AndroidHealthClinic

Jouw smerigste supplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de meeste amino's zijn niet te hakke idd.
 
Amino poeder, stinkt en smaakt walgelijk, alhoewel cafeïne in poedervorm eigenlijk nog sterker smaakt.
 
Amino poeder, stinkt en smaakt walgelijk, alhoewel cafeïne in poedervorm eigenlijk nog sterker smaakt.

Haha, ik was dus niet de enige die het vond stinken.

Hoewel die van XXL Nutrition best lekker is.
 

Result (creatine)

Net voor de 1ste keer soort BCAA ding op, Result van BF is daarbij een lachtertje. Wat een sicke smaak zeg. Zelfs Bear Grylls zou dit niet op drinken.

smaakloze bcaa , pepto pro , result

zijn toch wel de ergste, moet die bcaa en pepto pro sowieso met siroop opdrinken om de smerige smaak nog iets te verhullen :P ( lang leve 1kcal siroop )

result ging nog wel zonder

Dit. Maar je moet hem in magere yoghurt vermengen, de zure smaak verdrinkt de ranzigheid van result en dan proef je alleen nog maar de sinas smaak, dan is het zelfs een lekkere toevoeging. En yoghurt = meer eiwitjes :D
 
Laatst bewerkt:
Die essential amino stack van xxl is toch best neutraal? Stinkt alleen wel als de malle :p
 
Eens bij de apotheek om whey geweest; van de smaak moest ik bijna overgeven (cherry banana) en de serving size was dan nog eens met 700ml water...
En ook nog eens de inhoud van Pre-workout pill van b&f naar binnengewerkt (pil wad kapot) die smaak is niet te beschrijven...
 
Die essential amino stack van xxl is toch best neutraal? Stinkt alleen wel als de malle :p

Haha jij ook al. Rene van XXL zei dat hij niks rook.

Leugenaar hij! :D
 
miccelar casseine berry blast is nasty, en Lipotropic Proteine vanilla is echt de ziekste smaak ooit!!! toen ik die pot opendeed kreeg ik gewoon een klap en toen ik een slok nam ging ik over mn nek! kreeg wel gratis een nieuwe pot van b&F toen choco genomen die was wel lekker
 
Smerigste supplement? Dat was een combinatie van whey hydrolisaat (naturel) met Glutamine Peptiden Matrix..

Echt rete bitter en ontzettend goor. Zo goor dat ik deze top combinatie er toch uit gegooid heb. :D
 
L-tryptofaan , oude vendetta.
 
Smerigste supplement? Dat was een combinatie van whey hydrolisaat (naturel) met Glutamine Peptiden Matrix..

Echt rete bitter en ontzettend goor. Zo goor dat ik deze top combinatie er toch uit gegooid heb. :D

Ik wist dat er nog iets was wat echt smerig was. Glutamine Peptiden Matrix! Die pot heb ik zelfs weggegooid. Dat was echt niet te harden. Zelfs een klein schepje door je whey shake maakte hem al smerig.
 
Jaa, maar als je het roert in water ruik je het niet meer. Het ruikt naar pittige mosterd haha!

oh dat zou ik niet weten. ik gooi het bij me unleash en wpi
 
Result (creatine)
Daar had ik ook echt heel erg veel moeite mee, moest er van kokhalzen. Heb het drie keer geprobeerd, waarvan de laatste keer een aantal maanden na de eerste twee keren was en de smaak en geur was wel iets minder sterk geworden. Maar nog steeds erg vies, vooral de geur die na het drinken terugkomt door je neus, zeker als je een boer laat ofzo. :D
 
dorian Yates NOX pump by far, daarmee vergeleken is unleash V3 een lekkernij. Ik heb ook eens een kapotte Energize! capsule van XXL in wat water proberen opdrinken, en dat wekte echt wel kotsneigingen op, der zit gewoon shit in dat een mens niet normaal zou doorslikken weet je :)
 
Cell tech van muscletech zo slechte nasmaak en slecht gevoel kreeg ik er gewoon van
 
Result.
Maar ik heb niet zoveel supplementen gebruikt naast whey/creatine/dextrose.
 
Back
Naar boven