MuscleMeat

Just married! Hij is 40, zij is 11

Ze lijkt op dat wijf uit Resident Evil.

Hij dacht; "Wat Tom Boonen kan, kan ik beter....." Gelukkig voor de man in kwestie, vinden de meeste DBBers dit soort zaken heel normaal.:rolleyes:

Als jij het verschil niet ziet tussen 16 en 27, en 11 en 40 is er toch iets mis met je.

Ach, zie het als een investering in de toekomst.

We've got 1 home in space, but innumerable genes and raised roots.

hoe dichter bij 0 .. zal hij gedacht hebben

http://www.spiegel.de/img/0,1020,1048831,00.jpg[/url]

''We hadden geld nodig'', [B][U]zijden [/U][/B]haar ouders.
:sad:[/QUOTE]

Jebus Gristus, je kan het wel gaan hebben over een achterlijke cultuur maar diegene die zijn eigen moedertaal op zo'n manier misbruikt, moet zich (of is het nu zig:p) ook diep schamen.

Wat betreft dit soort zaken, dit is natuurlijk walgelijk. MAar dat ze getrouwd zijn wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk coïtus hebben (hoewel wel waarschijnlijk). Het sneue is dat de ouders dit wel moeten doen omdat ze een geldtekort hebben. Als wij nu eens een biefstukje minder aten.....

Hoe meer ik er over na denk, hoe positiever ik over die cultuur begin te denken. Stel je voor jongens:

- Niet werken, mooie uitkering, allerlei toeslagen, en cash oversluizen naar je vacantieland (of thuisland, hoe je het ook noemt).
- Een harem wat elke dag op de bank thuis zit te wachten op je, wanneer je terug komt van weer een dagje in het lokale cafe hangen met je matties.
- Harem met leeftijd variërend van verse kippetjes tot rijpe MILF's.
- Elke dag dikke orgy en naderhand bitchslap en swaffel je er een paar, terwijl je de ander bier voor je laat halen.
- Een harem wat alles voor je doet, echt álles. Zonder vragen, zonder tegenstribbelen. Als ze zeiken geef je een corrigerende tik in de naam van Allah, en daarna krijgen ze ook nog eens op hun donder van de lokale Imam (die denken wel 2x na voor ze tegen je zeiken).
- Je favoriete muziek over de speakers door de wijk heen zonder gezeik van de politie.
- Alles wat je flikt wordt goedgekeurd door de naieve overheid, want je doet het in naam van je godsdienst.
- Als je kinderen de boel verzieken hoef je ze niet op te halen op het politie bureau, nee je gaat even op bezoek bij het buurthuis en speelt een spelletje PS3 met ze mee.

Gasten, waarom in hemelsnaam zien wij dit niet zitten?!?!

Omdat alles dan failliet gaat
Dus laat ons nou maar lekker verder profiteren, en ga jij maar hard werken

• Topic Starter Topic Starter
Jebus Gristus, je kan het wel gaan hebben over een achterlijke cultuur maar diegene die zijn eigen moedertaal op zo'n manier misbruikt, moet zich (of is het nu zig:p) ook diep schamen.

Ja grappig hoor, maar ik ben dyslectisch en ik ga altijd uit van me spellchecker, en die keurt dat woord natuurlijk goed.

ik geef hem groot gelijk! mazen in de 'wet' gebruiken voor je eigen deugd!

Ja grappig hoor, maar ik ben dyslectisch en ik ga altijd uit van me spellchecker, en die keurt dat woord natuurlijk goed.

nooit excuus gebruiken dat je dyslectisch bent... ken mensen die dat altijd gebruiken als ze iets fout zeggen... je moet er gewoon iets aan doen! De maatschappij gaat er echt geen rekening mee houden.

Ja dus? Kan me er echt niet druk om maken, zo is het nu eenmaal. Ik zou het niet eens willen veranderen, hun cultuur, hun leven. Zielig voor het kind dat wel, maarja wat is zielig? Als ze niet anders weet. Misschien heeft ze bij die knakker wel een goed leven voor haar doen.

nooit excuus gebruiken dat je dyslectisch bent... ken mensen die dat altijd gebruiken als ze iets fout zeggen... je moet er gewoon iets aan doen! De maatschappij gaat er echt geen rekening mee houden.

Nou, eigenlijk wel, je krijgt extra tijd op tentamens.

sick man. -edit-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven