MuscleMeat

Jullie ervaringen ?

Moen

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Wat bouwt het meeste kracht en massa (bespreek ze mss apart), 200 mg tren e/week of 400 deca/week ?

Met massa bedoel ik massa die er ook nog is nadat al het vocht eruitgetrokken is dus massa-vocht :)

Thx !

heb enkel ervaring met deca maar vind deca top

Theoretisch gezien tren, lijkt me..

Tren lijkt mij.

dan word het tren als je voor tijdelijke massa gaat deca

Met tijdelijke massa bedoelt hij het gewicht inclusief vocht, natuurlijk mag je dit niet acht mee rekenen met massa.
@t.s: je gains met tren in verhouding met deca zullen wel wat minder zijn, maar kwalitatiever beter. (dus minder vocht)
Kijk ik naar kracht dan werkt deca voor mij persoonlijk beter.

• Topic Starter Topic Starter
Thx jongens

Hoe zit het trouwens met die 'vee-stank' bij tren ?

Heb je dat bij elke trenbolone of alleen bij veterinaire? Enkel bij hogere doseringen of ook al bij 200 mg/week .. ?

Lijkt mss een stom detail maar ik zit id les met 500 man kort op elkaar gepakt dus ik wil als het ff kan niet naar vee ruiken :roflol:

zit zelf nu op 400 mg tren van gg enne ik stink niet echt heftig volgens mij heb van mijn vrouw ook geen commentaar daar over gehad dus valt bij mij goed mee.

Thx jongens

Hoe zit het trouwens met die 'vee-stank' bij trenbolone ?

Heb je dat bij elke trenbolone of alleen bij veterinaire? Enkel bij hogere doseringen of ook al bij 200 mg/week .. ?

Lijkt mss een stom detail maar ik zit id les met 500 man kort op elkaar gepakt dus ik wil als het ff kan niet naar vee ruiken :roflol:

Die zweetgeur hebben sommigen wel, sommigen niet.

Maar of je nu de vet. Tren. neemt, of UG lab Tren., het hormoon blijft hetzelfde hoor. :)

Terug
Naar boven