MuscleMeat

jullie eerste kuur

Roland

Cool Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Bij deze wil ik jullie een persoonlijke vraag stellen:

Hoe was jullie eerste kuur, hoe was de ervaring hiermee was je zenuwachtig, bang voor de naalden of ben je niet zo'n slikker terwijl je dit toch moest doen ivm de kuur, hoe ging het in zijn werk mbt de contact op de sportschool, en je vrouw/partner had je overleg van te voren en hoe kijkt ze er nu tegenaan, positief/negatief.

En hoe reageerde andere familie/vrienden hierop (of hou je het geheim voor hun ) misschien zien ze wel iets maar durven er niets over te zeggen????

En hoe kijk je zelf tegen je eerste aan spijt of niet.

Ik hoop op leuke reactie"s

Groeten,

Roland

Roland zei:
Hallo iedereen,

Bij deze wil ik jullie een persoonlijke vraag stellen:

Hoe was jullie eerste kuur, hoe was de ervaring hiermee was je zenuwachtig, bang voor de naalden of ben je niet zo'n slikker terwijl je dit toch moest doen ivm de kuur, hoe ging het in zijn werk mbt de contact op de sportschool, en je vrouw/partner had je overleg van te voren en hoe kijkt ze er nu tegenaan, positief/negatief.

En hoe reageerde andere familie/vrienden hierop (of hou je het geheim voor hun ) misschien zien ze wel iets maar durven er niets over te zeggen????

En hoe kijk je zelf tegen je eerste aan spijt of niet.

Ik hoop op leuke reactie"s

Groeten,

Roland

Ok ten eerste is het altijd verstandig het eerst met je vriendin over te praten. Stiekem doen is alleen maar stom. verder is het goed als er iemand weet wat er in je lichaam zit voor het geval er iets met je gebeurd. Of je het je ouders of familie verteld ligt af van hen denk ik. Mensen hebben vaak al een bepaald vooroordeel en zijn niet snel overtuigt dat het anders zit.

Het is toch vaak een keerpunt in je sport. Want het is gewoon een feit dat je beter zult groeien en sterker zult worden. Zorg alleen wel dat je zoveel mogelijk uitzoekt over AS voor je ook maar iets aanraakt. Je hebt maar 1 lichaam dus wees er zuinig op.

Mn vriendin ziet het niet zo zitten met as, ze weet er echter ook te weinig vanaf moet ik erbij zeggen.Ze maakt zich zorgen omdat ze s iets had gelezen dat onvruchtbaarheid ook n resultaat kan zijn van gebruik. Ik hou wel van eerlijkheid dus ik ga dr niet om liegen. Mn ouders zijn ook op de hoogte maar die vinden, dat wanneer ik er verstandig mee omga en niet te vaak kuur, het wel prima. Ze weten dat ik 100% voor de sport en de groei ga, dus het wordt wel geaccepteerd.

En zodra ik begin te merken dat snelle irritatie of agressie de kop op beginnen te spelen, ga ik nadenken of ik wel verder wil kuren.Mocht het mn contact met anderen gaan verstoren dan.

We gaan voorbij aan z'n eerste vraag: Wat was je eerste kuur!

Mijn eerste 'kuur'...was er eentje van wat Russische dbol. Die witte tabs in doordrukstrips met het bekende zwarte elastiek eromheen. Gekocht van een heel droog gespierde jongen in de gym, zo eentje die het voorbeeld van BB is...maar er gebeurde niet veel met mij en de Russian tabs..
Ik nam er misschien te weinig van.

Mijn eerste inject-kuur werd geinjecteerd door een monsterlijk grote vriend, was héél licht, netjes op -en afbouwen als een pyramide met kleine beetjes Deca, Wins en test.
Eigenlijk idioot maar wel safe.
Na enkele weken 100mg test/week te hebben gehad kreeg ik na een shot van 250mg zúlke ernstige waterretentie dat ik bolle armen en benen had.
Daarna is dat overigens nooit meer voorgekomen.

Maar die kuur liet wel e.e.a. zien: de Winstrol werkte als een rode lap op een stier; ik kreeg eet -en honger-aanvallen en begon goed uit te dijen maar niet te plofferig.

Daarna ben ik gaan proberen zelf te injecteren, heb eerste geoefend met vit B injects en vervolgens heb ik het echt geleerd. Toen ben ik ook zelf meer gaan lezen en heb de vriend op een gegeven moment achter mij gelaten qua kennis.

Iedereen in mijn omgeving weet dat ik gebruik en ze accepteren dat aangezien ze nog nooit enge dingen hebben gezien. Bovendien ben ik de sarcast zelve en kan ik graag valse opmerkingen maken die anderen de wind uit de zeilen nemen.
Relaties vonden het ook altijd oké aangezien men openlijk kon zien hoe je ermee omspringt.

Groetjes,

DBC01

Het klinkt misschien stom, maar mijn vriendin weet niet dat ik kuur. Vind ze stom, kuren.

Op zich kan ik dat ook wel redelijk verborgen houden. In mijn sport periodiseer ik m'n trainingen, bovendien ben ik eens in de zoveel tijd een behoorlijke drugszondaar, dus gewichtsschommelingen tot 10 kilo in periodes van 2 of meer maanden zijn in principe normaal. De trend is natuurlijk wel een onmiskenbare gewichtstoename. Verder gebruik ik weinig aromatiserende middelen en (tot nog toe) lichte doseringen.

