MuscleMeat

Fotoserie/documentaire Eerste Kuur

Bedoelde eigenlijk dat niemand dit gaat doen als het gratis is. Fame, laat me niet lachen :roflol: weet half Nederland dat je spuiten in je kont knalt, niks fame aan.
en half nederland kent je natuurlijk :O of verkondig jij jezelf als fake natty tegenover de hele sportschool? ;P

Als jij de anabolen betaalt voor ze, dan zullen wel wat meer mensen reageren op je verzoek.

• Topic Starter Topic Starter
@Iedereen die het niet eens is met mijn idee/werkwijze of het niet oké vindt om open te zijn over gebruik (net als bijna alle andere bodybuilders of topsporters): prima dat mag je helemaal zelf weten. Maar dat is wel de reden waarom er nog steeds geen transparantie over kan zijn.

Ik weet ook niet waar het idee vandaan komt dat het voor TV is, maar dat klopt niet. Een fotodocumentaire is voor in een boek, en op zijn hoogst in een galerie. In ieder geval, het is niet de bedoeling om iemand tegen de schenen te schoppen. Ik vind het gewoon interessant om het proces te volgen en op een mooie manier vast te leggen.

Misschien dat ik het ooit zelf wel een keer doe als experiment ja, maar dat zal waarschijnlijk pas over 5-10 jaar zijn.

Hoe waren de reakties op dat andere forum

Just Kidding...Soms moet je meer zaaien om goed te oogsten :)

Moet ergens beginnen! Ik wacht rustig de reacties hier af en vanaf daar ga ik verder. Heb geen haast, zoiets kost veel tijd totdat het van de grond komt. Thanks voor je feedback, zal Arie Boomsma ook de groetjes doen als ik 'm weer zie.

Wat zeiden dat mensen bij sport Arena?

off topic maar in de gym zie je nu alle zomerkuurders in een grote dip,

tot een paar weken geleden enorme vasculariteit ,zo trots als een pauw door de gym met BE stringers ,

bij de paar die nu nog komen veranderd het fysiek dramatisch en de rest zie je pas weer in mei :roflol:

• Like
Waarderingen: vntl
Hahah, ja maar daar heb ik toch niet zo heel veel mee van doen. Het liefst volg ik iemand die uiteindelijk ook serieus aan BB wedstrijden wilt meedoen.

@Kas van Vliet

Ik ga morgen aan mijn eerste test kuur beginnen..

Maar ben ook niet geïnteresseerd in FAME ...

Kan me best voorstellen, wetende hoe ijdel/ perfectionistisch bodybuilders in de regel zijn, dat sommigen het best aantrekkelijk vinden om mooie foto's van de eigen gedaanteverwisseling terug te zien. Ts klinkt verder serieus, je kan het eens/ oneens zijn met de vraag maar dan is het niet voor jou. Simpel.

Het is ook heel serieus. Ik wil er eigenlijk een meerjarig project van maken dat uiteindelijk in een boek wordt gepresenteerd.

Ik vind het niet erg dat mensen negatief reageren. Nu realiseer ik me in ieder geval dat ik heel kritisch moet zijn met het kiezen van een geportretteerde. Ik wil immers niet dat iemand na een half jaar ineens afhaakt.

Je kunt ook meerdere doen en dan kortere tijd, het is natuurlijk nogal iets om meerdere jaren gevolgd te worden. Al weet ik de frequentie daarvan niet. Succes.

Het is ook heel serieus. Ik wil er eigenlijk een meerjarig project van maken dat uiteindelijk in een boek wordt gepresenteerd.

Ik vind het niet erg dat mensen negatief reageren. Nu realiseer ik me in ieder geval dat ik heel kritisch moet zijn met het kiezen van een geportretteerde. Ik wil immers niet dat iemand na een half jaar ineens afhaakt.

als een virgin juicer niet gaat lukken waarom dan niet iemand die opgaat voor zijn 1e wedstrijd ,

dat is ook een grote fysieke verandering en een goed af te beelden strijd in mentale en fysieke vorm ,

opgebouwde spanning en ontlading ,dramatiek pur sang

@Jwdoetookmee zou hier perfect geschikt voor zijn ,

superfysiek , kennis en bizar veel doorzettingsvermogen

(en voor de dames die hier blijven lullen over fame ,BB is een aandachtsport nummer 1 voor uber narcisten ,we doen het allemaal voor de fame en aandacht ;) )

@Kas van Vliet

Ik ga morgen aan mijn eerste test kuur beginnen..

Maar ben ook niet geïnteresseerd in FAME ...

Jij bent met je 19 jaar te jong om te kuren. Je doet natuurlijk zelf wat je wilt maar ik raad je aan het hier niet gaan rond te roepen als je wilt dat we vriendjes blijven.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/board-regels-iedereen-lezen.1615/

Terug
Naar boven