MuscleMeat

Waar halen jullie je motivatie vandaan?

Bezoekers in dit topic

5-6 kg kun je er af krijgen, zeker als je lange duurlopen gaat doen en stopt met veel drinken en snoepen/fastfood. Als je nog niet zo lang loopt, kan de top zeker half de 50 nog komen.
Drink nooit alcohol of iets met suikers. Enkel koffie en light frisdranken. Let niet meer op eten, maar probeer gewoon niet teveel en regelmatig wat extra eiwit erin. Maar dat gaan tellen nee dat wil ik niet.. Tijd terug eens mee begonnen, maar vind dat meer iets voor profsporters, modellen en acteurs. Hobby moet leuk blijven ook.

Vrijdag doe ik een duurloop van 2 uur.

Laatst bewerkt:
Drink nooit alcohol of iets met suikers. Enkel koffie en light frisdranken. Let niet meer op eten, maar probeer gewoon niet teveel en regelmatig wat extra eiwit erin. Maar dat gaan tellen nee dat wil ik niet.. Tijd terug eens mee begonnen, maar vind dat meer iets voor profs

Vrijdag doe ik een duurloop van 2 uur.
Je hoeft ook niet te tellen, dat koekje bij de koffie en die zak m&m's tijdens de film overslaan en wat vaker AGV (of rijst/pasta) eten helpt al een hoop.

Mijn motivatie komt doordat ik graag dingen doe die misschien niet heel leuk zijn op de korte termijn. Maar zijn vruchten afwerpt op een lange termijn.

Leer maar gewoon om dingen die niet meteen instant resultaat geven leuk te gaan vinden. Al krijg ik wel een flinke rush feel good hormonen van het trainen.

Discipline! Motivatie is een vluchtig iets .De discipline om te gaan sporten is wat je werkelijk onder de bar krijgt

• Like
Waarderingen: Loca
Motivatie is voor de zwakke 😌 (grapje)
Alles draait om discipline. Ik train 5/6 keer per week en heb vaker geen zin dan wel. Toch doe ik het en erna weer blij dat ik het gedaan heb.

Back
Naar boven