AndroidHealthClinic

Juist bezig?

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.142
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Heb gisteren men onderhoud berekent en ben nu dus begonnen met alles op te schrijven wat ik eet en de kcal.
Ik vind zelf dat ik veel meer eet dan ervoor.
Nu zitten ze thuis te zagen dat ik teveel eet en dat ik het fout doe :P.
onderhoud was 2900 en ben nu 2300 kcal aan het eten per dag is het juist zo of niet?

bij 2300 kcals teveel eten? word nog wat als je moet gaan bulken. maar als je aan het cutten bent moet je idd een kcal deflict hebben. al is -600 wel wat veel. zou het maximaal op -500 houden

denk dat je 3300 bedoeld?

je geeft verder wel erg weinig info, hoe moeten wij je voeding beoordelen als je deze niet post?

.. zucht..

• Topic Starter Topic Starter
ok zal morgen men voeding ook posten

ben je nou aan het cutten of bulken??

er word toch niet gezegd dat je veel eet als je maar 2300 kcals naar binnen werkt?
mijn buurmeisje van 12 gooit nog meer naar binnen...

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 22:11 ----------

Ik denk 2300, hij weeg 87 volgens zijn stats, denk dat het een dikkertje is.

2300

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 00:45 ----------

ben je nou aan het cutten of bulken??

er word toch niet gezegd dat je veel eet als je maar 2300 kcals naar binnen werkt?
mijn buurmeisje van 12 gooit nog meer naar binnen...

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 22:11 ----------

Ik denk 2300, hij weeg 87 volgens zijn stats, denk dat het een dikkertje is.

cutten
86! niet 87:P

Je eet slechts 2300 calorieen en er word gezegd dat je teveel eet? :rolleyes:

Waarom ben je niet zeker van je zaak, val je niet af? Als je afvalt, waar maak jij je dan druk om?
Als het resultaat zichtbaar word dan is er toch geen discussie?

Misschien dat je wel een foutje hebt gemaakt in je berekeningen... maar als je afvalt zie ik het probleem niet.

Gewoon 2400-2500kcal per dag eten in vorm van gezonde dingen. zorg dat je 1.5-2g eiwitten per kg lichaamsgewicht binnen krijgt verspreid over de dag, 1g/kg GEZONDE vetten verschpreid over de dag en de rest koolhydraten (veel sochtends afbouwend richting de avond)

probeer hier een beetje systematiek in te krijgen a.h.v. een schema. lekker erbij sporten (krachttraining nr1, cardio eventueel erbij) en je verbrand vet als een gek:)

Niet te veel cheaten in de weekenden, anders is alles voor niks...

Je eet slechts 2300 calorieen en er word gezegd dat je teveel eet? :rolleyes:

Waarom ben je niet zeker van je zaak, val je niet af? Als je afvalt, waar maak jij je dan druk om?
Als het resultaat zichtbaar word dan is er toch geen discussie?

Misschien dat je wel een foutje hebt gemaakt in je berekeningen... maar als je afvalt zie ik het probleem niet.
Ben net begonnen met alles op te schrijven en had bij de 1400kcal eigenlijk al genoeg dus ik denk dat ik vroeger veel minder kcal neemde.dus ik begrijp niet hoe je door meer te eten kunt afvallen ?

Denk dat je ergens niet goed rekent;)
Als je altijd 1400kcal hebt gegeten zat je nu niet op 86kg.

1400kcal lol dat is net 1 maaltijd

Ben net begonnen met alles op te schrijven en had bij de 1400kcal eigenlijk al genoeg dus ik denk dat ik vroeger veel minder kcal neemde.dus ik begrijp niet hoe je door meer te eten kunt afvallen ?

post hier wat je hebt... hier kom je niet ver mee.

misschien at je wel kleinere porties die relatief gezien meer calorieen bevatten.

Als je gezonder eet kan het idd zo zijn dat je meer gaat eten. Maar onder de streep wil dat niet zeggen dat er ook dikker van wordt...

post hier wat je hebt... hier kom je niet ver mee.

misschien at je wel kleinere porties die relatief gezien meer calorieen bevatten.
2 volledige eieren. 220kcal 60gr filet de york 70kcal
5 rijstwafels 130kcal
1appel 60 kcal

1gehaktbal 200kcal
Croissant 130kcal

Gekookte ham met rijst 540 kcal

250gr volle kwark 350kcal
Met walnoten 220kcal
Banaan 110 kcal
Totaal :2030 kcal

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 13:09 ----------

Denk dat je ergens niet goed rekent;)
Als je altijd 1400kcal hebt gegeten zat je nu niet op 86kg.
Ik woog 1jaar en half geleden 130kg :P en toen wist ik waarom door al het snoep tussendoor

is niet veel.. op hoeveel vetten en eiwit zit je?

Een tijdje geleden had ik voor een vriend die overgewicht had een voedingsschema gemaakt, toen dacht ook iedereen dat hij teveel at, hij is toch sterk vermagerd :). Het probleem is dat mensen met overgewicht meestal veel snacks eten waarven de rest niet van op de hoogte zijn. 1 Snickers bar bevat bv al 305kcal, evenveel als 100g pasta ongeveer! (thuis zullen ze zoiezo 100g pasta veeeeel meer vinden dan 1 snickers bar) Zodra men gezonder eet zal men ook meer vezels binnenkrijgen --> meer voldoening.

Een tijdje geleden had ik voor een vriend die overgewicht had een voedingsschema gemaakt, toen dacht ook iedereen dat hij teveel at, hij is toch sterk vermagerd :). Het probleem is dat mensen met overgewicht meestal veel snacks eten waarven de rest niet van op de hoogte zijn. 1 Snickers bar bevat bv al 305kcal, evenveel als 100g pasta ongeveer! (thuis zullen ze zoiezo 100g pasta veeeeel meer vinden dan 1 snickers bar) Zodra men gezonder eet zal men ook meer vezels binnenkrijgen --> meer voldoening.
Ja ben nu bijna volledig gestopt met snoep chocola etc alleen in het weekend misschien 1 stuk

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 14:54 ----------

Ok drink ook 3-4 liter water per dag soms meer

Terug
Naar boven