is het beste te doen? Lang geleden en herinner het niet meer, had in ieder geval rode drap :)
 
Unleash v3

Gat-ver-damme
 
MP EAA, kreeg het zelfs met berry blast smaakcover bijna niet door m'n keel :roflol:
 
smaakloze bcaa , pepto pro , result

zijn toch wel de ergste, moet die bcaa en pepto pro sowieso met siroop opdrinken om de smerige smaak nog iets te verhullen :P ( lang leve 1kcal siroop )

result ging nog wel zonder
 
Ik gebruik het nu niet meer, maar ik geloof dat het smerigste supplement wat ik ooit heb gebruikt tryptofaan was, gadverdamme.
 
maximizev2
 
Back
Naar boven