Fitness Seller

Jullie idee over HGH capsules?

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
[Link niet meer beschikbaar]

Dit vond ik toevallig toen ik op zoek was naar andere info. Iemand enig idee of dit uberhaupt wat is? De eerste reakties bij mensen in mijn omgeving was dat het fake zou zijn. Iemand?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pituitary is een klier in de hersenen, kleine mogelijkheid dat die klier besmet is met BSE. Zou het risico niet nemen, je hebt toch geen ruk aan dit middel.

Iedereen zou nu inmiddels wel moeten weten dat HGH alleen werkt als je het SPUIT!!!

weg gegooid geld.

-rodge

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Iedereen zou nu inmiddels wel moeten weten dat HGH alleen werkt als je het SPUIT!!!

Dit is geen HGH, die is een precursor welke je eigen aanmaak stimuleert. Daarom ook deze topic.

Dit is geen precursor, dat beweren ze alleen. GH-releasers zouden het kunnen zijn, maar zeker geen precursor. Die aminozuren werken trouwens niet oraal als GH releaser, alleen intraveneus arginine zou die werking kunnen hebben. Crap dus.

Niet gelijk arginine gaan shotten, de werking is te kortdurend.

EricR zei:
Pituitary is een klier in de hersenen, kleine mogelijkheid dat die klier besmet is met BSE. Zou het risico niet nemen, je hebt toch geen ruk aan dit middel.

Gadverdamme; op de gedroogde hypofyse van een koe of een varken kauwen.... Groot worden ok, maar dit NOOIT :D :D

EricR zei:
Dit is geen precursor, dat beweren ze alleen. GH-releasers zouden het kunnen zijn, maar zeker geen precursor. Die aminozuren werken trouwens niet oraal als GH releaser, alleen intraveneus arginine zou die werking kunnen hebben. Crap dus.

Niet gelijk arginine gaan shotten, de werking is te kortdurend.

U neemt me de woorden uit de mond.;)

Terug
Naar boven