MuscleMeat

Juf (43) zwanger van leerling (16)

en ja van de lerares moet je het leren

Als het een man was geweest met een meisje, dan was hij er niet zo makkelijk vanaf gekomen qua straf.. Leve de "emancipatie"!

• Topic Starter Topic Starter
Als het een man was is het een vieze pedo en gaat het verhaaltje "wij gaan trouwen" dus echt niet op. Vrouwen komen tegenwoordig overal mee weg.

Als het een man was is het een vieze pedo en gaat het verhaaltje "wij gaan trouwen" dus echt niet op. Vrouwen komen tegenwoordig overal mee weg.

Elke man valt stiekem op jonge meisjes, de meesten passen gewoon op omdat het niet geoorloofd is. Maar er zijn maar weinig jonge jongens die op oudere vrouwen vallen.

Dus omdat er meer mannelijke pedofielen zijn, mogen de vrouwelijke pedofielen een voorkeursbehandeling krijgen.

Hetzelfde als zeggen omdat er meer mannelijke moordenaars zijn dan vrouwelijke, mogen vrouwelijke af en toe strafvermindering krijgen.

We moeten gewoon concluderen dat de samenleving en justitie dan ongelijkheid koesteren.

Dus omdat er meer mannelijke pedofielen zijn, mogen de vrouwelijke pedofielen een voorkeursbehandeling krijgen.

Hetzelfde als zeggen omdat er meer mannelijke moordenaars zijn dan vrouwelijke, mogen vrouwelijke af en toe strafvermindering krijgen.

We moeten gewoon concluderen dat de samenleving en justitie dan ongelijkheid koesteren.

Ja, maar dat heeft niks met lust te maken, en in het geval van deze 2 mensen is het wederzijds.

Ik vind een man/vrouw relatie toch anders dan vrouw/man relatie als het leeftijdsverschil zo hoog is, maar vraag me niet waarom.

Ik denk zelf dat het gewoon in ons hoofd zit, maar dat er eigenlijk geen motivering voor te vinden is om het te verdedigen.

Dat ligt eraan wat je onder jong verstaat natuurlijk.

Vanaf 16, maar vanaf 18 omdat het wettelijk verboden is iets onder de 18 te pakken, anders zou menig mens ook gewoon maling hebben.

Bijna elke gezonde man zou wel een lekker 18 jarig sletje willen pakken hoe je het ook wendt of keert. Andersom is dit absoluut niet zo. Mannen zijn gewoon dominanter als het om coïtus gaat en daarom doen mensen in een situatie zoals de beginpost niet zo moeilijk.

Ik ben nu 20 en ik ik merk dat ik af en toe zelfs bij meisjes van 15 al denk van: Zo die mag er wel wezen. Kan ook komen omdat sommige meisjes van 15 eruit zien als iemand van 17, en ik heb ook het gevoel dat ze steeds vroeger beginnen met puberen.

Ik ben nu 20 en ik ik merk dat ik af en toe zelfs bij meisjes van 15 al denk van: Zo die mag er wel wezen. Kan ook komen omdat sommige meisjes van 15 eruit zien als iemand van 17, en ik heb ook het gevoel dat ze steeds vroeger beginnen met puberen.

Ach, toen ik me 15de voelde voelde ik me al een bink, en toen ik 13 was keek ik op tegen gasten van 15, en als je nu naar een 15 jarige kijkt dan beschouw je die als een kind.

Ach, toen ik me 15de voelde voelde ik me al een bink, en toen ik 13 was keek ik op tegen gasten van 15, en als je nu naar een 15 jarige kijkt dan beschouw je die als een kind.
Ja dat klopt. Alleen het lijkt wel of 15-16 jarige meisjes er vandaag de dag een heel stuk volwassener en knapper (lees: meer make-up wat uitdagendere kleding etc) zijn dan 5 jaar geleden toen ik 15 was.

Klink al als een oude lul.

wat een lelyk wijf..+ big head hahahahahaha

renata-juras-im-arm-von-ervin-unterlechner.jpg

Als je 34 bent zoals ik denk je dat nog steeds bij sommige van 15. De mannen die zeggen van niet geloof ik niet. Maar dat blijft bij denken verder handen thuis laten.

Overigens toen ik 17 keek ik ook naar vrouwen van 30-40, zo vreemd vind ik die jongen niet al had hij ook een beter looking exemplaar kunnen uitzoeken.

Dit is pure pedofilie en dan nog eens gepleegd vanuit een machtspositie als die vrouw zijn trainer was...

Dat vrouwen veel makkelijker wegkomen met zo'n dingen heeft waarschijnlijk wel met de vermeende dominantie van mannen te maken (met daarbij de penetratie, die de man op één of andere manier superieur lijkt te maken of toch zo'n gevoel geeft).

Stel je hetzelfde eens voor met een man van 40 en een jongen van 13 ...
Uhu, inderdaad... En dat zijn situaties die ik op mijn werk regelmatig de revue zie passeren en waar die jongens niet steeds even gezond uit komen.

En dan komen er vaak nog reacties als 'lucky bastard!' :rolleyes:

Lucky bastard! Had ik maar zo'n juf toen ik 13 was.

Terug
Naar boven