MuscleMeat

Jullie ervaringen met badoo

Bezoekers in dit topic

get the fuck a live
 
1 date mee gehad, was wel lachen :o
 
Peanut is denk ik één van de weinige hier die er veel op heeft gezeten. Van wat ik heb gehoord is het "aandachtshoeren gehalte" wel lager dan op Tinder. Dus wel de moeite waard om te proberen.


Het is dat ik op dit moment geen enkele moeite in meiden wil steken anders zou ik het wel uittesten.
 
Kraakpand


Wijven die een "gave" proberen te leren en mijn aura probeerden te lezen na de seks.

"Je bent echt familiar en geeft veel om anderen"
Uh ok denk ik

37832315.jpg
 
Veel dates mee gehad, een vriend van me heeft nu met de schoonzus die mee was met een van die dates. Best apparte types inderdaad.

Als je laat merken dat je redelijk normaal bent zit je al gelijk goed denk ik lol, zoveeeel verhalen gehoord van chodes en stalkers. Gozers die de omgeving van een meid dr fotos herkennen en zo zonder contact de tuin inlopen waar ze zit te lezen. Eentje heeft ook echt een dwangbevel nodig gehad om iemand weg te houden. :d vast dbbers

Zie af en toe een 9/10 would marry voorbij komen maar nog geen contact mee gekregen, zullen wel kapot gespamt worden. Ook maar 1 keer een date gehad met een echt leuke mooie meid, de rest tsja soms valt t tegen vergeleken met de fotos haha beware wat je op het profiel ziet zijn echt de beste shots uit duizenden ofzo
 
Laatst bewerkt:
Weinig “normale” types te vinden op Badoo (Twoo is al niks beter). Het lijkt er vaak meer een psychiatrische afdeling.
 
Weinig “normale” types te vinden op Badoo (Twoo is al niks beter). Het lijkt er vaak meer een psychiatrische afdeling.

Dat heb ik af en toe ook met dit forum:scratch:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Prima app voor zo tussendoor al aardig wat tegengekomen de jaren door, enkel wijken ze meestal vrij veel af in de werkelijkheid dan de mooie bewerkte foto die je ziet. Maar ben ook regelmatig enkele leuke tegengekomen waar nog wel is contact mee heb.
 
snapte er geen kut van
 
lmao, kom je ineens 2 mensen tegen die je ook regelmatig ziet in de sportschool op Badoo, met een andere naam:roflol:
Echt schrikwekkend dat er eigenlijk zoveel mensen zijn die je kent op dat soort hopeloze sites zitten..
 
lmao, kom je ineens 2 mensen tegen die je ook regelmatig ziet in de sportschool op Badoo, met een andere naam:roflol:
Echt schrikwekkend dat er eigenlijk zoveel mensen zijn die je kent op dat soort hopeloze sites zitten..

Ja trieste generatie dit.
 
lmao, kom je ineens 2 mensen tegen die je ook regelmatig ziet in de sportschool op Badoo, met een andere naam:roflol:
Echt schrikwekkend dat er eigenlijk zoveel mensen zijn die je kent op dat soort hopeloze sites zitten..

Maar je zit er zelf ook op? anders had je ze niet kunnen vinden.

En waarom zoek je eigenlijk naar mannen op badoo?



Vrij bekrompen visie heb je. Elke avond pompen in een oude sok is beter dan meiden nken via datingsites? Want de meeste mannen zonder vriendin moeten daarmee genoegen mee nemen :o
 
Hier in Bali is Badoo populairder als Tinder, en daarom werkt Badoo dus ook beter (groter bereik). Veel dates mee gehad, denk gemiddeld 1 of 2 per week. Meeste dames die hier op Badoo zitten doen het voor de sex, en zeker 90% van de dates resulteert in sex binnen een paar uur (in ieder geval bij mij)

Ik zal er geen meid mee vinden om een relatie mee op te beginnen. De meiden met klasse zal je hier namelijk niet op Badoo vinden.

Ik gebruik Badoo hier als een aanvulling op de dames die ik tijdens het uitgaan regel.
 
Hier in Bali is Badoo populairder als Tinder, en daarom werkt Badoo dus ook beter (groter bereik). Veel dates mee gehad, denk gemiddeld 1 of 2 per week. Meeste dames die hier op Badoo zitten doen het voor de sex, en zeker 90% van de dates resulteert in sex binnen een paar uur (in ieder geval bij mij)

Ik zal er geen meid mee vinden om een relatie mee op te beginnen. De meiden met klasse zal je hier namelijk niet op Badoo vinden.

Ik gebruik Badoo hier als een aanvulling op de dames die ik tijdens het uitgaan regel.
Siddo?
 
Mijn ervarig met Twoo en Badoo (ik spreek enkel over Belgische meisjes):

Twoo:

* in begin was het nog wel 'leuk en lachen' maar op lange termijn werd 'alles' betalend
* het type vrouw die er online zit: vrij gestoord inderdaad ofwel lelijk als de nacht, soms inderdaad een 9/10 maar die is onbereikbaar of heeft haar account binnen het uur verwijderd omwille van teveel spam en het is nog maar de vraag of haar foto dan ook wel echt was...

Badoo:

* zeer gelijklopend met twoo al vond ik badoo wel minder betalend
* meer waalse meisjes


eigen ervaring:

paar 'leuke' dates en 1 fuckbuddy aan overgehouden

anyway de 'ware' zal je er niet vinden, tenzij je zelf behoorlijk gestoort bent :D


the bottomline als het gaat over seks:

wijf: 'zo ben ik niet' en 1 uur later zitten ze jou te ppen hahahahahahahahhah :D
 
Back
Naar boven