XXL Nutrition

Jouw smerigste supplement

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
de meeste amino's zijn niet te hakke idd.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Waardering
3.170
Amino poeder, stinkt en smaakt walgelijk, alhoewel cafeïne in poedervorm eigenlijk nog sterker smaakt.

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Amino poeder, stinkt en smaakt walgelijk, alhoewel cafeïne in poedervorm eigenlijk nog sterker smaakt.
Haha, ik was dus niet de enige die het vond stinken.

Hoewel die van XXL Nutrition best lekker is.

markrot

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
26 jan 2009
Waardering
602
Result (creatine)
Net voor de 1ste keer soort BCAA ding op, Result van BF is daarbij een lachtertje. Wat een sicke smaak zeg. Zelfs Bear Grylls zou dit niet op drinken.
smaakloze bcaa , pepto pro , result

zijn toch wel de ergste, moet die bcaa en pepto pro sowieso met siroop opdrinken om de smerige smaak nog iets te verhullen :P ( lang leve 1kcal siroop )

result ging nog wel zonder
Dit. Maar je moet hem in magere yoghurt vermengen, de zure smaak verdrinkt de ranzigheid van result en dan proef je alleen nog maar de sinas smaak, dan is het zelfs een lekkere toevoeging. En yoghurt = meer eiwitjes :D

Laatst bewerkt:

Killy

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
2 okt 2010
Waardering
1.015
Die essential amino stack van xxl is toch best neutraal? Stinkt alleen wel als de malle :p

Rugbylifter

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
27 feb 2011
Waardering
15
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
16%
Eens bij de apotheek om whey geweest; van de smaak moest ik bijna overgeven (cherry banana) en de serving size was dan nog eens met 700ml water...
En ook nog eens de inhoud van Pre-workout pill van b&f naar binnengewerkt (pil wad kapot) die smaak is niet te beschrijven...

JackRipper

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2009
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Die essential amino stack van xxl is toch best neutraal? Stinkt alleen wel als de malle :p
Haha jij ook al. Rene van XXL zei dat hij niks rook.

Leugenaar hij! :D

nwa1982

Cool Novice
Lid geworden
30 jan 2011
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
78kg
miccelar casseine berry blast is nasty, en Lipotropic Proteine vanilla is echt de ziekste smaak ooit!!! toen ik die pot opendeed kreeg ik gewoon een klap en toen ik een slok nam ging ik over mn nek! kreeg wel gratis een nieuwe pot van b&F toen choco genomen die was wel lekker

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Waardering
6.211
Smerigste supplement? Dat was een combinatie van whey hydrolisaat (naturel) met Glutamine Peptiden Matrix..

Echt rete bitter en ontzettend goor. Zo goor dat ik deze top combinatie er toch uit gegooid heb. :D

Xto

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2006
Waardering
151
Lengte
1m82
L-tryptofaan , oude vendetta.

A J D L

livin' on the edge!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2006
Waardering
163
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
7%
Smerigste supplement? Dat was een combinatie van whey hydrolisaat (naturel) met Glutamine Peptiden Matrix..

Echt rete bitter en ontzettend goor. Zo goor dat ik deze top combinatie er toch uit gegooid heb. :D
Ik wist dat er nog iets was wat echt smerig was. Glutamine Peptiden Matrix! Die pot heb ik zelfs weggegooid. Dat was echt niet te harden. Zelfs een klein schepje door je whey shake maakte hem al smerig.

deefit

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jan 2007
Waardering
6
Lengte
1m84
Massa
105kg
Result (creatine)
Daar had ik ook echt heel erg veel moeite mee, moest er van kokhalzen. Heb het drie keer geprobeerd, waarvan de laatste keer een aantal maanden na de eerste twee keren was en de smaak en geur was wel iets minder sterk geworden. Maar nog steeds erg vies, vooral de geur die na het drinken terugkomt door je neus, zeker als je een boer laat ofzo. :D

Guts

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
15 dec 2010
Waardering
931
Lengte
1m76
Massa
99kg
dorian Yates NOX pump by far, daarmee vergeleken is unleash V3 een lekkernij. Ik heb ook eens een kapotte Energize! capsule van XXL in wat water proberen opdrinken, en dat wekte echt wel kotsneigingen op, der zit gewoon shit in dat een mens niet normaal zou doorslikken weet je :)

boosterfreak

Novice
Lid geworden
29 okt 2009
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
87kg
Cell tech van muscletech zo slechte nasmaak en slecht gevoel kreeg ik er gewoon van

Ano_1992_87

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2009
Waardering
92
Lengte
1m87
Result.
Maar ik heb niet zoveel supplementen gebruikt naast whey/creatine/dextrose.

Bovenaan