Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een manier om het te bekijken +1Als het een man was geweest met een meisje, dan was hij er niet zo makkelijk vanaf gekomen qua straf.. Leve de "emancipatie"!
Als het een man was geweest met een meisje, dan was hij er niet zo makkelijk vanaf gekomen qua straf.. Leve de "emancipatie"!
Als het een man was is het een vieze pedo en gaat het verhaaltje "wij gaan trouwen" dus echt niet op. Vrouwen komen tegenwoordig overal mee weg.
Dus omdat er meer mannelijke pedofielen zijn, mogen de vrouwelijke pedofielen een voorkeursbehandeling krijgen.
Hetzelfde als zeggen omdat er meer mannelijke moordenaars zijn dan vrouwelijke, mogen vrouwelijke af en toe strafvermindering krijgen.
We moeten gewoon concluderen dat de samenleving en justitie dan ongelijkheid koesteren.
Ik denk zelf dat het gewoon in ons hoofd zit, maar dat er eigenlijk geen motivering voor te vinden is om het te verdedigen.
Elke man valt stiekem op jonge meisjes, de meesten passen gewoon op omdat het niet geoorloofd is. Maar er zijn maar weinig jonge jongens die op oudere vrouwen vallen.
Dat ligt eraan wat je onder jong verstaat natuurlijk.
Ik ben nu 20 en ik ik merk dat ik af en toe zelfs bij meisjes van 15 al denk van: Zo die mag er wel wezen. Kan ook komen omdat sommige meisjes van 15 eruit zien als iemand van 17, en ik heb ook het gevoel dat ze steeds vroeger beginnen met puberen.
Ja dat klopt. Alleen het lijkt wel of 15-16 jarige meisjes er vandaag de dag een heel stuk volwassener en knapper (lees: meer make-up wat uitdagendere kleding etc) zijn dan 5 jaar geleden toen ik 15 was.Ach, toen ik me 15de voelde voelde ik me al een bink, en toen ik 13 was keek ik op tegen gasten van 15, en als je nu naar een 15 jarige kijkt dan beschouw je die als een kind.
Ik ben nu 20 en ik ik merk dat ik af en toe zelfs bij meisjes van 15 al denk van: Zo die mag er wel wezen. Kan ook komen omdat sommige meisjes van 15 eruit zien als iemand van 17, en ik heb ook het gevoel dat ze steeds vroeger beginnen met puberen.