Het enige waar ik bang voor ben is onredelijkheid in mijn stemmingen (hoog libido is niet zo'n probleem). Ik probeer gewoon geen agressie van mezelf te accepteren. Ik weet zelf namelijk WEL waar het door komt. Dat moet je tijdens gebruik absoluut niet uit het oog verliezen. Het meeste last heb ik niet van anabolen maar van anti-oestrogenen, na m'n kuur. Ook op straat zoek ik in die periode soms ruzie op (lees: ga niet uit de weg). Heb dan ook geen angst meer en beland regelmatig in ruzies (bytheway, met grote groepen Marokkanen). Ik vind dat niet slim. Als je geen angst voelt moet je op een gegeven moment een rationele grens trekken, tot hier en niet verder. Ik wil geen eikel zijn. Ik wil ook niet dood.

Ik zit er sterk over te denken voor m'n volgende kuur toch eens met m'n vriendin te praten, vooral omdat ie wat zwaarder zal worden.

O ja, m'n eerste was winstrol only.

Verstandige woorden kerel. Ik ken het, gewoon géén angst voelen, tijdens de vechtpartij grijnzend rammen en vlak voor en na een harde kloppartij met genoegdoening staan kijken hoe de ander van z'n verwondingen en pijn versteld staat.

Idioot gewoon, en dat soort dingen moet je in de gaten hebben.
Nu denk ik dat dat helemaal erg is als je je zondigt aan alcohol tijden en vlak na je kuur, dan heeft het een monsterlijke uitwerking..

Klopt, alcohol maakt het erger. Zelf drink ik bijna nooit, maar anderen zouden het in de gaten moeten houden. En eigenlijk zowiezo niet nemen tijdens een kuur...

Ik krijg wel de indruk dat er steeds meer mensen kuren. En dus steeds meer mensen rondlopen die hun zelfbeheersing goed in de gaten moeten houden. Vooral de combinatie vechtsport beoefenen en anabolen gebruiken is erg hip bij mij in Utrecht. Net als onder de leden van dit forum trouwens. Die lui moeten zich goed beseffen dat de sportschool niet een training is en de straat de wedstrijd.

Overigens merk ik een versterkt effect door speedconsumptie (sorry, ik weet het, rare hobby van me). Dat effect houdt zeker twee weken aan na de laatste lijn. Ik krijg dan de absurde neiging om politieagentje te gaan spelen op straat. Als mensen zich (in mijn ogen) asociaal gedragen spreek ik ze bijna altijd aan. Heel correct overigens hoor, maar met een absurd gebrek aan angst. Speed gebruik ik ook (puur recreatief) in korte periodes ongeveer twee keer per jaar (restant van mijn vroegere ieder weekend pillen slikken enz).

Toch heb ik ook besloten daar mee te stoppen. Speed en anabolen gaan niet samen. Afgezien van het wegsmelten van je leuke kilootjes.

Ga maar door hoor, interessante tekst en een goeie leer voor newbees hier. :thumbs:

Thorwulf zei:
Overigens merk ik een versterkt effect door speedconsumptie (sorry, ik weet het, rare hobby van me). Dat effect houdt zeker twee weken aan na de laatste lijn. Ik krijg dan de absurde neiging om politieagentje te gaan spelen op straat. Als mensen zich (in mijn ogen) asociaal gedragen spreek ik ze bijna altijd aan. Heel correct overigens hoor, maar met een absurd gebrek aan angst. Speed gebruik ik ook (puur recreatief) in korte periodes ongeveer twee keer per jaar (restant van mijn vroegere ieder weekend pillen slikken enz).

Toch heb ik ook besloten daar mee te stoppen. Speed en anabolen gaan niet samen. Afgezien van het wegsmelten van je leuke kilootjes.

:finger: drugs are bad, mkay?? :D

4u7iNPkPFxy155y7V2xRH56Vy5hLa-Fj.jpeg

"Drugs are bad M'Kay...If u do drugs, ur bad M'Kay........Marijuana is bad M'kay"

Laatst bewerkt door een moderator:
Vooral die aflevering waarin Mr Mackey n LSD trip nam en het hele filmpje rondzweefde was kicke.Ik wil ze allemaal s op DVD zien te krijgen fantastisch.

Alleen ging hij geen politieagentje spelen :D :D

heb nu ook een wijf die denkt dat als je anaboltjes gaat slikken of spuiten dat je dan niet hoeft te trainen dat alles vanzelf komt hahaha noooooooooooot

biggy zei:
heb nu ook een wijf die denkt dat als je anaboltjes gaat slikken of spuiten dat je dan niet hoeft te trainen dat alles vanzelf komt hahaha noooooooooooot

Ja als je AS gebruikt kan iedereen het !!!

Koolhoven zei:
Ja als je AS gebruikt kan iedereen het !!!
Precies! Als ik net zo veel zou gebruiken als Ronny C. dan word ik minstens net zo groot. En misschien nog wel groter….. pffffff. :p

Mijn eerste kuur was d-boll only. Die heb ik net achter de rug (gisteren laatste tabs ingenomen, nu PCT).
Mijn vriendinnetje vond het absoluut niet leuk, maar ik heb haar het een en ander uitgelegd en nu denkt ze er wat genuanceerder over.

Terug
Naar boven