AndroidHealthClinic

Jullie voorspellingen voor de MR.O

dat is ook de enige reden die ik zie, heath eindigt boven wolf omdat het een amerikaan is

Ik denk niet dat nationaliteit er iets mee te maken heeft.

Denk dat het zo word:

Jay (hoop Heath of Dexter)
Dexter
Heath
Wolf
Melvin
Freeman

1. Jay Cutler
2. Dexter Jackson
3. Dennis Wolf
4. Melvin Anthony
5. Phil Heath

Ik hoop op Dennis 2e, maar ook al zou hij beter zijn ik denk toch dat ze voor Dexter kiezen.

Als de jury twijfelt tussen Jay en Dex, gaan ze voor Jay.
Twijfel tussen Dex en Wolf gaan ze voor Dex, zeker weten.
Ik hoop wel dat Dex of Heath hem pakt.
Wolf heeft zeker weten zijn progressie gemaakt, maar Dex is veel completer qua verhoudingen, harder. Wolf kan dit jaar nog niets inbrengen tegen Dex.

ik vind dexter ook beter dan wolf, maar wolf vind ik beter dan heath.

1. Jay Cutler
2. Dexter Jackson
3. Dennis Wolf
4. Phill Heath
5. Melvin Anthony
6. Toney Freeman

Ik hoop voor Wolf een 2de of 3de!

Mijn top-10 voorspellingen:

1. Jay 'Cuts' Cutler
2. Dexter 'The Blade' Jackson
3. Dennis 'The Big Bad Wolf' Wolf
4. Phil 'The Gift' Heath
5. Melvin 'Marvelous' Anthony
6. Gustavo 'The Freakin' Rican' Badell
7. Silvio 'El Matodor' Samuel
8. Johnnie Jackson
9. Dennis 'DJ' James
10. Toney 'The X-Man' Freeman

fixed :D

Johnnie ''O'' Jackson :D

als mannen als melvin & tony op hun best zijn gaat het echt superspannend worden voor plek 3/4/5/6

1. Cutler
2. Wolf
3. Jackson/Heath

Wolf nummer 2 sava, wat is er beter dan aan zijn fysiek dan aan die van Jackson? (geen aanval op jouw gewoon nieuwsgierig waarom je dat vind)

Wolf nummer 2 sava, wat is er beter dan aan zijn fysiek dan aan die van Jackson? (geen aanval op jouw gewoon nieuwsgierig waarom je dat vind)

Nou cutler is no doubt nummer 1 .. niemand die daar aan twijfelt.

Aangezien cutler dit jaar waarschijnlijk erg ripped staat gaan ze dennis denk ik no2 zetten omdat ie gewoon erg groot gaat staan daar (denk ik).

Jackson en heath zijn allebei erg compleet .. jackson had offseason veel massa maar ik heb geen idee hoe die er nu bij staat. Het is ook een coin toss imo tussen wolf/heath/jackson wie nummer 2,3,4 wordt. In elke volgorde zou het imo wel kloppen.

Het is imo ook erg moeilijk te zeggen hoe ze erbij gaan staan. Misschien dat ik gewoon wel hoop dat dennis 2e wordt. En als ie zn gut kwijt is geraakt de afgelopen maanden vind ik dat die kans er wel in zit.

Jay 1
Dexter 2
wolf 3
heath 4

1. Jay Cutler
2. Dexter Jackson
3. Phillip Heath
4. Dennis Wolf

Terug
Naar boven