MuscleMeat

jullie mening

brusk

Novice
Waardering
0
hallo budybuilders :jullie mening graag
ik heb deze produkten :
-Sustanon 250 mg
-Nandroone Decanoate 25 mg/ml
-Winstrol Depot 50mg
in welke combinatie kan ik deze produkten gebruiken .Mijn bedoeling is groeien ,weinig vocht /vet vast houden.wat is de beste combinatie,hoeft niet perse alle 3 te gebruiken.

alvast bedankt voor jullie reaktie

brusk zei:
hallo budybuilders :jullie mening graag
ik heb deze produkten :
-Sustanon 250 mg
-Nandroone Decanoate 25 mg/ml
-Winstrol Depot 50mg
in welke combinatie kan ik deze produkten gebruiken .Mijn bedoeling is groeien ,weinig vocht /vet vast houden.wat is de beste combinatie,hoeft niet perse alle 3 te gebruiken.

alvast bedankt voor jullie reaktie

lees de sticky's door kerel, het wordt echt niet zo makkelijk voorgekauwd (hoop ik ;) )

Wat veel van mijn mede dbb'ers zou gaan zeggen is het volgende:

Gebruik de searchknop en lees je in de materie zodat je voldoende kennis beschikt over aas. Kom vervolgens aan met een kuurschema waarop wij ons kritiek op lossen kunnen laten.

Onthoudt dat aas medicijnen zijn en het onverantwoord gebruik ervan kunnen leiden tot zwaar lichamelijk letsel.

Zie bijv de stickys, leerzame threads etc.

Succes!

En eerst kuur samenstellen en dan kopen.
Verder zal 25 mg/ml leuk zijn :D

Die 25 mg deca's kun je imo lekka gebruiken om met je sustanon te mengen, zal je ie geval een beetje pijn schelen.

je deca = 25 mg/ml??? is dat niet 100 of waarschijnlijk 200.
de deca en sus doe je samen in 1 5mlprik en die steek je in je reet. de winstrol pak je er ook bij in je kuur. veel plezier :cool:

idd komt vooral vaak voor in het veterinaire circuit, zulke doseringen

Jongens vragen jullie je nou nie af of die zich nie heeft vergist en het gewoon 250mg moet zijn?;)

Infinity zei:
Jongens vragen jullie je nou nie af of die zich nie heeft vergist en het gewoon 250mg moet zijn?;)

Deca 250mg/ml komt ook niet voor, tenzij er inmiddels een UG lab mee is gekomen.

Nou dat is lekker 25mg/ml

dan ben je snel door je flesje heen.

:D

die 25mg/ml van organon bestaat nog niet zo heel lang,imo zijn deze zeker niet BB gericht :D

zijn zeker voorverpakt in een spuit al?

ik ken die wel in 50mg uitvoering van organon.

• Topic Starter Topic Starter
hallo :
de deca is echt 25 mg en niet meer hoor.

welk merk is het? ik gok op een veterinaire variant

Deze heb ik oa kunnen vinden:

Producent: Pfiscar India

Deca-Geribol Inj. 25mg Nandrolone Decanoate 25mg/ml Single Pack with Syringe

Daarnaast heeft Organon ook Deca-Durabolin 25mg/ml. Is een ampul met een groen/gele ring.

Dat Organon ze produceert (geloof niet in NL overigens) staat achterin de Anabolics 2004 (2005 neem ik aan ook wel).

Terug
Naar boven