AndroidHealthClinic

jullie mening en/of tips over deze kuur

Michelvandijk

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal ik ben Michel 23 jaar en wil een kuur beginnen
en volgens de sportschool kan ik het beste testex en stanzolol
nemen ik weeg gewicht 86 kg lengte 186 cm
om de 3 dagen stanzolol 1 ml en 1 x per week testex 1ste x 2 ml daarna 4ml per week per x
ik zou ook graag meer willen weten over het nakuren wat ik veel lees
ik heb een goed eetschema dus daar kan het niet aanliggen.

alvast vriendelijk bedankt allemaal

Hallo allemaal ik ben Michel 23 jaar en wil een kuur beginnen
en volgens de sportschool kan ik het beste testex en stanzolol
nemen ik weeg gewicht 86 kg lengte 186 cm
om de 3 dagen stanzolol 1 ml en 1 x per week testex 1ste x 2 ml daarna 4ml per week per x
ik zou ook graag meer willen weten over het nakuren wat ik veel lees
ik heb een goed eetschema dus daar kan het niet aanliggen.

alvast vriendelijk bedankt allemaal

Stanzolol zou ik toch minimaal om de dag zetten bro aangezien het een snelwerkend middel is wat binnen mum van tijd weer uitgewerkt is.
Dat je perse testex zou moeten nemen zegt niets want dit is enkel het merk en zo zijn er tig merken met dezelfde doseringen aan werkzame stoffen.
Wat ik uit je verhaal verder begrijp is dat je de eerste week 250mg test gaat zetten en daarna 1 keer per week er 500mg in gaat knallen.
Opzich niet verkeerd maar zou het wel even netjes over de week verdelen.

• Topic Starter Topic Starter
Stanzolol zou ik toch minimaal om de dag zetten bro aangezien het een snelwerkend middel is wat binnen mum van tijd weer uitgewerkt is.
Dat je perse testex zou moeten nemen zegt niets want dit is enkel het merk en zo zijn er tig merken met dezelfde doseringen aan werkzame stoffen.
Wat ik uit je verhaal verder begrijp is dat je de eerste week 250mg test gaat zetten en daarna 1 keer per week er 500mg in gaat knallen.
Opzich niet verkeerd maar zou het wel even netjes over de week verdelen.

ok bedankt ,de testex is elmu prolongatum.
dus als ik het goed begrijp moet ik ik 2 x 250mg gebruiken per week

omdat je 1 kuur wordt waarom gebruik je dan winstrol??? en testex waarvan bekend is dat er zoveel fake in omloop is.
waarom niet bv 1ml test enanthaat en 1 ml deca is toch ook voldoende om weer een spurt te verkrijgen in opbouw van spiermassa

• Topic Starter Topic Starter
het is voor mij allemaal nieuw ik probeer er hier wat wijzer van te worden
het is me aangeboden door iemand die hoop ik er verstand van heeft maar alle hulp is welkom

Doe gewoon

week 1-10 test e 500mg

week 12-16 nolvadex 20mg

omdat je 1 kuur wordt waarom gebruik je dan winstrol??? en testex waarvan bekend is dat er zoveel fake in omloop is.
waarom niet bv 1ml test enanthaat en 1 ml deca is toch ook voldoende om weer een spurt te verkrijgen in opbouw van spiermassa

Waarom gelijk aan de deca voor een 1e kuur? Ben ikzelf geen voorstander van..ook al adviseer je hem mild te doseren.

Met winstrol is niets mis. Echter de dosering zoals de topictarter aangeeft kan hij beter veranderen naar 1ml/50mg EOD ivm de halfwaarde tijd

Pak anders winny tabs op 40-50 mg /dag en dat voor een week of 7.
Behaal je prima resultaat, geen agressie en (mogelijk) nare bijverschijnselen door oestrogenen

zou de test lekker links laten liggen..

..just my two cents

Kan ook maar zie geen reden om op test e over te stappen als de topicstarter graag aan de testex wil.
Ok ik zou ook voor wat anders kiezen maar das zijn eigen keus he

Ja daar heb je gelijk in maar meer eigelijk omdat iemand anders zijn dat er van testex veel fake was :)

Zo heeft ieder zijn eigen mening en nu heeft die jongen 10 verschillende kuurtjes gehoord, lekker duidelijk...

Terug
Naar boven