MuscleMeat

Jullie mening

beukel1234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
105kg
Goedenavond,

Zouden jullie me kunnen helpen of deze 4-day split een beetje naar behoren is ? Ben heel benieuwd of het goed in elkaar zit.

MAAANDAG - CHEST / TRICEPS ( 4 sets 8-10 reps )

Bench Press
Incline dumbell bench press
Machine flies
Dips
Triceps dumbell extensions
Triceps Cable extensions
Skull Crushers

DINSDAG BACK & BICEPS ( 4 sets 8-10 reps )

Wide grip pull-ups
Deadlift
Latt pulldown
Cable rows
DB Curls
Close grip chinups
Hammer curls

WOENSDAG SHOULDERS AND ABS ( 4 sets 8-10 reps )

Militairy barbell press
Dumbell shoulder press
Lateral raises
Front raises
Situps
Crunches
Plank

DONDERDAG LEGS ABS ( 4 sets 8-10 reps )

Squats
Leg Press
Leg Curls
Calf Raises standing
Calf raises sitting
Ball Oblique twist
Leg raises
Bicycle Kicks

VR ZA ZO behouden cardio en rust

Laatst bewerkt:
Bij je borst zou ik wat extra doen. Zou zelf dumbbell fly's er sowieso aan toevoegen. Zelf doe ik ook altijd oefening voor binnenkant borst erbij

Waardeloos, met 4 trainingen per week kan je beter ub/lb doen.

Bij je borst zou ik wat extra doen. Zou zelf dumbbell fly's er sowieso aan toevoegen. Zelf doe ik ook altijd oefening voor binnenkant borst erbij
Hij doet al 4 (!) oefeningen voor borst en jij raadt hem aan nog 2 oefeningen toe te voegen... Verder 6 (!) oefeningen die de front delt zwaar aanpakken tegenover 0 (!!!) rear delt.
Ik ga mee met @flexx123 , waardeloos schema en zo erg uit verhouding dat het blessures gaat opleveren.
Ga voor een bewezen schema zoals Generic Bulking Routine van Lyle McDonald, daar heb je veel meer aan dan dit.

• Like
Waarderingen: Pren
Hij doet al 4 (!) oefeningen voor borst en jij raadt hem aan nog 2 oefeningen toe te voegen... Verder 6 (!) oefeningen die de front delt zwaar aanpakken tegenover 0 (!!!) rear delt.
Ik ga mee met @flexx123 , waardeloos schema en zo erg uit verhouding dat het blessures gaat opleveren.
Ga voor een bewezen schema zoals Generic Bulking Routine van Lyle McDonald, daar heb je veel meer aan dan dit.

Vind dat niet. Zou persoonlijk gewoon dumbbell fly's erin stoppen voor de machine fly's en er een oefening voor middenborst bij doen. Snap je punt wel met het grote aantal oefeningen, maar komt omdat ik geen fan ben van triceps nog eens los te pakken naast je chestday. Maarja, begrijp je punt. Wat betreft schouders ben ik het met je eens

Middenborst?!

• Topic Starter Topic Starter

Dank voor je reactie. Reden dat ik voor een 4 day split gekozen heb is omdat ik persoonlijk ( ook bij juiste macro's ) erg langzaam herstel. Als ik twee keer per week een lichaamsdeel train merk ik dat ik te kort kom aan herstel. Wat zou je in dit schema veranderen dan om het meer in verhouding te krijgen ? Alvast dank

Dank voor je reactie. Reden dat ik voor een 4 day split gekozen heb is omdat ik persoonlijk ( ook bij juiste macro's ) erg langzaam herstel. Als ik twee keer per week een lichaamsdeel train merk ik dat ik te kort kom aan herstel. Wat zou je in dit schema veranderen dan om het meer in verhouding te krijgen ? Alvast dank
Ik denk dat dat ook een beetje gewenning zal zijn, dat had ik eerst ook. Je lichaam zal zich aanpassen aan de hogere frequentie, alleen zal dat wel een tijd duren.

Is een 5 daags splitschema geen optie? Kan je elke spiergroep op een afzonderlijke dag trainen...

Als je niet tot het gaatje gaat zou je in 99% van de gevallen prima 2 maal per week dezelfde spieren moeten kunnen trainen.

Laatst bewerkt:
Is een 5 daags splitschema geen optie? Kan je elke spiergroep op een afzonderlijke dag trainen...

Het lijkt mij het best als jij voorlopig enkel topics leest en vragen stelt. Er is werkelijk geen één zinnige suggestie van jou te vinden in dit topic.

OT: doe gewoon een standaardschema. Dat werkt prima. In de tussentijd kun je je dan inlezen over het opstellen van schema's en dan kun je na een tijdje met je eigen schema aan de slag.

Dank voor je reactie. Reden dat ik voor een 4 day split gekozen heb is omdat ik persoonlijk ( ook bij juiste macro's ) erg langzaam herstel.
Tenzij je een ernstige medische reden hiervoor hebt of intussen geheime missies in IS gebied uitvoert is dit gewoon onzin en ben je geen speciaal sneeuwvlokje. En kan je net als de rest alles twee keer per week trainen.

Ik zou de frequentie wat omhoog gooien en een standaard UB/LB doen, of mijn persoonlijke voorkeur, Push/Pull

Terug
Naar boven