Fitness Seller

Just married! Hij is 40, zij is 11

Ja dus? Kan me er echt niet druk om maken, zo is het nu eenmaal. Ik zou het niet eens willen veranderen, hun cultuur, hun leven. Zielig voor het kind dat wel, maarja wat is zielig? Als ze niet anders weet. Misschien heeft ze bij die knakker wel een goed leven voor haar doen.

Zou je denken? Zij is nog een kind, en dan moet ze opeens huisvrouwtje gaan spelen voor een of andere gast die waarschijnlijk ouder is dan haar vader, wordt ze gedoet door hem en over een paar jaar is ze waarschijnlijk zelf moeder.

:(

Maarja, cultuur inderdaad. Wij, als ouders, zouden dit onze kinderen natuurlijk nooit aan doen, maar stel je voor als ouders in bijv. Marokko zoiets zouden weigeren, dan is je 'eer' weg. :rolleyes: Nu weten ze in ieder geval zeker dat hun dochter 'goed terechtkomt'. :kots: Volgens mij zijn die meisjes zelf er ook niet erg gelukkig mee hoor, ook al is het de cultuur.

Geluk is een relatief begrip flower. Jullie nederlandse meiden zijn gewoon verwend, met jullie emancipatie enzo.

wat een mooie reacties weer,
alsof dit nergens anders op de wereld gebeurt.
tuurlijk wat er is gebeurt is vreselijk en smerig maar weer die reacties gericht puur op één doel alsof het hele volk zo is.

wat een mooie reacties weer,
alsof dit nergens anders op de wereld gebeurt.
tuurlijk wat er is gebeurt is vreselijk en smerig maar weer die reacties gericht puur op één doel alsof het hele volk zo is.

Jij voelt je ook echt meteen aangesproken he?

Niemand hier zegt dat iedereen zo is.

Schoon meiske voor 11 te zijn. Spijtig dat ze zo getraumatiseerd gaat worden...

It's a sick world

Ik vind ze best charmant. Oke, de verhoudingen zijn behoorlijk zoek, maar in de gallery verschijnen nou ook niet bepaald leg shots om over naar huis te schrijven.

wat kan liefde toch mooi zijn :heart:

only in moslimland...

Marc W dus weer getrouwd. Feli dan maar :D

levens verbranden die tulbanden daar

Ik vind wel dat je dit een hele cultuur mag aanrekenen. Ik hoop dan ook dat iedereen die dezelfde cultuur aanhangt als baardmans op die foto zich aangesproken voelt en inziet dat ze het iq van een schaap nog niet halen. Goat****ers.

Afschuwelijk dat er daar geen regels voor zijn in de wetsgeving. Het is een andere cultuur en het excuus geldnood maakt tot op zekere hoogte iets goed, maar niet je kind vrijwillig afstaan om vervolgens door een oude vent te laten misbruiken.

Dat hele lichaam wordt naar de @^&#% geholpen en het is dan ook maar de vraag of ze later wel fatsoenlijk 'haar nut kan dienen' en kinderen baren. Wsch zal dit niet lukken aangezien de helezooi op jonge leeftijd al om zeep is geholpen en uiteindelijk zal ze dus nog geen eer hebben aangezien ze het enige nuttige van een vrouw (kinderen baren) niet beschikt. Erg triest dit..

Dat meisje moet gewoon weglopen of ontvoerd worden van die griezel, alles is beter dan dat...

• Topic Starter Topic Starter
Als ze ontvoerd wordt kan ze net zo goed in een kelder terecht komen waar ze door 12 mannen de hele dag genomen wordt en als ze weg loopt is de kans ook klein dat ze er op vooruit gaat. Vaak worden die meisjes ook zo gehersenspoeld dat ze denken dat het juist is zoals ze behandelt worden, dat ze niet eens weg willen lopen.

allahverdomme, je bent al ziek als je je dochter zo verkoopt:mad:

Terug
Naar boven