XXL Nutrition

Jumping spiders als huisdier

Mogelijk begrijp ik je vraag niet.

Er overwinteren geen moeflons bij mij en de stofzuiger is niet groot genoeg.

Invasieve exoten, net als bomen die niet in Nederland thuishoren zijn per definitie een bedreiging voor mens en natuur. Daar moet je iets tegen doen.
Die invasie exoten zijn buiten wat mensen meebrengen via containers etc ook veel soorten die opschuiven van leefgebied ivm klimaatverandering. Dit hou je naar mijn mening niet tegen.

Sowieso vind ik tussenkomst van de mens om de natuur te sparen/redden een raar fenomeen als we aan de andere kant de boel om zeep helpen. Wij zijn zelf de meest agressieve invasieve exoten🤪

Van spinnen heb ik geen verstand. Niet zoals Luppie die meer kennis had over de vauna en vlora dan de doorsnee bioloog.

Ik weet wel wat de spiderman is. Tijdens sexy time met je ladyfriend kom je klaar in jouw hand en zeg je vervolgens: "Kijk schat, ik ben spiderman!" Vervolgens druk je jouw gevulde hand op één van haar lichaamsdelen naar keuze. :)

• Topic Starter Topic Starter
FB_IMG_1703372860665.jpg

Van spinnen heb ik geen verstand. Niet zoals Luppie die meer kennis had over de vauna en vlora dan de doorsnee bioloog.

Ik weet wel wat de spiderman is. Tijdens sexy time met je ladyfriend kom je klaar in jouw hand en zeg je vervolgens: "Kijk schat, ik ben spiderman!" Vervolgens druk je jouw gevulde hand op één van haar lichaamsdelen naar keuze. :)
DIe spinnen van jou schieten maar slappen webjes uit als ze niet verder als de houten vloer komen.

Terug
Naar boven