- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij dacht; "Wat Tom Boonen kan, kan ik beter....." Gelukkig voor de man in kwestie, vinden de meeste DBBers dit soort zaken heel normaal.![]()
Als jij het verschil niet ziet tussen 16 en 27, en 11 en 40 is er toch iets mis met je.
Dan weet je meteen wat een vrouw waard is in die rotcultuur...
Misschien dat die kerel nu eens schone kleren gaat dragen.
de hamster van het zoontje staat nog boven de vrouw.

Borat zei:God
Man
Horse
Dog
then...woman
then...rat
and then....little kratsuli....like a bug
http://www.spiegel.de/img/0,1020,1048831,00.jpg[/url]
''We hadden geld nodig'', [B][U]zijden [/U][/B]haar ouders.
:sad:[/QUOTE]
Jebus Gristus, je kan het wel gaan hebben over een achterlijke cultuur maar diegene die zijn eigen moedertaal op zo'n manier misbruikt, moet zich (of is het nu zig:p) ook diep schamen.
Wat betreft dit soort zaken, dit is natuurlijk walgelijk. MAar dat ze getrouwd zijn wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk coïtus hebben (hoewel wel waarschijnlijk). Het sneue is dat de ouders dit wel moeten doen omdat ze een geldtekort hebben. Als wij nu eens een biefstukje minder aten.....
Jebus Gristus, je kan het wel gaan hebben over een achterlijke cultuur maar diegene die zijn eigen moedertaal op zo'n manier misbruikt, moet zich (of is het nu zig) ook diep schamen.
Ja grappig hoor, maar ik ben dyslectisch en ik ga altijd uit van me spellchecker, en die keurt dat woord natuurlijk goed.
nooit excuus gebruiken dat je dyslectisch bent... ken mensen die dat altijd gebruiken als ze iets fout zeggen... je moet er gewoon iets aan doen! De maatschappij gaat er echt geen rekening mee houden.